Версия за печат

00010-2012-0009

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159454

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А и “Клиника по съдова хирургия и ангиология” към СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” №65.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на обществената поръчка е абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на медицинско оборудване, съгласно посочени в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата минимални изисквания за техническа профилактика на съответния вид оборудване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи. Абонаментната поддръжка обхваща медицинското оборудване, чийто гаранционен срок е изтекъл. За обособени позиции №: 42, 80 и 192, абонаментната поддръжка започва да тече, от деня следващ датата на изтичане на гаранционния срок. Гаранционните срокове на медицинското оборудване по горецитираните обособени позиции изтичат, както следва: А/ за обособена позиция №42 – на 17.08.2012 г.; Б/ за обособена позиция №80 – на 20.09.2012 г. и В/ за обособена позиция №192 – на 19.12.2012 г. Резервните части ще се заплащат допълнително извън абонаментната стойност – само при доказана необходимост от подмяна и след одобрение от Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070327 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 108 - 179801 от 08.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-25-434 / Обособена позиция №:42 / Заглавие:Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на eхографски апарат Prosaund 07
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ИНФОМЕД” ЕООД, ЕИК 121155656, бул. “Витоша” № 81, България 1463, София, Тел.: 02 4891700, Факс: 02 4918818

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 4800 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4800 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът влиза в сила от датата на неговото подписване и има срок на действие 24 месеца, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ