Версия за печат

00010-2012-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: 1.Доставка - сградата на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад;2. Услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинско оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №1 е “Отделение по хирургия и ендоскопски процедури” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Обособена позиция №1 – Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на видеоендоскопска система за горна ендоскопия за нуждите на “Отделение по хирургия и ендоскопски процедури” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата. 2. Обособена позиция №2 – Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на кардиологичен трансдюсер тип M4S SECTOR PROBE 1.5-4.3 MHz, съвместим с ултразвуков апарат Vivid 7-GE – 1 брой, за нуждите на „ДКБ” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33112000, 33168100

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика
Ендоскопи


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
109849.28 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069983 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 95 - 157219 от 19.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-25-433 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на видеоендоскопска система за горна ендоскопия за нуждите на “Отделение по хирургия и ендоскопски процедури” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ИНФОМЕД» ЕООД, ЕИК 121155656, р-н Триадица, бул. «Витоша» №81, ет.4, България 1463, София, Тел.: 02 4891700, Факс: 02 4918818

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 110000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 109849.28 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Договорът влиза в сила от момента на подписването му от двете страни. 2. Срокът за изпълнение на доставките на медицинските изделия (медицинското оборудване) е до 58 (петдесет и осем) календарни дни от датата на подписване на договора.3. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №1 е до 1 /един/ календарен ден след доставката му; 4. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинското изделие (медицинското оборудване) е до 1 /един/ календарен ден, след деня на пускане в експлоатация за обособена позиция №1. 5. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинското изделие (медицинско оборудване) по обособена позиция №1 е 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация. 6. Договорът се прекратява с изтичане на гаранционния срок на медицинското оборудване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ