Версия за печат

00447-2012-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на работни станции, принтери, скенери, копирни машини, друга периферна техника и компютърна конфигурация изпълняваща изискванията на TEMPEST стандарта SDIP-27 Level A” при следните обособени позиции:

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на техниката по настоящата обществена поръчка както и инсталиране и въвеждане в експлоатация на техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30214000, 30237410, 30232100, 30121100

Описание:

Компютърни работни станции
Компютърна мишка
Принтери и плотери
Фотокопирни машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

„Доставка на работни станции, принтери, скенери, копирни машини, друга периферна техника и компютърна конфигурация изпълняваща изискванията на TEMPEST стандарта SDIP-27 Level A” при следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „ДОСТАВКА НА РАБОТНИ СТАНЦИИ, ПРИНТЕРИ, СКЕНЕРИ, КОПИРНИ МАШИНИ И ДРУГА ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА” и Обособена позиция № 2: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА КОНФИГУРАЦИЯ ИЗПЪЛНЯВАЩА ИЗИСКВАНИЯТА НА TEMPEST СТАНДАРТA SDIP-27 LEVEL A”, включваща доставка и инсталиране на техниката съгласно техническо задание за сума до 280 833 (двеста и осемдесет хиляди осемстотин трийсет и три) лв. без ДДС за обособена позиция 1 и до 30 000 /тридесет хиляди/лв. за обособена позиция 2.

Прогнозна стойност без ДДС
310833 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2 800 (две хиляди и осемстотин) лева за обособена позиция 1 и 300 /триста/ лева за обособена позиция 2. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка IBAN BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREXBGSF, Токуда банк. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се задържа и да се пристъпи към упражняване на правата по нея, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за избор на изпълнител; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато не е приложен договор за създаване на обединение/дружество/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Производителят на техниката, както и упълномощеният от него или доставчика, трябва да бъдат сертифицирани по стандарта за качество ISO 9001 или еквивалентен с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Участникът да е действащ на българския пазар минимум три години.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от: - 800 000 /осемстотин хиляди/ лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден и 250 000 /триста хиляди/ лв. оборот от предмет сходен с предмета на поръчката по обособена позиция 1 - 90 000 /деветдесет хиляди/ лв. за обособена позиция 2 и 30 000 /тридесет хиляди/ от предмет сходен с предмета на поръчката по обособена позиция 2.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника. Декларация, че техниката е нова, неупотребявана и в текущата производствена листа на производителя. Декларация /свободен текст/ от участника, че гаранцията е оригинална и е директно от производителите на съответното предлагано оборудване. Документът се представя в оригинал. Документ, описващ предлаганата от участника поддръжка с описани начин на заявяване на проблеми. Документът се представя в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: За Обособена позиция 1: Кандидатите трябва да имат изпълнени минимум три договора за доставки сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Доставяната техника да е нова, неупотребявана и в текущата производствена листа на производителя. Гаранцията да е оригинална и да е директно от производителя на съответното предлагано оборудване. Участникът да razpolaga със собствен център за техническа поддръжка, както и работеща система за подаване на заявки с ясна схема на реакция и своевременно отстраняване на проблеми. Участникът да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен стандарт за конкретната дейност. Ако сертификата изтича по време на разглеждане на офертите или изпълнение на поръчката участникът е необходимо да декларира представянето на валиден такъв. За Обособена позиция 2: Кандидатът да има изпълнен поне един договор за доставка на компютърна конфигурация изпълняваща изискванията на TEMPEST стандарта SDIP-27 Level A” Доставяната техника да е нова, неупотребявана и в текущата производствена листа на производителя. Гаранцията да е оригинална и да е директно от производителя на съответното предлагано оборудване. Участникът да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен стандарт за конкретната дейност.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.11.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие трябва да бъде преведена по банков път по следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19.11.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.11.2012 г.  Час: 14:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02983 6513

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „ДОСТАВКА НА РАБОТНИ СТАНЦИИ, ПРИНТЕРИ, СКЕНЕРИ, КОПИРНИ МАШИНИ И ДРУГА ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА”
1) Кратко описание

Доставка на работни станции, принтери, скенери, копирни машини и друга периферна техника, посочена по брой и характеристики в техническото задание за изпънение на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

доставка на следните видове и брой техника: 1. Монохромен мрежови принтер - 50 бр; 2. Цветен мрежови принтер - 1 бр.; 3. Персонални компютри - 150 бр.; 4. Дисплей - 150 бр.; Цифрова копирна машина - 35 бр.; Външен DVD PW -1 бр.; Свързващи кабели - 300бр.; Външно USB - 2 бр.; принт сървър - 35 бр.; факс апарат - 2 бр.; компютърна мишка - 50 бр.; външен твърд диск - 2 бр.; UPS устройство - 100 бр.;

Прогнозна стойност, без ДДС
280833 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА КОНФИГУРАЦИЯ ИЗПЪЛНЯВАЩА ИЗИСКВАНИЯТА НА TEMPEST СТАНДАРТA SDIP-27 LEVEL A”
1) Кратко описание

Доставка на компютърна работна станция, монитор и принтер изпълняващи изискванията на TEMPEST стандарта SDIP-27 Level A

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Доставка на един брой компютърна работна станция, монитор и принтер изпълняващи изискванията на TEMPEST стандарта SDIP-27 Level A

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 60