00287-2012-0005
Технически редакции | ||
10.10.2012 16:58 ч. : | 10/10/2012 15:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.10.2012 16:58 ч. : | 10/10/2012 15:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-град Белоградчик: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Белоградчик, улица „Княз Борис - І” № 6, За: Милена Иванова, Република България 3900, град Белоградчик, Тел.: 0936 53017, E-mail: obshtina@belogradchik-eu.net, Факс: 0936 53017
Място/места за контакт: Община БелоградчикИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://belogradchik-eu.net/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Съхраняване на културно-историческото наследство и разнообразяване на туристическото предлагане в района на "Белоградчишката крепост", със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация и консервация на комплекс „Белоградчишка крепост””; Обособена позиция 2 „Реконструкция и основен ремонт на улици: ул. „Княз Борис – І”, ул. „Цоло Тодоров”, ул. „Петко Маринов” – подход към „Белоградчишката крепост”; Обособена позиция 3 „Изграждане на посетителски и информационен център към комплекс „Белоградчишка крепост””;
Възлагане на обществена поръчка
Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Съхраняване на културно-историческото наследство и разнообразяване на туристическото предлагане в района на "Белоградчишката крепост", със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация и консервация на комплекс „Белоградчишка крепост””; Обособена позиция 2 „Реконструкция и основен ремонт на улици: ул. „Княз Борис – І”, ул. „Цоло Тодоров”, ул. „Петко Маринов” – подход към „Белоградчишката крепост”; Обособена позиция 3 „Изграждане на посетителски и информационен център към комплекс „Белоградчишка крепост””;
45000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Извършване на строително-монтажни работи по проект „Съхраняване на културно-историческото наследство и разнообразяване на туристическото предлагане в района на "Белоградчишката крепост", със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация и консервация на комплекс „Белоградчишка крепост””; Обособена позиция 2 „Реконструкция и основен ремонт на улици: ул. „Княз Борис – І”, ул. „Цоло Тодоров”, ул. „Петко Маринов” – подход към „Белоградчишката крепост”; Обособена позиция 3 „Изграждане на посетителски и информационен център към комплекс „Белоградчишка крепост””;
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер:За обособена позиция 1: 2 000.00 лв. (две хиляди лева).;За обособена позиция 2: 7000.00 лв. (седем хиляди лева);За обособена позиция 3: 7 000.00 лв. (седем хиляди лева).Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец от документацията за участие) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Белоградчик: IBAN: BG36IABG74963300270100; BIC: IABGBGSF при банка: „Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Видин. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на СМР, об. позиция №:........... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-03/2010/017".Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението.Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка;на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора;в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка;г) в случаите по буква „а” и „в”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката без ДДС за всяка обособена позиция.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Белоградчик: IBAN: BG36IABG74963300270100; BIC: IABGBGSF при банка: „Интернешънъл Асет Банк" АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП за СМР, об. позиция №:.......... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-03/2010/017”;Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Белоградчик и със срок на валидности със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на обекта.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане за обезпечение за пълния размер на аванса, в размер до 30 % от стойността на договора.
Проект „Съхраняване на културно-историческото наследство и разнообразяване на туристическото предлагане в района на "Белоградчишката крепост" се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. №: BG161PO001/3.1-03/2010/017; Плащането на възнаграждението към Изпълнителя на настоящана обществена поръчка се извършва както следва: 1. Авансово плащане – до 30 % от общата сума се заплащат в срок до 10 работни дни, считано от датата на предоставяне на средствата за авансово плащане от Министерството на регионалното развитие и благоустройството по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/017 по Оперативна програма “Регионално развитие” (2007-2013) и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на банкова гаранция или запис на заповед за обезпечение на пълния размер на аванса. 2. Междинни плащания и окончателно плащане – в срок до 30 дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата. 3. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството. 4. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/3.1-03/2010/017 на ОПРР”. а). Плащането по настоящия договор ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (учредителен акт), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора;всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението / консорциума трябва да посочат в споразумението, разпределението на участието им при изпълнение на дейностите.Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква по реда на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. От участие в процедурата за възлагае на обществената поръчка, ще бъде отстранен участник: който, не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 50 (петдесет) лева без ДДС. Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Белоградчик или внесена по банков път на следната сметка: IBAN: BG65IABG74968400270200; КОД: 448007; BIC: IABGBGSF; При банка "Интернешънъл Асет Банк" АД; Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адреса на управление на община Белоградчик– гр. Белоградчик, ул. „Княз Борис - І” №: 6, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
120
община Белоградчик – гр. Белоградчик, ул. „Княз Борис - І” №: 6, заседателна зала
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при отварянето на офертите;
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „Съхраняване на културно-историческото наследство и разнообразяване на туристическото предлагане в района на "Белоградчишката крепост" се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. №: BG161PO001/3.1-03/2010/017;
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
10.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Строително-монтажните работи включват следното: Необходими мерки за консервация на порта1 и порта 2- почистване на каменната зидария и фугите с изпаднала фугировка, и допълнително фугиране с разтвор по предписание на химик-реставратор. Възстановяване на участъците с паднали каменни блокове. Покритието на прохода и помещението от едноолучни керемиди, където има разместени и счупени такива е наложително да бъде препокрито със съществуващите керемиди, като преди това се положи допълнителна хидроизолация - усилен воалит или вълнообразен ондулин. Счупените керемиди да бъдат подменени. След препокриването капаците по билото да бъдат измазани. В караулното помещение липсва подова настилка - да се направи настилка от каменни плочи. Прокараното осветление, като външна кабелизация, да се заработи във фугите на каменната зидария преди фугирането. Да се предвидят стенни аплици за осветление с подходящ детайл и да се монтират ел. контакти. Необходими мерки по крепостните стени - Почистване на фугите от трева и боклуци и цялостно фугиране. От вътрешната страна е задължително премахването на насипа и възстановяване на ходовата линия при кортината, както и изграждането на предпазен парапет. Тук са предложени два варианта - масивен парапет, който се явява реставрация на завършващата част на съществуващата крепостна стена до нивото на бойниците и Вариант II - направа на метален парапет по предложения детайл. Тук процедурите по консервация са същите - почистване на зидарията от тревата и мръсотията по фугите и префугиране. По завършващата част около бойниците има доста паднали камъни, които трябва да се възстановят. Запазена е в оригинал дървена порта, облечена с железни листове.
45000000
Описание:
Строително-монтажните работи включват следното: Необходими мерки за консервация на порта1 и порта 2- почистване на каменната зидария и фугите с изпаднала фугировка, и допълнително фугиране с разтвор по предписание на химик-реставратор. Възстановяване на участъците с паднали каменни блокове. Покритието на прохода и помещението от едноолучни керемиди, където има разместени и счупени такива е наложително да бъде препокрито със съществуващите керемиди, като преди това се положи допълнителна хидроизолация - усилен воалит или вълнообразен ондулин. Счупените керемиди да бъдат подменени. След препокриването капаците по билото да бъдат измазани. В караулното помещение липсва подова настилка - да се направи настилка от каменни плочи. Прокараното осветление, като външна кабелизация, да се заработи във фугите на каменната зидария преди фугирането. Да се предвидят стенни аплици за осветление с подходящ детайл и да се монтират ел. контакти. Необходими мерки по крепостните стени - Почистване на фугите от трева и боклуци и цялостно фугиране. От вътрешната страна е задължително премахването на насипа и възстановяване на ходовата линия при кортината, както и изграждането на предпазен парапет. Тук са предложени два варианта - масивен парапет, който се явява реставрация на завършващата част на съществуващата крепостна стена до нивото на бойниците и Вариант II - направа на метален парапет по предложения детайл. Тук процедурите по консервация са същите - почистване на зидарията от тревата и мръсотията по фугите и префугиране. По завършващата част около бойниците има доста паднали камъни, които трябва да се възстановят. Запазена е в оригинал дървена порта, облечена с железни листове.
Обща дължина на обекта е 1315.90 м. обща площ 8195.80 м2 ., Обща дължина на ПТ.132 до ПТ. 150 е 174.40м., обща площ 770,00м2. Проектът предвижда да се подобрят напречните наклони на улиците, като надлъжните максимално се доближават до съществуващите в момента, което ще даде възможност за нормално отводняване от повърхностни води на пътните настилки и запазването им от разрушаване Съществуващата пътна настилка е износена и се налага освен профилиране с биндер, да се положи и цялостен пласт от плътна асфалтова смес. Налага се фрезоване. На базата на заснетите данни за трасетата на отделните улици е изготвена теоретична ос, на уличните платна. Получените теоретични трасета се покриват в ситуационно отношение със съществуващите трасета, без никакво отклонение. Нивелетите на улиците са решени и съгласно изискванията за равност и носимоспособност на настилката. При изтегляне на нивелетите целта е да се подобри носимоспособността и равността на настилката, а надлъжния наклон максимално да покрива съществуващите в момента. Организацията на движението по тези улици на гр. Белоградчик е решена съгласно разработките в настоящия проект, като е в съответствие с общата схема за организация на движението в населеното място. Временната организация на движението, през време на строителството се осъществява съгласно Наредба № 16 от 23.07.2001 г. на МРРБ.
45000000
Описание:
Обща дължина на обекта е 1315.90 м. обща площ 8195.80 м2 ., Обща дължина на ПТ.132 до ПТ. 150 е 174.40м., обща площ 770,00м2. Проектът предвижда да се подобрят напречните наклони на улиците, като надлъжните максимално се доближават до съществуващите в момента, което ще даде възможност за нормално отводняване от повърхностни води на пътните настилки и запазването им от разрушаване Съществуващата пътна настилка е износена и се налага освен профилиране с биндер, да се положи и цялостен пласт от плътна асфалтова смес. Налага се фрезоване. На базата на заснетите данни за трасетата на отделните улици е изготвена теоретична ос, на уличните платна. Получените теоретични трасета се покриват в ситуационно отношение със съществуващите трасета, без никакво отклонение. Нивелетите на улиците са решени и съгласно изискванията за равност и носимоспособност на настилката. При изтегляне на нивелетите целта е да се подобри носимоспособността и равността на настилката, а надлъжния наклон максимално да покрива съществуващите в момента. Организацията на движението по тези улици на гр. Белоградчик е решена съгласно разработките в настоящия проект, като е в съответствие с общата схема за организация на движението в населеното място. Временната организация на движението, през време на строителството се осъществява съгласно Наредба № 16 от 23.07.2001 г. на МРРБ.
Посетителския и информационен център се разполага източно от улицата, водеща към комплекс „Белоградчишка крепост", непосредствено след завоя, преди площада пред портата на крепостта. От ниво тротоар е осъществен директен достъп до амфитеатъра за наблюдение на светлинно-звуков спектакъл. Този амфитеатър представлява покрива на Посетителския център с ширина 90 см, на 17 реда и денивелация от 16см. В най-северната му част е предвидена малка куличка, в която да се разположат апаратурата и командния пулт за осъществяването на светлинно-звуковия спектакъл. Достъпа до това ниво е чрез стълба от основното ниво на кота ±0.00. Входат за Посетителския и информационен център е в северната част на застройката. Кота ±0.00 е с около 1.30-1.40 м по-високо от нивото на съседния тротоар, поради това е предвиден допълнителна обслужваща тераса, чието ниво съвпада с нивото на тротоара при подхода за амфитеатъра - кота + 0.60 и с допустимия наклон 5% в посока север са достига до нужната ни кота ±0.00 при входа на сградата. На север, веднага след влизането в сградата, тази площадка продължава с 8 стъпала, докато се достигне до нивото на тротоара. Тази обслужваща площадка се включва към габарита на уличния тротоар. В зоната на влизане в сградата площадката на амфитеатъра достига до кота +3.32, което осигурява достатъчна височина във фоайето. Всички тези проектни решения дават възможност Посетителския център да бъде посещаван и от лица в неравностойно положение, т.е. сградата е проектирана е така, че да отговаря на изискванията за достъпност на средата - Наредба 4/04.07.2009г.
45000000
Описание:
Посетителския и информационен център се разполага източно от улицата, водеща към комплекс „Белоградчишка крепост", непосредствено след завоя, преди площада пред портата на крепостта. От ниво тротоар е осъществен директен достъп до амфитеатъра за наблюдение на светлинно-звуков спектакъл. Този амфитеатър представлява покрива на Посетителския център с ширина 90 см, на 17 реда и денивелация от 16см. В най-северната му част е предвидена малка куличка, в която да се разположат апаратурата и командния пулт за осъществяването на светлинно-звуковия спектакъл. Достъпа до това ниво е чрез стълба от основното ниво на кота ±0.00. Входат за Посетителския и информационен център е в северната част на застройката. Кота ±0.00 е с около 1.30-1.40 м по-високо от нивото на съседния тротоар, поради това е предвиден допълнителна обслужваща тераса, чието ниво съвпада с нивото на тротоара при подхода за амфитеатъра - кота + 0.60 и с допустимия наклон 5% в посока север са достига до нужната ни кота ±0.00 при входа на сградата. На север, веднага след влизането в сградата, тази площадка продължава с 8 стъпала, докато се достигне до нивото на тротоара. Тази обслужваща площадка се включва към габарита на уличния тротоар. В зоната на влизане в сградата площадката на амфитеатъра достига до кота +3.32, което осигурява достатъчна височина във фоайето. Всички тези проектни решения дават възможност Посетителския център да бъде посещаван и от лица в неравностойно положение, т.е. сградата е проектирана е така, че да отговаря на изискванията за достъпност на средата - Наредба 4/04.07.2009г.