Версия за печат

03654-2012-0001

BG-С. БЕЛОЗЕМ: Покупка на изплащане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "ГЕО МИЛЕВ"- С. БЕЛОЗЕМ, С. БЕЛОЗЕМ УЛ. РОДОПИ № 40, За: МАРИЯ ПЕТРОВА АЛЕКСАНДРОВА, България 4130, С. БЕЛОЗЕМ, Тел.: 03159 2086, E-mail: soubelozem@abv.bg

Място/места за контакт: 0894674806

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rakovski.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rakovski.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ГОТОВИ ЗАКУСКИ И ГОТОВ ТОПЪЛ ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ НА ОУ "ГЕО МИЛЕВ"- С. БЕЛОЗЕМ ЗА УЧЕБНАТА 2012/2013 И 2013/2014 УЧЕБНА ГОДИНА

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка на изплащане 
Място на изпълнение: С. БЕЛОЗЕМ, УЛ. РОДОПИ № 40, ОУ "ГЕО МИЛЕВ"
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на готови закуски и готов топъл обяд всеки учебен ден за учениците на ОУ "Гео Милев" – село Белозем. Закуските са за децата, посещаващи подготвителна група и за учениците от първи до четвърти клас. Основното обедно ястие е за учениците, които са в полуинтернатни групи по Проект BG051P0001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес” – съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз по програма „Развитие на човешките ресурси”. Закуските се заплащат на изпълнителя с бюджетни средства на възложителя, а основното обедно ястие се заплаща със средства преведени по посочения Проект BG051P0001 – 3.1.06 и се доплащат от родителите. Към обяда се предвиждат супа и десерт.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 55520000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
140000 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 135000, Най-висока оферта: 140000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Разнообразие на менютата; тежест: 30
Показател: Време за реакция; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 494941 от 10.08.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 494941 от 10.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG051P0001-3.1.06 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
04.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЛЕОН -69" ЕООД, ЕИК 200329389, УЛ. ЯГОДА № 28, БЪЛГАРИЯ 4150, РАКОВСКИ, Тел.: 03151 2207, E-mail: GLOBALSPORT69@ABV.BG

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 140000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 140000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051P0001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес” – съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз по програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор