Версия за печат

00530-2012-0059

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Боряна Филянова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593297, E-mail: b.filyanova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Разследване на особени случаи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддържане на информационната система за разследване на ДДС измами - РОССАР

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, бул. Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддържане на информационната система за разследване на ДДС измами - РОССАР, включващо: 1. Извършване на профилактично обслужване на системата на всеки три месеца, включващо като минимум проверка и тестване на системата за грешки при работата на модул или отделна функционалност, оптимизиране на базата данни, преглед на оперативността на системата и състоянието на системния софтуер; 2. Отстраняване на проблеми и бъгове в работата на системата; 3. Предоставяне на техническа помощ и съдействие с цел поддържане на постоянна работоспособност на системата, вкл. в случаите на изпълнявани в средата на Възложителя действия по настройки и/или промени на ниво хардуер, приложен сървър, сървър на база данни, операционни системи, системен софтуер и др.; 4. Оказване на съдействие на оторизирани служители при използване на информационната система – например по конфигуриране на комплекти или групи условия за търсене, създаване или промяна на съществуващи справки; 5. Актуализиране на приложния софтуер при промяна на нормативната уредба, работни процедури и други вътрешни правила на НАП, без промяна на първоначално установената функционалност. Като минимум дейности следва да се включват в дефинирани срокове: a. Промени в ПП във връзка с изменения на нормативната уредба, работни процедури и други вътрешни правила на НАП - извършват се до 15 дни от предоставянето им; б. Актуализиране на номенклатури и класификатори, използвани от ПП „РОССАР” до 10 дни от заявяването им; в. Развитие на заложените процеси, функционални характеристики и данни в срок договорен с Възложителя, но не по-дълъг от 30 дни; г. Реализация на подобрения или разширения в справочната част, в това число по визуализация на данни или допълнителна информация в срок до 30 дни от заявяването им. 6. Оказване на съдействие на оторизирани служители за присъединяване на нови източници на информация; 7. Оказване на съдействие при администриране на базата данни, по архивирането и/или възстановяване на базата данни; 8. Оказване на съдействие за поддържане и управление на системата за сигурност, касаеща информационната система за автоматизирано разкриване на данъчни измами; 9. Привеждане на техническата документация по ПП РОССАР в съответствие с настъпили промени и допълнения; 10. В случай на нарушено функциониране на информационната система РОССАР, възникналата неизправност се класифицира от оторизираните служители на НАП, по определени в "Пълното описание на предмета на поръчката" характеристики.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
73800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 126 - 209154 от 04.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 132 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддържане на информационната система за разследване на ДДС измами - РОССАР
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МУСАЛА СОФТ" ООД, ЕИК 130231932, р-н Изгрев, бул. Драган Цанков № 36, ет.5, ап.505, Република България 1057, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: musala@musala.com, Факс: 02 9695822

URL: www.musala.com.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 120000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 73800 BGN без ДДС
В брой месеци: 36
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ