Версия за печат

00210-2012-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Централен орган за обществени поръчки и министър на финансите, Министерство на финансите, ул. "Г.С. Раковски" № 102, За: Таня Георгиева - главен секретар на Министерството на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства ”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е доставката на касети с тонер, касети (патрони) с мастило, мастилени ленти за копирни и печатащи устройства, ленти за матрични принтери, факс филми и други консумативи за печат.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069989 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 116 - 191867 от 20.06.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069990 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: C-16а / Обособена позиция №:11 / Заглавие:Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД - ЕИК: 121798467, гр. София 1164, р-н Лозенец, бул. Хр. Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-16б / Обособена позиция №:12 / Заглавие:Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЛИРЕКС БГ” ООД - ЕИК: 121057952, гр. София 1784, жк. Младост бл. 54А, вх. 1, България 1784, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-16в / Обособена позиция №:13 / Заглавие:Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” - ЕИК: 000885099, гр. София 1784, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-16г / Обособена позиция №:14 / Заглавие:Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОНОС” ООД - ЕИК: 831176328, гр. София 1303, р-н Възраждане, бул. Ал. Стамоблийски № 84, бизнес сграда Urban model, ет. 7, България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-17a / Обособена позиция №:21 / Заглавие:Обособена позиция 2: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98” ООД - ЕИК: 121798467, гр. София 1164, р-н Лозенец, бул. Хр. Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-17б / Обособена позиция №:22 / Заглавие:Обособена позиция 2: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” - ЕИК: 000885099, гр. София 1784, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-17в / Обособена позиция №:23 / Заглавие:Обособена позиция 2: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОНОС” ООД - ЕИК: 831176328, гр. София 1303, р-н Възраждане, бул. Ал. Стамоблийски № 84, бизнес сграда Urban model, ет. 7, България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-17г / Обособена позиция №:24 / Заглавие:Обособена позиция 2: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ” АД - ЕИК: 121814067, гр. София 1517, р-н Подуяне, ул. „Бесарабия” № 24, България 1517, гр. София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs@sbs.bg, Факс: 02 9455959

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-15а / Обособена позиция №:31 / Заглавие:Обособена позиция 3: "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” - ЕИК: 000885099, гр. София 1784, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-15б / Обособена позиция №:32 / Заглавие:Обособена позиция 3: "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98” ООД - ЕИК: 121798467, гр. София 1164, бул. Хр. Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-15в / Обособена позиция №:33 / Заглавие:Обособена позиция 3: "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТОНЕР СТРИЙМ” ООД - ЕИК: 175329384, гр. София 1301, р-н Възраждане, ул. Цар Самуил № 50, България 1301, София, Тел.: 0700 10130, E-mail: office@tonerstream.com, Факс: 02 9809096

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: C-15г / Обособена позиция №:34 / Заглавие:Обособена позиция 3: "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЛИРЕКС БГ” ООД - ЕИК: 121057952, гр. София 1784, жк. Младост бл. 54А, вх. 1, България 1784, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 21
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Коректните номера на сключените рамкови споразумения от ЦООП са както следва: по Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" № C-16/ 03.10.2012 г.; по Обособена позиция 2: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" № C-17/ 03.10.2012 г.; по Обособена позиция 3: "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства" № C-15/ 03.10.2012 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ