Версия за печат

00226-2012-0018

BG-Плевен: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл.Възраждане 2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Извършване на аварийни ремонти по част ОВ, част ВиК, част Електро и част Строителна в учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен” и включва 4 (четири) самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - „Извършване на аварийни ремонти на част ОВ в учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”. Обособена позиция №2 - „Извършване на аварийни ремонти на част ВиК в учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”. Обособена позиция №3 - „Извършване на аварийни ремонти на част Електро в учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”. Обособена позиция №4 - „Извършване на аварийни ремонти на част Строителна в учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението и качеството на вложените материали и изделия трябва да отговарят на Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти, придружени със съответния сертификат за качество Изпълнителят трябва да притежава техника и квалифициран технически персонал по съответните части за изпълнение на предмета на поръчката; Изпълнителят трябва да има опит от изпълнение на сходни обекти; Изпълнителят трябва да осъществява безопасно провеждане на строително-монтажните работи и надзор за правилно и безопасно използване на строителните машини, механизми, енергийни източници и транспортни средства, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи /ДВ, бр.37 от 04.05.2004 г./ Изпълнителят трябва да извършва системен и редовен инструктаж на работниците за правилата по безопасност за извършената работа, както и за правилата за опазване труда от злополуки с работниците. Дейността по предмета на поръчката трябва да се изпълнява при спазване на всички нормативни изисквания, включително и на ТБТ/Техника за безопастност на труда/, и опазване на околната среда. Място на изпълнение на обществената поръчка – учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен и административните сгради на кметствата в Община Плевен, съгласно Приложение №А към документацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000, 50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Техническо предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 106 - 176886 от 01.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ИРО-1640 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Извършване на аварийни ремонти на част Строителна в учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.09.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ВАНКОВ-ДУНЕВ” ООД, ул.”Жинзифов” №6, ет.1, България 5800, Плевен, Тел.: 064 800707, Факс: 064 800707

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ