Версия за печат

00080-2012-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на здравеопазването, Площад "Света Неделя" № 5, За: Евелина Василкова, България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: evasilkova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хардуер и софтуер за надграждащо обучение и манекени за обучение – по проект BG 051РО001-6.02.02 „ПУЛСС – Практически увод в лечението на спешните състояния”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Министерство на здравеопазването ,пл. Св. Неделя №5 Министерство на здравеопазването ,пл. Св. Неделя №5
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хардуер и софтуер за надграждащо обучение и манекени за обучение – по проект BG 051РО001-6.02.02 „ПУЛСС – Практически увод в лечението на спешните състояния”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
436255 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 12 - 019048 от 19.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-17-464 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на манекени за обучение - цялостна система за ресуситация, допълнителни структури и консумативи за използването на манекените, необходими за изпълнение на целите и дейностите по проект BG 051РО001-6.02.02 „ПУЛСС – Практически увод в лечението на спешните състояния”, изпълняван по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., финансиран от ЕС чрез Европейския социален фо
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Медицинска техника инженеринг ООД, ж.к. "Младост" 1, бл. 28 Б (ул. "Димитър Моллов"), България 1750, София, Тел.: 02 9712061, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 9712410

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 349755 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД-17-463 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на манекени – за основни умения, за обучение и необходими за изпълнение на целите и дейностите по проект BG 051РО001-6.02.02 „ПУЛСС – Практически увод в лечението на спешните състояния”, изпълняван по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., финансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Медицинска техника инженеринг ООД, ж.к. "Младост" 1, бл. 28 Б (ул. "Димитър Моллов"), България 1750, София, Тел.: 02 9712061, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 9712410

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 40700 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД-17-465 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хардуер и софтуер за надграждащо обучение, необходим за изпълнение на целите и дейностите по проект BG 051РО001-6.02.02 „ПУЛСС – Практически увод в лечението на спешните състояния”, изпълняван по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., финансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Лирекс Хай Тех ЕООД, ж.к. "Младост", бл. 54, вх. 1, партер, България 1784, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.com, Факс: 02 9743095

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 45800 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013 г.,

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ