Версия за печат

00232-2012-0006

BG-Бургас: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Комплексен онкологичен център-Бургас"ЕООД, бул."Стефан Стамболов" № 73 Хирургичен корпус МБАЛ Бургас АД 7 етаж, За: Д-р Радостин Дичев;Янка Арабаджиева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 866402;056 866404, Факс: 056 859830

Място/места за контакт: бул."Стефан Стамболов" № 73 Хирургичен корпус МБАЛ Бургас АД 7 етаж
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневна доставка /три пъти дневно/ по предварителна заявка на Възложителя на : - храна /закуска,обяд и вечеря/ на пациентите на лечебното заведение,по видове диети; - храна на дежурния персонал /закуска, обяд и вечеря/; - тонизиращи или ободряващи напитки,на служителите полагащи нощни смени, съгл.чл.3 от Наредба № 11/21.12.2005 г.;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: столови на болнични отделения на лечебното заведение
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ежедневна доставка /три пъти дневно/ по предварителна заявка на Възложителя на : - храна /закуска,обяд и вечеря/ на пациентите на лечебното заведение,по видове диети; - храна на дежурния персонал /закуска, обяд и вечеря/; - тонизиращи или ободряващи напитки,на служителите полагащи нощни смени, съгл.чл.3 от Наредба № 11/21.12.2005 г.; Прогнозен обем хранодни по видове храни : - брой хранодни стационар/закуска обяд и вечеря/ - 25000 - брой хранодни дежурен персонал/закуска обяд и вечеря/- 4200 - брой персонал полагащ нощни смени – 4200

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 493486 от 01.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 151 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Ежедневна доставка /три пъти дневно/ по предварителна заявка на Възложителя на :
V.1) Дата на сключване договора
08.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛ ОРО ООД ЕИК 200328433, УЛ."ВАСИЛ ЛЕВСКИ" № 96, БЪЛГАРИЯ 8000, БУРГАС, Тел.: 056 530579

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 112117 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

в сроковете визирани в чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор