Версия за печат

00322-2010-0014

BG-Кърджали: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул."България" 41, За: инж.Харитон Христов, Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Основен ремонт на част от сградата на „Дневен център „Надежда” гр. Кърджали, изпълняван по договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1.-01/2007/061 “Основен ремонт и оборудване на помещенията на “Домашен социален патронаж” и част от сграда на Дневен център “Надежда” в гр. Кърджали” финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие”2007-2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Основен ремонт на част от сградата на «Дневен център “Надежда”» гр. Кърджали”, изпълняван по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-01/2007/061- допълнителни СМР

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45261910, 45200000

Описание:

Ремонт на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10103.63 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 7041-03 / Наименование:“Основен ремонт на част от сградата на „Дневен център „Надежда” гр. Кърджали, изпълняван по договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1.-01/2007/061 “Основен ремонт и оборудване на помещенията на “Домашен социален патронаж” и част от сграда на Дневен център “Надежда” в гр. Кърджали”финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие”2007-2013
V.1) Дата на сключване на договора
23.12.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„САВАРОНА” ЕООД, бул.”България” №103, ЕИК 818033478,, Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67979

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10103.63 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

10. поради непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнителна услуга или строителство на същия изпълнител при следните условия: