Версия за печат

00764-2012-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Център за градска мобилност" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №84, За: инж. Веселинка Дъбова, Р България 1202, София, Тел.: 029236 248, E-mail: office@sumc.bg, Факс: 0283119 071

Място/места за контакт: "Център за градска мобилност" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiatraffic.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatraffic.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка по периодични заявки на консумативи, канцеларски материали и хартия, необходими за "Център за градска мобилност" ЕООД: Позиция №1 - "Доставка по периодични заявки на консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати" Позиция №2 -"Доставка по периодични заявки на канцеларски материали" Позиция №3 - "Доставка по периодични заявки на копирна и принтерна хартия"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Адреси за доставка: - Централно управление и Поделение "Реализация на приходите" - бул. "Княгиня Мария Луиза" №84 - Отдел "Контрол, координация и безопасност на движението" - бул. "Тодор Алексанров" №42 -Поделение "Паркиране и мобилност" -ул. "Будапеща" №17
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка по периодични заявки на консумативи, канцеларски материали и хартия, необходими за "Център за градска мобилност" ЕООД.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
134000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 89473, Най-висока оферта: 100619 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 470509 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 189 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати
V.1.1) Дата на сключване договора
24.09.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" №139, Р България 1784, София, Тел.: 029766 879, Факс: 029766 879

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 80000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 66703, Най-висока цена 73569 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 188 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на копирна и принтерна хартия - формат А3 и А4
V.1.1) Дата на сключване договора
24.09.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" №139, Р България 1784, София, Тел.: 029766 879

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 12361, Най-висока цена 15446 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 187 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на канцеларски материали
V.1.1) Дата на сключване договора
24.09.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

8

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Перун-ККБ ЕООД, ул. "Д-р Христо Татарчев" №22, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 0886600 172

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 10409, Най-висока цена 11604 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП