Версия за печат

01210-2012-0008

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавно предприятие "Български спортен тотализатор", ул. "Хайдушко изворче" № 28, За: Петя Трифончовска, България 1618, София, Тел.: 02 8181816, E-mail: p.trifonchovska@toto.bg, Факс: 02 8181801

Място/места за контакт: Централна дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toto.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.toto.bg/index.php?lang=1&pid=62.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: хазартна дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Пълно рекламно обслужване 2013 г. - 2014 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13
Основно място на изпълнение: Р.България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Пълно рекламно обслужване 2013 г. - 2014 г.”, включващо Дейност 1: Създаване на творческа платформа за изграждане и реализация на идейно-художествени концепции. Дейност 2: Информационни и промоционални активности и кампании. Дейност 3: Рекламно участие в събития и инициативи. Дейност 4: Организиране, реализиране и модернизиране облика на предаването „Теглене на тиражите на игрите на СПОРТ ТОТО”. Дейност 5: Закупуване и разпространение на рекламни форми в съответните канали. Дейност 6: Провеждане на маркетингови проучвания за нуждите на ДП „БСТ” на национално ниво. Дейност 7: Публично, корпоративно и медийно обслужване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341100, 79341200

Описание:

Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги по управление на рекламата

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Документацията за участие и Техническите спецификации

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата на стойност: 50 000 /петдесет хиляди/ лева, представен под форма на банкова гаранция съгласно образеца от Документацията за участие- приложение № 9 или депозит на парична сума по сметка на Възложителя - съгласно посоченото в част четвърта, раздел втори, т. 19 от Документация за участие. 2.Гаранция за изпълнение на договор за обществена поръчка на стойност: 3% от общата стойност на договора, представена под форма на банкова гаранция съгласно образеца от Документацията за участие- приложение № 10 или депозит на парична сума по сметка на Възложителя - съгласно посоченото в част пета, т. 81-91 от Документация за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

съгласно проекта на Договор - приложение № 14 към Документацията за участие

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. 2. Оригинал/нотариално заверено копие на Договор за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. В договора за създаване на обединението трябва да бъдат определени делът на участие на всеки от участниците в него и разпределението на конкретните дейности - предмет на изпълнение по тази обществена поръчка между участниците в обединението, както и водещият участник в обединението и лицето/лицата, което представлява обединението. Договорът трябва да съдържа изрична клауза, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнението на поръчката и поето задължение за непрекратяване на обединението или на участието на участник в него преди да е приключило изпълнението на договора с Възложителя. Ако договорът за обединение не е с нотариална заверка на подписите на участниците в него, да бъде представено и пълномощно с нотариално заверени подписи за представителната власт на лицето, упълномощено да представлява обединението. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т.1, б.“е“) от ЗОП, 47, ал. 5 от ЗОП и чл. 47, ал.2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП (оригинал) - съгласно приложените към документацията за участие образци. 5. Документ за гаранция за участие в процедурата. 6.Документ за закупена документация за участие. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверено от участника копие на баланс и отчет за приходи и разходи за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или в зависимост от датата на започване на дейността на участника, заверени от одитор, когато приложимото законодателство изисква публикуването им и извършването на такава заверка. Информация за общия оборот и за оборота на доставките и услугите, реализирани от участника и сходни с предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си , съгласно представения образец на декларация към документацията за участие в процедурата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да има оборот от предоставяне на услугите и доставките, които са със сходен предмет на поръчката през последните три години сумарно за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или в зависимост от датата на започване на дейността, в размер не по-малък от 15 300 000 (петнадесет милиона и триста хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за предоставяне на услуги, които са със сходен предмет на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (оригинал на декларация по образец), придружен от препоръки за добро изпълнение (заверено копие) на договори от посочените в списъка. по представения образец на декларация към документацията за участие в процедурата. Справка-декларация за собствени или наети лица, които участникът ще използва за извършване на поръчката и професионалния им опит, съгласно образец към документацията за участие в процедурата. Към справката за всяко от лицата се прилагат автобиографии, придружени с копия от трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки или други документи, доказващи изискуемия професионален опит (достатъчно е представянето само на един документ, доказващ изискуемия се стаж); диплом за придобита образователно-квалификационна степен. Заверено от участника копие на сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на участника със стандарт за управление на качеството ISO 9001:……или еквивалентно с обхват съответстващ на предмета на поръчката – реклама/рекламна дейност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да има опит в съответствие с предмета на поръчката, изразяващ се най-малко чрез изцяло изпълнени поне 6 /шест/ договора, които обхващат минимум три отделни дейности от предмета на обществената поръчка, чието изпълнение е приключило през някоя от последните три календарни години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г. придружени от препоръки за добро изпълнение. Участникът трябва да има на свое разположение минимум 6 (шест) души на трудов или граждански договор, които ще използва за извършване на поръчката, както следва: 1. Ръководител на екип Професионален опит - мин. 15 години. Образование – висше – магистър. 2. Ключов експерт „Стратегическо планиране- маркетингови комуникации“ Професионален опит - мин. 10години Образование – висше – магистър; 3. Ключов експерт - Медия планиране Професионален опит - мин. 5 години; Образование – висше – бакалавър; 4. Ключов експерт – BTL – немедийни активности Професионален опит - мин. 5 години; Образование – висше; 5. Експерт PR – връзки с обществеността Професионален опит - мин. 5 години Образование – висше; 6. Експерт – Творческа реализация - рекламни комуникации Професионален опит - мин. 5 години Образование - висше Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:…..(или еквивалентен) с обхват, съответстващ на предмета на поръчката – реклама/рекламна дейност.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: технически показатели; тежест: 70
Показател: ценови показател; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.11.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в Централна дирекция на ДП "БСТ", гр. София, ул. "Хайдушко изворче" №28, в работното време на предприятието. Документацията е на стойност 6 /шест/ лева с включен в нея ДДС, внесена в брой, в касата на Възложителя /находяща се на адреса, посочен в предходното изреченеие/ или по сметката на Възложителя: ЦД на БСТ, при СИБАНК АД, клон ОРМ, регион Тунджа, ул. Тунджа 12 А, гр. София, IBAN: BG97BUIB98881000304509, BIC: BUIBBGSF, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Пълно рекламно обслужване 2013 г.- 2014 г.”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26.11.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.11.2012 г.  Час: 11:00
Място

Централна дирекция на ДП "Български спортен тотализатор"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

лица, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предвижда повторение на част или цялата услуга, когато са налице предпоставките от хипотезата на нормата на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. Това ще стане само и единствено ако: - е необходимо повторение на всички или част от услугите, предмет на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; - срокът за възлагане на повторението е не по-голям от три години от сключна е на договора по настоящата обществена поръчка; - стойността на повторението на услугите е включена в стойността на настоящата обществена поръчка с оглед определяне на режима на възлагане и изискванията на ЗОП; - новата поръчка съответства на основния проект, в изпълнение на който се възлага настоящата обществена поръчка - проекта за повишаване на интереса сред обществеността, укрепване на корпоративния имидж и налагане на бранда на ДП "Български спортен тотализатор" при политиките, тенденциите, краткосрочните и дългосрочни цели и общия обхват на дейностите, описани в предмета и техническата спецификация на настоящата поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ