00479-2012-0026
Технически редакции | ||
12.10.2012 16:25 ч. : | 12/10/2012 16:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.10.2012 16:25 ч. : | 12/10/2012 16:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, гр. Балчик, пл."21 септември"№6, За: Димитър Димитров - РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТ, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: ЮЛИЯ ПЕТРОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.balchik.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: КРАСИМИРА КОСТОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74114
Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.balchik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал.3, т.2 от ЗОП за дейностите, свързани с доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) – гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв.148, ж.к. Балик
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: “Реализация на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) – гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик”. В рамките на процедурата ще бъде реализирано обзавеждане и оборудване на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр. Балчик, в т.ч.: •Доставка и монтаж за обзавеждане на спални помещения за 14 потребители – мебелен инвентар (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки и др.) и постеловъчен инвентар (спални комплекти, завивки, възглавници, пердета); •Доставка и монтаж за обзавеждане и оборудване на кухненски кът с трапезария и дневна – (мебелировка за кухня и трапезария, електроуреди, домакинска посуда); •Доставка и монтаж за обзавеждане и оборудване на санитарни възли (умивалник, мивка с долен шкаф за баня, моноблок и др.) и •Обзавеждане и оборудване на перално помещение и складови помещения. Цялостното обзавеждане трябва да бъде съобразено с Методическото ръководство за центрове за настаняване от семеен тип на Държавна агенция за закрила на детето. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите са посочени в техническата спецификация на настоящата документация.
39220000, 39710000, 44411000 (EA12) , 39510000, 35111300, 39150000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр. Балчик, обособено в 4 (четири) категории: I. Категория "Мебели", с подгрупи: мебели за спалня, мебели за дневна трапезария, мебели за склад антре, мебели за баня, мебели за кухня; II. Категория "Електроуреди"; III. Категория "Оборудване за баня" и IV. Категория "Аксесоари".
НЕ
3
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие - На основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, размер на 3% (три процента) от стойността на договора. 2.1.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на Възложителя; - е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; - има възможност за нейното усвояване на части. 2.1.5. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.
Проектът се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и МРРБ с номер: BG161PO001-1.1.11-0017 по проект BG161PO001-1.1.11-0017 „Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма “Регионално развитие 2007 - 2013". Схемата на плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка е както следва: 1.1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора, в срок до 15 (петнадесет) дни след началната дата на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура. 1.2. Окончателно плащане в размер на 70 %(седемдесет процента) от цената на договора след приемане, без забележки, от страна на Възложителя на доставеното и монтирано обзавеждане и оборудване и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура.
В случай, че избрания за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, то следва в срока, определен от Възложителя за подписване на договора за обществена поръчка да представи документи за регистрация на търговско дружество по смисъла на чл. 63 от Търговския закон.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на настоящата документация е 24 (двадесет и четири ) лв. Сумата от 24 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик- IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк, Балчик,код на плащане 44 70 00.Сумата следва да бъде внесена в срока по чл.28, ал.5 от ЗОП в брой, в касата на Община Балчик.
Български
180
Заседателната зала на община Балчик
Участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците следва да представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник, а упълномощените представители - изрично пълномощно. Представителите на средатвата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, удостоверяващ статута им.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и МРРБ с номер: BG161PO001-1.1.11-0017-C0001 по проект BG161PO001-1.1.11-0017 „Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма “Регионално развитие 2007 - 2013".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ