Версия за печат

01016-2012-0007

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ), гр. София, Район Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112- НЦТХ, За: доц. д-р А. Андреев - Директор на НЦТХ, България 1202, София, Тел.: 02 9210462, E-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419

Място/места за контакт: Район Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112- НЦТХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ncth.bg.

Адрес на профила на купувача: http://ncth.bg/procurements/proceduri.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на извънгаранционна медицинска апаратура и оборудване,пожароизвестителна система и асансьорна уредба собственост на Национален център по трансфузионна хематология обобщени в VІІІ обособени позиции, както следва: І позиция: "Лабораторни и медицински центрофуги", ІІ позиция "Специализирана медицинска апаратура за вземане на кръв", ІІІ позиция "Аферезни апарати", ІV позиция "Апаратура за изследване на трансмисивни инфекции, чрез ЕЛАЙЗА техника",V позиция "Автоматизирана апаратура за имунохематологични изследвания с карти със стъклени перли", VІ позиция "Автоматизирана апаратура за имунохематологични изследвания с карти за афинитетна аглутинация", VІІ позиция "Пожароизвестителна система (ПИС)" и VІІІ позиция "Пътническа асансьорна уредба".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София 1202; ул."Братя Миладинови" № 112 - отделенията на НЦТХ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка на извънгаранционната медицинска апаратура и оборудване, пожароизвестителна система и асансьорна уредба собственост на НЦТХ и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи на същите. В резултат на проведената процедура до момента са сключени 7 договора за възлагане на обществени поръчка за 7 обособени позиции - от 1 до 7 включително. Предмет на сключените договори е ежемесечно абонаментно сервизно и техническо обслужване на медицинската апаратура / оборудване /пожароизвестителна система на НЦТХ,което включва: 1. текущи ремонти за отстраняване на възникнали повреди и аварии по сигнал на Възложителя; 2. извършване на техническа проверка /диагностика и профилактика (от 1 до 4 пъти годишно за различните обособени позиции) съгласно изискванията за техническа профилактика и обслужване заложени от производителя на конкретната апаратура и подробно описани в документацията; 3. отстраняване на повредите открити при техническите профилактики и проверки; 4. при необходимост и при нововъведения по апаратурата /оборудването изпълнителят следва да осигури обучение на персонала и методична помощ; 5. За пожароизвестителната система абонаментната поддръжка включва:поддържане на ПИС в съответствие с изискванията на Наредба № I3-2733/15.09.2011г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите, спазване на заводските инструкции и стандарт СД CEN TS 54-14 "Пожароизвестителни системи, част 14:Указания за планиране,проектиране,инсталиране,въвеждане в експлоатация,използване и поддържане" - извършване на месечна профилактична проверка и отразяване на резултатите в проткол; месечна профилактична проверка на детайли и възли по предварителен утвърден график;Задължително е при възникване на повреда обекта се посещава до 24 ч. от подаване на заявка за ремонт и повредата да се отстранява до 48 часа. В дневник на ПИС се вписват всички сработвания на системата. При необходимост изпълнителите на абонаментната техническа поддръжка ще извършват доставка и подмяна на резервни части за конкретната апаратура /оборудване / ПИС. Резервните части ще се заплащат допълнително извън абонаментната стойност- само при доказана необходимост от подмяна и след одобрение на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50421000, 50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване
Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22592 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01016-2012-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472990 от 01.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 491110 от 13.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История № ОП-49 История / Обособена позиция №:4 / Заглавие:за възлагане на обществена поръчка с предмет „Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на Апаратура за изследване на трансмисивни инфекции чрез Елайза техника”
V.1) Дата на сключване договора
09.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Техно - Джи” ЕООД с ЕИК: 201981693, бул. „Мария Луиза” бл.112 А, вх. Б, ап.2;, България 1202, гр. София, Тел.: 02 8313827

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5100 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОП-46 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:за възлагане на обществена поръчка с предмет „Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на извънгаранционна медицинска апаратура собственост на НЦТХ, включена в І-ва обособена позиция Медицински и лабораторни центрофуги”
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ХЕЛИКС МЕДИКЪЛ”ЕООД с ЕИК: 130940353, кв. Гео Милев; ул.”Хемус” № 59; вход А, ет.1, България 1111, София, Тел.: 02 8706211, E-mail: helixmed@dir.bg, Факс: 02 8706211

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5424 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОП-47 История / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на извънгаранционна медицинска апаратура собственост на НЦТХ, включена в ІІІ-та обособена позиция Аферезни апарати”
V.1) Дата на сключване договора
05.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КАРДИОТЕХ СЪПОРТ” ЕООД с ЕИК: 201036446, Район Оборище; ул. „Мърфи” № 25, ет.4, България 1505, София, Тел.: 02 9437108, E-mail: cardiotech@abv.bg

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3600 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОП-48 История / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на Автоматизирана апаратура за имунохематологични изследвания с карти със стъклени перли
V.1) Дата на сключване договора
09.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“МГ Лаборатория” ЕООД с ЕИК:121602993, ; ул. „Лидице” № 8, България 1113, София, Тел.: 02 9437715

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 500 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОП-50 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„АБОНАМЕНТНО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА И ПРИ НЕОБХОДИМОСТ ДОСТАВКА И ПОДМЯНА НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ НА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА ЗА ВЗЕМАНЕ НА КРЪВ”
V.1) Дата на сключване договора
08.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„САВЕНА БГ” ЕООД с ЕИК: 200826569, Район Красно село, ж.к.Борово, бл.12,ап.23, България 1680, София, Тел.: 02 8594389, Факс: 02 8594389

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4488 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОП-51 История / Обособена позиция №:7 / Заглавие:„АБОНАМЕНТНО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА И ПРИ НЕОБХОДИМОСТ ДОСТАВКА И ПОДМЯНА НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ НА ПОЖАРОИЗВЕСТИТЕЛНА СИСТЕМА СОБСТВЕНОСТ НА НЦТХ”
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Агенция за аварийна, пожарна и екологична защита-Варна” ЕАД с ЕИК: 103818562, ул.”Селиолу” № 12, вх. Б, ет. 2;, България 9002, Варна, Тел.: 052 361081, Факс: 052 607849

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 960 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № ОП-45 История / Обособена позиция №:6 / Заглавие:за възлагане на обществена поръчка с предмет „Абонаментно сервизно обслужване и техническа поддръжка и при необходимост доставка и подмяна на резервни части на извънгаранционна Автоматизирана апаратура за имунохематологични изследвания с карти за афинитетна аглутинация”
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Антисел Братя Селидис България”ООД с ЕИК: 121152973, гр. София 1202; ул.”Индустриална” № 11; Бизнес Сити „Василев Плаза” ет.8;, България 1202, София, Тел.: 02 9531224, Факс: 02 9524183

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2520 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор