00275-2012-0002
Технически редакции | ||
09.10.2012 13:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
09.10.2012 12:25 ч. : | 09/10/2012 08:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.10.2012 12:25 ч. : | 09/10/2012 08:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.10.2012 13:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Годеч: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Годеч, пл."Свобода" №1, За: инж. Ангел Ангелов, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 22213, E-mail: obshtina_godech@abv.bg
Място/места за контакт: Отдел ТУЕИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.godech.bg.
Адрес на профила на купувача: www.godech.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Съхраняване и обезвреждане на неопасни отпадъци от Община Годеч, както и всички междинни опедации по депонирането на същите
Съхранение и обезвреждане на битови отпадъци, генерирани на територията на Община Годеч в регионално депо за неопасни и инертни отпадъци - Костинброд.
90000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Костинброд Еко АД ЕИК 200609341, ул. "Охрид" № 1, България 2230, Костинброд, Тел.: 02-4896757, E-mail: t.valcheva@epm-bg.com
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- технически
С НПУО 2009-2013 г., приета с Решение на Министерски съвет, са определени регионите включващи общините, които ползват общо регионално депо. Община Годеч попада в регион Костинброд, обхващащ общините Костинброд, Своге, Сливница, Божурище, Годеч и Драгоман, за които следва да депонират отпадъците си на регионално депо за неопасни отпадъци – гр. Костинброд. Съгласно чл. 19а, ал. 1 от ЗУО общините включени в регионите по НПУО създават регионална система за управление на отпадъците, състояща се от регионално депо и/или други съоръжения за третиране на отпадъците. В конкретния случай с Протокол от 10.05.2011г. е образувано Регионално сдружение за управление на отпадъците на регион Костинброд. Според една от хипотезите на чл. 19а, ал. 3 ЗУО собствеността на регионалното депо и/или съоръженията за третиране на отпадъците могат да бъдат в съсобственост между финансиращия частен партньор и общината, собственик на терена. Депото в гр. Костинброд е собственост и е изградено под формата на ПЧП от „Костинброд ЕКО” АД. (в която акционери са Община Костинброд и Енвайранментал проджект мениджмънт АД) За извършване на услугата – съхранение, обезвреждане и депониране на неопасни отпадъци на територията на депото в гр. Костинброд, съгласно чл. 19г, ал. 1, т. 6 от ЗУО и чл.22, т. 6 от Вътрешните правила за работа на „Регионално сдружение за управление на отпадъците на регион Костинброд” следва да се проведе процедура за избор на оператор на регионалната система за управление на отпадъците от Общото събрание на сдружението. Във тази връзка на 22.01.2010 г. е подписано Регионално споразумение между общините Костинброд, Божурище, Годеч, Драгоман, Своге, Сливница и „Костинброд ЕКО” АД относно обезвреждането на отпадъците на регионален принцип и ползуването на регионалното депо, като съгласно 2. ЗАДЪДЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ, т. 2 „Костинброд ЕКО”АД се задължава да експлоатира депото по начин, който осигурява депонирането на получения отпадък съгласно всички съответни национални законни наредби и съгласно т. 8 Общините – страни по това споразумение ще сключат отделни договори с „Костинброд ЕКО”АД за извършване на услугата по депониране след завършването на модерното регионално депо. От друга страна определението на термина „оператор „ е залегнало в § 1, т. 43, а) от ЗООС, според което такъв е всяко юридическо лице което експлоатира определено собствено предприятие, съоръжение и/или инсталация, включително част от нея, като според чл 117 ЗООС операторът следва да разполага с Комплексно разрешително за експлоатация на действащи инсталации и съоръжения по конкретна дейност съгласно Приложение 4 към закона. „Костинброд ЕКО” АД разполага с такъв вид Комплексно разрешително, а именно КР 399-НО/2010 г. Предвид гореизложеното, а именно, че депото в гр. Костинброд е собственост и е изградено чрез ПЧП от „Костинброд ЕКО” АД, притежаващ Комплексно разрешително за експлоатацоя на депото и в договорни отношения с всичките общини членове на „Регионално сдружение за управление на отпадъците на регион Костинброд” относно извършване услуги по обезвреждане и депониране на неопасни отпадъци на територията му, следва извода, че съществуват достатъчно основания за сключване на договор чрез обществена поръчка с пряко договаряне по чл. 90, ал. 1, т. 3 ЗОП, тъй като според фактологията възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт (в случая Регионално споразумение). В подкрепа на направените констатации е и официално писмо от МОСВ с изх. номер 08-00-2003/04.06.2012 г. до кметовете на общините, членки в Регионалното сдружение и до Директота на АОП, с което на въпрос от страна на Община Годеч за вида на обществената поръчка за сключване на договор за съхранение обезвлеждане и депониране на неопасни отпадъци на територията на депото в гр. Костинброд, че оператор следва да бъде "Костинброд ЕКО"АД.