Версия за печат

02724-2012-0108

BG-с.Струмяни: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП"ДГС Струмяни", пл."7 ми Април", За: Йоанна Чомберова, Р.България 2825, с.Струмяни, Тел.: 07434 3119, E-mail: dgs_strumjani@abv.bg, Факс: 07434 3119

Място/места за контакт: ТП"ДГС Струмяни"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: ТП" ДГС Струмяни"

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите: управление, възпроизводство, ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите: управление, възпроизводство, ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Струмяни” за обособена позиция 2 - "Периодична доставка на офис консумативи по Обособена позиция № 2, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Струмяни” по видове и количества съобразно потребностите на Възложителя."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Периодичната доставка на офис консумативи за нуждите на ТП"ДГС Струмяни" ще се извършва в административната сграда на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - ТП"ДГС Струмяни", находяща се в с. Струмяни, пл. " 7 ми Април" №3.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящия договор са “Периодична доставка на офис консумативи по Обособена позиция № 2, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Струмяни” по видове и количества съобразно потребностите на Възложителя по обществена поръчка с предмет „Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Струмяни” .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
990.34 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 492745 от 26.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 453 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Предмет на настоящият договор са "Периодична доставка на офис консумативи по Обособена позиция №2, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП"ДГС Струмяни" по видове и количества съобразно потребностите на Възложителя.
V.1) Дата на сключване договора
16.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Перун - ККБ" ЕООД с ЕИК: 101729823, гр. Благоевград, Р.България 2700, Седалище и адрес на управление: гр. Благоевград, ул."Д-р Христо Татарчев" № 22, Тел.: 073 884101, E-mail: sofia@orionoffice-bg.com, Факс: 073 884101

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 990.34 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бу. Витоша №18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор