00283-2012-0012
Технически редакции | ||
16.10.2012 17:31 ч. : | 16/10/2012 17:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2012 17:31 ч. : | 16/10/2012 17:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2012 13:54 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2012 13:54 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2012 13:54 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
BG-Банско: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, пл. Н.Й. Вапцаров № 1, За: Сашка Въчкова - зам. кмет, Община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Осъществяване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”
Възлагане на обществена поръчка
Осигуряване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” чрез постигане на следните резултати Информираност за стартирането, изпълнението и финализирането на проекта, както и за изпълнените дейности и постигнати резултати. Информираност относно финансирането на проекта. Направена публикация в медиите. Направени дизайн и подготовка на промоционални материали, предвидени по проекта печатни материали (брошури и листовки) по 250 бройки – общо 500 бр.; Два билборда за визуализация, поставени на участъци, които са предмет на инвестиция; Две постоянни обяснителни табели, монтирани до 1 седмица след отстраняване на билбордовете; Две Информационни Табели - 70х50 см, поставени на видни места на територията на община Банско в рамките на 1 месец след сключване на договора за БФП; Информационни стикери (15 бр.) – поставят се на машините и оборудването за постоянно инсталиране. Годишни обществени прояви (публични събития) - три конференции с участието на медиите, по време на които ще бъде представено развитието на проектните дейности; Две официални церемонии – първа копка и официално откриване на обекта и официално закриване на завършения обект; Разработване на промоционален филм, който дава информация за проекта, програмата и характера на приноса на ЕС. Филмът следва да се разпространява във формат DVD в 100 броя;
79340000, 79341000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Осигуряване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” чрез постигане на следните резултати Информираност за стартирането, изпълнението и финализирането на проекта, както и за изпълнените дейности и постигнати резултати. Информираност относно финансирането на проекта. Направена публикация в медиите. Направени дизайн и подготовка на промоционални материали, предвидени по проекта печатни материали (брошури и листовки) по 250 бройки – общо 500 бр.; Два билборда за визуализация, поставени на участъци, които са предмет на инвестиция; Две постоянни обяснителни табели, монтирани до 1 седмица след отстраняване на билбордовете; Две Информационни Табели - 70х50 см, поставени на видни места на територията на община Банско в рамките на 1 месец след сключване на договора за БФП; Информационни стикери (15 бр.) – поставят се на машините и оборудването за постоянно инсталиране. Годишни обществени прояви (публични събития) - три конференции с участието на медиите, по време на които ще бъде представено развитието на проектните дейности; Две официални церемонии – първа копка и официално откриване на обекта и официално закриване на завършения обект; Разработване на промоционален филм, който дава информация за проекта, програмата и характера на приноса на ЕС. Филмът следва да се разпространява във формат DVD в 100 броя;
НЕ
31.01.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 385лв. (триста осемдесет и пет лева), внесена по банкова сметка на Възложителя или под формата на банкова гаранция съгласно условията на настоящата документация. В съответния документ за внесена гаранция за участие задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие в процедура за осъществяване на комуникация и публичност за Община Банско". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 2 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му.След подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за авансово плащане в следната форма: • Банкова гаранция в полза на Възложителя, представляваща (2) % от стойността на искания аванс, който е в размер на 10 % от стойността на Договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Банско е: ................................................................... IBAN: ......................................................... BIC: …………………..Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата по възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решениет за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащането на възнаграждението по договора се извършва, както следва: - Авансово плащане – 10 (десет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Условия за извършване на плащането е представяне на фактура и гаранция за авансовото плащане, представляваща 2 % от стойността на искания аванс без ДДС. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на горния доклад; - Междинни плащания – 80 (осемдесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Условие за извършване на плащането е одобрението на съответната/съответния/съответното публикация/продукт/материал/представяне, а също и представяне на фактура. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на съответната/съответния/съответното публикация/продукт/материал/представяне. След първото междинно плащане се освобождава гаранцията за авансовото плащане; - Окончателно (балансово) плащане – до 10 (десет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на последния/последното продукт/материал/представяне и издаване на фактура. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива.
Няма специфични изисквания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 20.00 лв. без ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Общинска Банка - "Фронт офис", партерния етаж на сградата, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията. Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника.
Български
180
В зала в сградата на Община Банско.
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква нотариална заверка на подписите на пълномощните.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката е свързана с проект на Община Банско – „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
16.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ