00207-2012-0012
Технически редакции | ||
05.10.2012 14:51 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.10.2012 14:51 ч. : | 05/10/2012 09:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.10.2012 14:51 ч. : | 05/10/2012 09:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Национална Здравноосигурителна Каса, чрез Районна Здравноосигулителна Каса - гр. Бургас, гр. Бургас, парк "Езеро" п.к. 60, За: Таня Матеева Макшева-Грънчарова, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 806611, E-mail: burgas@nhif.bg
Място/места за контакт: 056 806611Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.
Публичноправна организация
Друг: задължително здравноосигуряване
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Открита процедура
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Следгаранционно сервизно обслужване на 2 броя автомобили на РЗОК-Бургас, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях. Следгаранционното сервизно обслужване обхваща техническо обслужване,което включва смяна на филтри и масла, извършване на периодична проверка и оглед на системите възлите и агрегатите с цел правилното им функциониране, извършване на текущи ремонти и периодични технически прегледи.Проверката и огледа на системите, възлите и агрегатите обхваща: проверка на изпускателна система-изпускателен колектор, гърнета,катализатор, гумени държачи; проверка на спирачна система; проверка на нивото на спирачната течност / температура на кипене/; проверка нивото на хидравличната течност; проверка нивото на охладителната течност /температура на замръзване/, проверка на маншоните на полуоските, кормилната рейка и шарнирите за наранявания и скъсвания; проверка състоянието на гумите; проверка на амортисьорите; проверка на светлините; проверка на състоянието на акумулатора; проверка на чистачките / стъклоизмивателната система/; проверка на климатик/климатроник; оглед на ходова част. В резултат на техническото обслужване и извършената проверка на системите на автомобила, изпълнителят изготвя констативен протокол с препоръки за извършване на текущ ремонт, ако такъв се налага за отстраняване на неизправностите и привеждането на автомобила в състояние годно за експлоатация в съответствие с нормативните изисквания.Текущият ремонт обхваща всички дейности по привеждането на системите, възлите и агрегатите в изправно състояние. Всички операции, свързани с ремонта трябва да се извършват в съответствие със стандартите и изискванията на производителя за съответната марка автомобили.При неоходимост извършване на ремонт, в това число доставка и влагане на резервни части, консумативи и принадлежности, Възложителят възлага същият с писмена заявка по факт или ел. поща . Периодични технически прегледи обхващат диагностика на основни възли и системи, свързани с нормалната работа и безопасността при движение на автомобилите.Проверката (диагностиката) на двигателя се извършва веднъж на всеки 12 месеца. Проверката (диагностиката) на ходовата част, спирачната система и кормилната уредба, съединител и скоростна кутия и електроинсталацията без радиоапарати се извършва веднъж на всеки 6 месеца. Изпълнителят е длъжен да влага само нови, неупотребявани и оригинални резервни части. Изпълнителят извършва еднократен първоначален преглед на състоянието на автомобилите в 30 дневен срок след сключване на договор. Изпълнителят след извършване на първоначалния преглед документира необходимостта от конкретни ремонтни дейности с констативен протокол. Когато в хода на изпълнение на една поръчка възникне необходимост от извършване на допълнителен обем работи, неупоменати в поръчката, Изпълнителят изготвя писмена сервизна препоръка и я предоставя на Възложителя. Заплащането на всички дейности извън дейностите, описани в ценовото предложение на Изпълнителя, се доказват с фактури и подробни количествено-стойностни сметки. В случай на некачествен ремонт, извършен от Изпълнителя, същият се отстранява за сметка на Изпълнителя.Изпълнителят се задължава да осигури в сервиза си прием на автомобилите на възложителя с предимство в рамките на 1 час след подадена писмена заявка по факт или e-mail. Автомобилите трябва да бъдат обслужени в срок до 5 работни дни, освен когато естеството на услугата или други обстоятелства налагат по-дълъг срок. Изпълнителят се задължава да гарантира качеството на извършените от него дейности,като предложения от него гаранционен срок не може да бъде по-кратък от 6 месеца.Гаранционният срок на вложените резервни части не може да бъде по-кратък от този, посочен от производителя.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
Нужда от следгаранционно сервизнсо обслужване на 2 бр. автомобили на РЗОК-Бургас, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях.
VI: ОДОБРЯВАМ
обявлението и документацията за участие
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул.Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
05.10.2012 г.
Възложител