Версия за печат

00601-2012-0014

BG-Долна Митрополия: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долна Митрополия, ул."Св.Св.Кирил и Методий"№39, За: Десислава Манова - началник отдел "Хуманитарни дейности", РБАЛГАРИЯ 5855, Долна Митрополия, Тел.: 06552 2490, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: Поля Цоновска - Кмет на Община Долна Митрополия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dolnamitropolia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране на иновативно културно събитие”, по проект BG161PO001/1.1-10/2010/029 „Общинска декада на културата и изкуството в гр. Тръстеник, общ. Долна Митрополия“, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“2007-2013 г., Приоритетна ос 1“Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Операция 1.1: „Социална инфраструктура“, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 26
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Град Тръстеник
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Община Долна Митрополия спечели проект «Общинска декада на култура и изкуството в гр.Тръстеник, община Долна Митрополия» по Оперативна програма „Регионално развитие” Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Приоритетна ос 1 «Устойчиво и интегрирано градско развитие», Операция 1.1 «Социална инфраструктура», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”. Предвижда се мероприятието да се проведе два пъти в рамките на изпълнението на настоящия проект. Проектът ще включва в себе си няколко културни събития, както следва: І. Събитие № 1: Училище по улично изкуство "Танцувам като теб". Включва следните разходи :Пътни за 6 бр. студенти, гости от София за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта (София- Тръстеник-София), Нощувки (по 12 за едно мероприятие)за 6 бр. студенти, Храна (за 12 дни на мероприятие) за 6 бр. студенти, Закупуване на костюми. ІІ. Събитие № 2: „Майсторски клас по народно пеене”.Включва следните разходи: Пътни за по 20 деца от различните населени места за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта, Закупуване на костюми;Певица за провеждане на майсторски клас - Разходи експертни за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта, Нощувки (по 10 бр.), Храна (по 10 дни на мероприятие), Пътни ІІІ. Събитие № 3: Пленер „Големите учат малките". Включва следните разходи: Пътни за 5 бр. студенти, гости от София за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта (София- Тръстеник-София), Нощувки (по 10 за едно мероприятие) за 5 бр. студенти, Храна (за 10 дни на мероприятие) за 5 бр. студенти; Разходи за художник за провеждане на майсторски час - Разходи експертни за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта, Нощувки (по 2 бр.), Храна (по 2 дни на мероприятие), Пътни; Разходи за закупуване на материали за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта - Разходи за закупуване на подрамки с грундирани платна за рисуване с размери 60/70 за по 30 участника и 5 студенти, кадастрон, Закупуване на водни бои за по 30 участника и 5 студенти, Закупуване на темперни бои за по 30 участника и 5 студенти, Закупуване на акварелни бои за по 30 участника и 5 студенти, Закупуване на комплекти моливи, пастели и фулмастри бои за по 30 участника и 5 студенти, Закупуване на палитри х 2 бр.за по 30 участника и 5 студенти, Закупуване на комплекти четки за по 30 участника и 5 студенти за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта, Закупуване на стативи за рисуване тръбни, Закупуване на съдове за декориране ІV. Събитие № 4: " Календар на мечтите.Събитието включва следните разходи: Разходи за оформяне на параван за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта, Разходи за наем на по 20 костюма от от Плевенски драматичен театър за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта, Разходи за изготвяне на по 400 бр. „Календар на мечтите” за две мероприятия в рамките на проекта. V. Събитие № 5: Концерт на оркестър „Тръстеник". Събитието включва следните разходи:Разходи за озвучаване на Концерта за две мероприятия в рамките на проекта. ІV. Събитие № 6: "От женските ръце и със сърце". Включва следните разходи:Разходи за закупуване на материали за по 40 участнички за провеждането на две мероприятия в рамките на проекта. VІІ. Събитие № 7: "Открита сцена на любителските състави от общината". Включва следните разходи:Разходи за озвучаване на Концерта за две мероприятия в рамките на проекта, Разходи за заснемане на най-интересните моменти от концерта за две мероприятия в рамките на проекта, Разходи за запис на по 300 бр. DVD с най-интересните моменти от концерта за две мероприятия в рамките на проекта, Разходи за транспорт на на км. в рамките на Общината на участниците и гостите в отделните събития- за две проведени мероприятия (Общинска декада) в рамките на проекта, Кетъринг на ден за участници за по 10 дни

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000, 80590000, 80521000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
Наставнически услуги
Услуги, свързани с програми за обучение


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
98154 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска цена; тежест: 60
Показател: най-кратък срок за изпълнение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 492259 от 24.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-22-182/19.10.2012Г. / Обособена позиция №: / Заглавие:"Организиране на иновативно културно събитие" в град Тръстеник.
V.1) Дата на сключване договора
19.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"НЕДА АРТ" ЕООД, ЕИК-121120573, Гр.София,ул."Дунав"№42, ет.1, ап.1, РБЪЛГАРИЯ 1000 1000, София, Тел.: 0893 448002

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 98154 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG161PO001/1.1-10/2010/029 „Общинска декада на културата и изкуството в гр. Тръстеник, общ. Долна Митрополия“, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“2007-2013 г., Приоритетна ос 1“Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Операция 1.1: „Социална инфраструктура“, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор