Версия за печат

03583-2012-0001

BG-Панагюрище: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "Проф. Марин Дринов", ул. "Делчо Спасов" 1а, За: Екатерина Петрова Футекова, РБългария 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 64145, E-mail: mdrinov@abv.bg, Факс: 0357 64145

Място/места за контакт: ул. "Делчо Спасов" 1а

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://sites.google.com/site/ouprofmarindrinov/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование
Друг: ОУДруго (моля пояснете): ОУ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на доставка с предмет "Извършване на периодична доставка на храна за обед на учениците на целодневна организация на обучение в ОУ “Проф. Марин Дринов”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Панагюрище
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на периодична доставка на храна за обед на учениците на целодневна организация на обучение в ОУ “Проф. Марин Дринов”. Храната, предмет на доставката, трябва да се приготвя и доставя по предварителна заявка на Възложителя за следващия храноден по брой порции и диети.Изпълнителят в съответствие с представената от него комплексна оферта се задължава да приготвя храна за обед за учениците на целодневна организация на обучение в ОУ „Проф. Марин Дринов“, при цена на храноден 1,98 лв. без ДДС /един лев и деветдесет и осем ст. /, или 2,38 лв. с ДДС в това число стойност на хранителните продукти не по-малко от 1,59 лв. без ДДС /един лев и петдесет и девет ст./ или 1,91 лв. с ДДС . Възложителят може да променя обема на обществената поръчка според броя на учениците, промяната в структурата и подчинението на обслужваните обекти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521100, 55521200

Описание:

Услуги по доставка на храна по домовете ("храна на колела")
Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
149000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: разлика между предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти; тежест: 70
Показател: брой дни на предлагани месни ястия през седмицата; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 492399 от 25.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:за изпълнение на обществена поръчка с предмет "Извършване на периодична доставка на храна за обед на учениците на целодневна организация на обучение в ОУ "Проф. Марин Дринов"
V.1) Дата на сключване договора
03.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ КОРЕКТ КЕТЕРИНГ ДЗЗД ЕИК 176332369, ул. „ХЪШОВСКА” № 7, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 575327, E-mail: expressno@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 149000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 149000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“ по ОП "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор