Версия за печат

00283-2012-0012

BG-Банско: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. Н.Й. Вапцаров № 1, За: Сашка Въчкова - зам. кмет, Община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” чрез постигане на следните резултати Информираност за стартирането, изпълнението и финализирането на проекта, както и за изпълнените дейности и постигнати резултати. Информираност относно финансирането на проекта. Направена публикация в медиите. Направени дизайн и подготовка на промоционални материали, предвидени по проекта печатни материали (брошури и листовки) по 250 бройки – общо 500 бр.; Два билборда за визуализация, поставени на участъци, които са предмет на инвестиция; Две постоянни обяснителни табели, монтирани до 1 седмица след отстраняване на билбордовете; Две Информационни Табели - 70х50 см, поставени на видни места на територията на община Банско в рамките на 1 месец след сключване на договора за БФП; Информационни стикери (15 бр.) – поставят се на машините и оборудването за постоянно инсталиране. Годишни обществени прояви (публични събития) - три конференции с участието на медиите, по време на които ще бъде представено развитието на проектните дейности; Две официални церемонии – първа копка и официално откриване на обекта и официално закриване на завършения обект; Разработване на промоционален филм, който дава информация за проекта, програмата и характера на приноса на ЕС. Филмът следва да се разпространява във формат DVD в 100 броя;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79341000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” чрез постигане на следните резултати Информираност за стартирането, изпълнението и финализирането на проекта, както и за изпълнените дейности и постигнати резултати. Информираност относно финансирането на проекта. Направена публикация в медиите. Направени дизайн и подготовка на промоционални материали, предвидени по проекта печатни материали (брошури и листовки) по 250 бройки – общо 500 бр.; Два билборда за визуализация, поставени на участъци, които са предмет на инвестиция; Две постоянни обяснителни табели, монтирани до 1 седмица след отстраняване на билбордовете; Две Информационни Табели - 70х50 см, поставени на видни места на територията на община Банско в рамките на 1 месец след сключване на договора за БФП; Информационни стикери (15 бр.) – поставят се на машините и оборудването за постоянно инсталиране. Годишни обществени прояви (публични събития) - три конференции с участието на медиите, по време на които ще бъде представено развитието на проектните дейности; Две официални церемонии – първа копка и официално откриване на обекта и официално закриване на завършения обект; Разработване на промоционален филм, който дава информация за проекта, програмата и характера на приноса на ЕС. Филмът следва да се разпространява във формат DVD в 100 броя;

Прогнозна стойност без ДДС
38565 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 385лв. (триста осемдесет и пет лева), внесена по банкова сметка на Възложителя или под формата на банкова гаранция съгласно условията на настоящата документация. В съответния документ за внесена гаранция за участие задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие в процедура за осъществяване на комуникация и публичност за Община Банско". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 2 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му.След подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за авансово плащане в следната форма: • Банкова гаранция в полза на Възложителя, представляваща (2) % от стойността на искания аванс, който е в размер на 10 % от стойността на Договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Банско е: ................................................................... IBAN: ......................................................... BIC: …………………..Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата по възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решениет за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението по договора се извършва, както следва: - Авансово плащане – 10 (десет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Условия за извършване на плащането е представяне на фактура и гаранция за авансовото плащане, представляваща 2 % от стойността на искания аванс без ДДС. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на горния доклад; - Междинни плащания – 80 (осемдесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Условие за извършване на плащането е одобрението на съответната/съответния/съответното публикация/продукт/материал/представяне, а също и представяне на фактура. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на съответната/съответния/съответното публикация/продукт/материал/представяне. След първото междинно плащане се освобождава гаранцията за авансовото плащане; - Окончателно (балансово) плащане – до 10 (десет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на последния/последното продукт/материал/представяне и издаване на фактура. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма специфични изисквания

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в процедурата задължително трябва да съдържа: • ПЛИК № 1 – „Документи за подбор” в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: Списък на документите, съдържащи се в офертата Оферта по образец (Приложение № 1) Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в Приложение № 7, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; *Заверено копие от документа за създаване на обединение (в случай на обединение) Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника, а именно: Доказателства за техническа възможност за изпълнение на договора и квалификация на участника: а/ Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (осъществяване на комуникация и публичност и/или на дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност по проект/и, финансирани със средства от Европейския съюз, други международни финансови институции, програми или фондове), изпълнени през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; в/ Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на експертите и автобиографии на експертите, съгласно приложения образец, които отговарят за извършването на услугата; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП ( по образец ) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП ( по образец ) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП ( по образец ) Декларация за запознаване с условията на поръчката (по образец) Справка „Сведение за участника”; (по образец ) Декларация за ползване на подизпълнител (по образец) с приложени референции; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по образец); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (по образец) Документ за внесена гаранция за участие; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия кандидата) Други, които участникът счита, че са от особена важност при оценката на офертата или се изискват съгласно документацията: Допълнителните документи, които се представят се описват в приложение към образеца, като в графата се записва «Съгласно приложен списък». • ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката и посочените в документацията изисквания • ПЛИК № 3 - “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника, а именно: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (части от годишните финансови отчети) на участника за последните три години (2009 г., 2010 г, 2011 г.), заедно с Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот на услугите, сходни с обекта на поръчката по настоящата процедура за последните три години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си по образец от офертата (Приложение № 1);
Минимални изисквания: Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот от услуги, сходни с обекта на поръчката по настоящата процедура (осъществяване на комуникация и публичност и/или на дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност по проект/и, финансирани със средства от Европейския съюз, други международни финансови институции, програми или фондове) за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 100 000 лв. (сто хиляди) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот от услуги, сходни с обекта на поръчката по настоящата процедура се отнася за общия годишен оборот от услуги, сходни с обекта на поръчката по настоящата процедура на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (осъществяване на комуникация и публичност и/или на дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност по проект/и, финансирани със средства от Европейския съюз, други международни финансови институции, програми или фондове), изпълнени през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;
Минимални изисквания: Участникът следва да има изпълнен най-малко един договор за услуга, сходен с предмета на поръчката (осъществяване на комуникация и публичност и/или на дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност по проект/и, финансирани със средства от Европейския съюз, други международни финансови институции, програми или фондове) през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. Екипът на изпълнителя трябва да бъде съставен от следните експерти, както и изискванията към тях, както следва: 1. Ръководител на екипа: • Образование: висше образование – магистърска степен • Професионален опит в областта на връзки с обществеността (PR) и/или журналистика и/или информация и публичност – не по-малко от 5 години • Опит в управлението/изпълнението на проекти, финансирани със средства от Европейския съюз, други международни финансови институции, програми или фондове – не по-малко от един проект • Опит в организиране/изпълнение на събития, подготовка на промоционални материали, информационни кампании, услуги по информация и публичност. 2. Технически и организационен експерт: • Образование: висше образование – бакалавърска степен • Опит в изпълнение на проекти, финансирани със средства от Европейския съюз, други международни финансови институции, програми или фондове – не по-малко от 1 проект • Опит в организиране/изпълнение на събития, подготовка на промоционални материали, информационни кампании, услуги по информация и публичност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и методология - техническо предложение; тежест: 30
Показател: Предложена от участника крайна цена в лева без ДДС ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.11.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 20.00 лв. без ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Общинска Банка - "Фронт офис", партерния етаж на сградата, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията. Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.11.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.11.2012 г.  Час: 11:00
Място

В зала в сградата на Община Банско.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква нотариална заверка на подписите на пълномощните.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект на Община Банско – „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ