Версия за печат

00126-2012-0023

BG-Несебър: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Несебър, ул. "Еделвайс" 10, За: Сюрея Исуф, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29399, E-mail: kapitalnostroitelstvo@abv.bg, Факс: 0554 29399

Място/места за контакт: отдел "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nessebarinfo.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг (проектиране и строителство) на ПСОВ, Колектори и КПС по Проект "Събиране, пречистване и отвеждане на пречистените отпадъчни води от агломерация Несебър - Слънчев бряг - Равда" в рамките на проект DIR-51011116-68-152 - ОП Околна среда 2007-2013"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: с. Равда и територията на Община Несебър
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1. Изготвяне на работни проекти, въз основа на съгласувания и одобрен идеен проект, съгласно техническите спецификации (Том II, Книга II на настоящата документация за участие); Предвид кратките срокове за изпълнение на поръчката на Изпълнителя се предоставя възможност, за собствена сметка, да разработи идеен проект за ПСОВ, който да следва индикативния проект на Възложителя (Том II, Книга IIІ – „Резюме на Идеен проект” на настоящата документация за участие) и приложените технически спецификации (Том II, Книга II на настоящата документация за участие), с обхват и съдържание, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр. 51/05.06.2001 г.), в съответствие със ЗУТ и нормите за проектиране. Идейният проект трябва да обхваща механично и биологично стъпало, с отстраняване на азот и фосфор и третиране на утайките в калово стопанство. На база на идейния проект и по силата на чл.148, ал.4 от ЗУТ Възложителят може да получи разрешение за строеж и Изпълнителят може да пристъпи към изпълнение на отделни подобекти от проекта; 2. Изготвяне на работни проекти за довеждащи колектори и тласкатели и канални помпени станции (КПС), съгласно представените трасета, технически спецификации и съгласно изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр. 51/05.06.2001 г.) и в съответствие със ЗУТ и нормите за проектиране; 3. Строително монтажни работи, доставки на машини и съоръжения, единични и комплексни изпитания и предаване на обекта – колектори, тласкатели, КПС и ПСОВ с констативен акт образец 15 на Възложителя, съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 4. Обучение на персонала на експлоатираща организация; 5. Въвеждане на обекта в експлоатация, с протокол образец 16, съгласно съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 6. Да наблюдава пречиствателните процеси и да подпомага експлоатационния персонал, при поддръжката на съоръженията и да гарантира отстраняването на евентуално появили се дефекти през периода за установяване и отстраняване на възникнали дефекти. 7. Гарантиране на експлоатационните разходи на пречистената вода за период от 5 (пет) години след приключване на проекта. Дълбоководното морско заустване на пречистените отпадъчни води е предмет на друг договор и не е включено в обхвата на настоящата тръжна процедура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45232420, 71311000, 45222000, 45231300, 45110000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения, без тунели и мостове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Реконструкция и разширение на ПСОВ до 221 944 екв.жит. Реконструкция на КПС 8, 10, 10-А и 13. Изграждане на КПС 12, 14 и 15. Изграждане на довеждащи колектори и тласкатели, в т.ч. главен колектор към КПС 15 - 2082 м, кол-р от КПС 5 до КПС 15 - 7363 м; дов. кол-р от КПС15 до ПСОВ - 7233 м; напорни тръбопроводи от КПС 8 до СШ - 2428 м.

Прогнозна стойност без ДДС
67785694.55 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: "Уни Кредит Булбанк" - клон Слънчев бряг, IBAN: BG79UNCR76303300000413, BIC: UNCRBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка за Инженеринг (проектиране и строителство) на ПСОВ, Колектори и КПС по Проект "Събиране, пречистване и отвеждане на пречистените отпадъчни води от агломерация Несебър - Слънчев бряг - Равда" в рамките на проект DIR-51011116-68-152 - ОП Околна среда 2007-2013" б) Банкова гаранция в оригинал - неотменима банкова гаранция в полза на Община Несебър. Да се представи безусловна и неотменяема банкова гаранция. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 670 000 лв (шестстотин и седемдесет хиляди лева). Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметка на Община Несебър: "Уни Кредит Булбанк" - клон Слънчев бряг, IBAN: BG06UNCR76303300000563 или банкова гаранция. Преди авансовото плащане след сключване на Договор с Изпълнител, същият е длъжен да представи банкова гаранция за авансово плащане в размер равен на стойността на прдвидения аванс и със срок на действие - срока на изпълнение на Договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Размерът на авансовото плащане е 20 % от стойността на Договора; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от приетата Договорна Стойност, като общата стойност на междинните плащания не може да надвишава 60% от стойността на Договора; Във всеки акт за междинно плащане се задържат 20% от стойността на изпълненените работи, докато така задържаните суми достигнат 20% от стойността на Договора. Задържаите пари се изплащат на изпълнителя, съгласно условията на Договора след издаването от Инженера на сертификат за приемане на изпълнените работи. Реда за претендиране на плащанията, както и съответните срокове за плащане са съгласно условията на Договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП и във връзка с изискване на Възложителя за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Участникът представи пред Възложителя документ за регистрация в Търговския регистър или ЕИК на създаденото Юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Проектирането и строителството ще се извършат при „Договорни условия за технологично оборудване и Проектиране-Строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя” (FIDIC/ФИДИК – жълта книга, първо издание 1999 г.) Концепцията за пречистването на отпадъчните води (водна линия), представена в концептуалния идеен проект (том II, книга III от документацията за участие) и техническите спецификации (том II, книга II от документацията за участие) е задължителна. За третирането на утайките Участникът може да предложи доказано по-добро алтернативно решение, съгласно изискванията на техническите спецификации. Не се разрешават варианти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всички образци на документи са приложени към документацията за участие и са както следва: 1) Списък на представените документи, подписан от участника; 2) Писмо към офертата и Приложение към офертата, с което по смисъла на договорните условия на ФИДИК се определят съществените елементи от договора – представя се от представляващия Участника; 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация; 4) Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език.Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При участници обединения - нотариално заверено споразумение, подписано о, т лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от буква a) до д), ал.2, т.2 и 5 и ал.5 т.1 от ЗОП и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.2 и 3 и ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП. Попълват се, подписват се и се подпечатват в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на инвестиционни проекти и извършване на строително-монтажни работи съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1,2,3,4 и 5 води до отстраняване на участника от процедурата; 6) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 7) Декларация, че участникът ще спазва всички условия за изпълнение на поръчката; 8) За лицата, които ще извършват строителство съобразно предмета и обхвата на поръчката - доказателство за регистрация в професионален строителен регистър на държавата, в която Участникът или член на обединението и/или негов подизпълнител е установен, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентни органи съгласно националния му закон; 9) Декларация за ползване/не ползване на подизпълнител/и; 10) Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 11) Документ за внесена гаранция за участие; 12) Споразумение/Договор за обединение с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение) – в оригинал или в нотариално заверено копие; 13) Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП за спазване на изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат нужната информация са НОИ и МТСП; 14) Декларация за запазване на експлоатационните разходи в срок от 5 години след приключване на проекта; 15) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора; 16) Документ за закупена документация за участие в процедурата (копие); 17) Техническата оферта и приложенията към нея, изготвена по образец; 18) Ценовата оферта по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а)Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010, 2011), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен. В случай на представен ЕИК и при положение, че всеки от посочените документи е видим чрез сайта на Търговския регистър, воден от Агенцията по вписванията, Възложителят допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представяне на документите. Ако някой от документите липсва на посочения сайт, се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. б) Информация за оборота от извършените дейности в сферата на строителството, които са обект на поръчката, за последните и 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010, 2011), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. в)Участникът, е длъжен да представи в оригинал удостоверение от банка, като доказателство за достъп до ликвиден оборотен финансов ресурс на стойност минимум 4 000 000 (четири милиона) лева, като удостоверението следва да бъде издадено с дата не по – рано от 30 дни преди подаване на офертата. г) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в проектирането по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; д) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът трябва да е реализирал общ размер на приходите от строителна дейност за последните три приключили финансови години (2009, 2010, 2011) в размер не по-малко от 130 000 000 (сто и тридесет милиона) лева. б) Участникът трябва да е реализирал нетни приходи от строителството на ПСОВ за последните три приключили финансови години (2009, 2010, 2011) общо, не по-малко от 65 000 000 (шестдесет и пет милиона) лева от изпълнение на ПСОВ. в) Участникът, е длъжен да представи в оригинал удостоверение от банка, като доказателство за достъп до ликвиден оборотен финансов ресурс на стойност минимум 4 000 000 (четири милиона) лева, като удостоверението следва да бъде издадено с дата не по – рано от 30 дни преди подаване на офертата; г) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани; д) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани; Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по ч. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и/или услуги съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а1) Участникът представя списък на договорите, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 год. до крайния срок за подаване на оферти; a2) За всеки от договорите Участникът трябва да представи референции от Възложителя/Инженера, съдържащи данни за Възложителя, датите на започване и завършване, стойностите на договорите, описанието на дейностите по съответния договор, датата на договора за инженеринг и съответно номера и датата на документа за завършване на обекта, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Към Референциите се прилагат копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи доказващи изпълнението на референтните обекти и доказателства за това, че те са изпълнени по Договорните условия на FIDIC - Жълта книга или еквивалентни договорни условия; б) Сертификати за въведена интегрирана система за управление на качеството, здравословни и безопасни условия на труд, опазване на околната среда и социална отговорност ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2002 и SA 8000:2008 или еквивалентни за строителство и проектиране на ПСОВ и ВиК системи. в1) Списък на експертите за изпълнение на поръчката (ключови и неключови); в2) Автобиография на ключов експерт; в3) Документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални нива по отношение на изискването към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита на експертите (диплома за завършено образование, трудови книжки, референции, сертификати за проектантска правоспособност, удостоверения за квалификация и др.) в4) Декларация за разположение на ключов експерт; в5) Документ за пълна проектантска правоспособност. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по ч. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и/или услуги съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът, през последните 5 год. до крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил три договора за ПСОВ, както следва: - 1 (един) дог. за проект. и стр-во на ПСОВ с капацитет на третиране на отп. води от мин. 80 000 е.ж.; - 1 (един) дог. за проект. и стр-во на ПСОВ с капацитет на третиране на отп. води от мин. 150 000 е.ж.; - 1 (един) дог. за проект. и стр-во на ПСОВ с биологично отстраняване на азот и фосфор с капацитет на третиране на отп. води от мин. 150 000 е.ж. Проектирането и строителството на ПСОВ трябва да са извършени по договори съгласно Дог. усл. на FIDIC - Жълта книга или екв. дог. усл.; - един колектор към ПСОВ с дължина по-голяма от 1 500 м и диаметър равен или по-голям от 800 мм; - една КПС с капацитет мин. 100 л/сек; Опитът в изпълнението на колектора и КПС може да бъде доказан и като част от Договорите за изпълнение на ПСОВ. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло. б) Участникът трябва да притежава сертификати за въведена интегр. с-ма за управл. на качеството, здрав. и безоп. усл. на труд, опазване на ок. среда и соц. отг. ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2002 и SA 8000:2008 или екв. за стр-во и проект. на ПСОВ и ВиК с-ми; в) Ключов експерт Ръководител на екипа – дипл. стр. инж. с мин. 10 г. опит в стр-вото, от които мин. 5 г. в стр-во на ПСОВ и/или ВиК инфрастр. обекти, опит като Рък-л проекти или Рък-л стр. обект на мин. 2 проекта, изпълнени съгл. дог. усл. на ФИДИК или екв.; 2. Ключов експерт Ръководител на строителния обект – дипл. стр. инж., мин. 5 г. опит в управлението на стр. обекти, опит като Рък-л или пом. рък-л на мин. 2 обекта за ПСОВ и/или ВиК инфрастр. обекти, изпълнени съгл. дог. усл. на ФИДИК или еквив.; 3. Ключов експерт Помощник ръководител на строителния обект – дипл. стро. инж. или стр. техник, мин. 5 г. опит в управлението на стр. обекти, опит в техн. рък-о на мин. 2 обекта за ПСОВ и/или ВиК инфрастр. обекти, изпълнени съгл. дог. усл. на ФИДИК или екв.; 4. Ключов експерт Инженер-проектант на технологични процеси – дипл. стр. инж., спец. „ВиК”-пречистване на водите или екв., мин. 10 г. опит в областта на инв.проекти във водния сектор, от които мин. 5 г. опит в проектиране и изпълнение на ПСОВ, наличие на пълна проектантска правоспособност. 5. Ключов експерт Специалист по електромеханика – дипл. машинно/електро инж., мин. 10 години опит в областта на електромех. проект. на ПСОВ, опит като специалист по електромех. на мин. 2 (две) ПСОВ. Участникът следва да предвиди в офертата си и неключови експ.- екип от проектанти - лица, притеж. необх. квалиф. и правоспособност, съгласно чл.229 , чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП, по съотв. части на инв. проект а именно: геодезия, хидрогеология, технологична, арх., стр.–констр., Ел, КИПиА, ВиК, ОВиК и енерг. ефект., ВП, Пътна, Озелен., пожарна безопасност, ПБЗ. За всеки ключов и неключов експерт Участникът следва да представи отделни експерти.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: 1.1. Частични експлоатационни разходи (ЧЕР); тежест: 40
Показател: 1.2. Програма за изпълнение (Оп); тежест: 60
Показател: 1.2.1. Методология за изпълнение на проекта (Ом); тежест: 50
Показател: 1.2.2. Мерки за опазване на околната среда (Оо); тежест: 20
Показател: 1.2.3. Анализ на риска (Ор); тежест: 30
Показател: Финансова оценка (Фо); тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 42 - 068140 от 01.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.11.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с включен ДДС. Документацията се превежда с платежно нареждане към бюджета по сметка на Община Несебър BG55 UNCR 7630 8400 0004 00; UNCR BGSF, код за плащане 447000 – „УниКредит Булбанк” гр. Несебър и издадена фактура от отдел „Счетоводство” в сградата на общинска администрация, ет. 5. Документацията за участие може да бъде получена лично или по пощата срещу документ за платена такса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20.11.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.11.2012 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Несебър

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Изпълнението на проект се финансира по Оперативна програма, „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1. „Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и изграждане на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерация с над 10 000 е.ж.”. За проекта има подписан договор за финансиране с ОП"ОС" № DIR-51011116-C033/07.08.2012

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за настоящата обществена поръчка е достъпна на сайта на Община Несебър - www.nesebarinfo.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ