Версия за печат

00283-2012-0010

BG-Банско: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1;, За: Сашка Въчкова - зам. кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88611

Място/места за контакт: Сашка Въчкова - зам. кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране, поетапна доставка, изграждане, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на Единна интегрирана система за видеонаблюдение и мониторинг, сигнално-охранителни системи, комбинирани с пожаро - известителни датчици, за защита на обществено значими сгради и обекти в гр. Банско, община Банско”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Проектиране, поетапна доставка, изграждане, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на Единна интегрирана система за видеонаблюдение и мониторинг, сигнално-охранителни системи, комбинирани с пожаро - известителни датчици, за защита на обществено значими сгради и обекти в гр. Банско, община Банско”. Обща цел на поръчката е изграждането на единна интегрирана система за безопасна градска среда, превенция от неоторизиран достъп и защита от пожар на Обществено значими сгради и обекти на територията на община Банско, базирана на следните решения: oЛокално разположени системи за видеонаблюдение; oЛокално изградени Сигнално-охранителни системи, при необходимост комбинирани с Пожароизвестителни датчици; oЕдинна мониторинг система за интегриране на системите за сигурност. oРеакция с авто патрулни екипи при злоумишлени действия, вандалски прояви, неоторизиран достъп, кризисни ситуации и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35125300, 30230000

Описание:

Охранителни видеокамери
Компютърно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Проектиране, поетапна доставка, изграждане, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на Единна интегрирана система за видеонаблюдение и мониторинг, сигнално-охранителни системи, комбинирани с пожаро - известителни датчици, за защита на обществено значими сгради и обекти в гр. Банско, община Банско”. Обща цел на поръчката е изграждането на единна интегрирана система за безопасна градска среда, превенция от неоторизиран достъп и защита от пожар на Обществено значими сгради и обекти на територията на община Банско, базирана на следните решения: oЛокално разположени системи за видеонаблюдение; oЛокално изградени Сигнално-охранителни системи, при необходимост комбинирани с Пожароизвестителни датчици; oЕдинна мониторинг система за интегриране на системите за сигурност. oРеакция с авто патрулни екипи при злоумишлени действия, вандалски прояви, неоторизиран достъп, кризисни ситуации и др.

Прогнозна стойност без ДДС
83333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 833.00 лв. без ДДС.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката, която я издава) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:на отстранените участници в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка;на останалите класирани участници в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка;в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД;Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на извършената работа.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка, заплаща Гаранцията за участие и/или изпълнение, чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността и е равна на или надвишаваща 15 000 лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора за обществената поръчка се извършват както следва: 1. 30% (тридесет процента) от сумата по договора, в срок до 20 (двадесет) работни дни след датата на подписването му и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура; 2. 70% (седемдесет процента) от сумата по договора, в срок до 20 (двадесет) работни дни след датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане в експлоатация на Единна интегрирана система за видеонаблюдение и мониторинг, сигнално-охранителни системи, комбинирани с пожаро - известителни датчици, за защита на обществено значими сгради и обекти в гр. Банско, община Банско и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура; 3. Плащанията по договора се извършват по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадените от него фактури;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя на настоящата поръчка. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор”: -Списък на докум.,съдържащи се в офертата по Обр.1 подписан от участника;-Админ. сведения за участника по Обр.2;-Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката по Обр.3;-Декл., че участника ще спазва всички условия, необх. за изпълнение на поръчката по Обр.4;-Декл. за приемане на условията в проекта на договор – по Обр.5;-За юрид. лица и ЕТ:- ЕИК, съг. чл. 23 от ЗТР. Когато участника не представи ЕИК, прилага удостов. за акт. състояние;За ФЛ–копие от докум. за самоличност; За чуждестр. лица – съответен еквивал. документ, издаден от съдебен или админ. орган в държавата в която е установен, който се представя в офици. превод;Офици. превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с МнаВР за извършване на официални преводи. Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице – нот. заверен учр. акт (спораз.) на обединението;-Докум. за внесена гаран. за участие – ориг. на платежния документ или ориг. на банковата гаран. за участие;- Декл. за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2а и 5 от ЗОП – по Обр.6;чл.47,ал.1,т.2 и 3 и ал.2,т. 1, 3 и 4 от ЗОП – по Обр.7;чл. 47, ал.5 от ЗОП – по Обр.8.;-Докум. за регистрация по ЗДДС(ако участника е регистриран по ЗДДС);Документите посочени в Раздел ІІІ, т. 2.2., "Икономически и финансови възможностти", "Изискуеми документи и информация"; Документите посочени в Раздел ІІІ, т. 2.3., "Технически възможностти", "Изискуеми документи и информация"; -Декл. за участието на подизпълнители по Обр.13;-Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв по Обр.14;-Декл. от членовете на обедин. по Обр.15;-Декл. за оглед на обекта попълва се Обр.16;-Декл. за спазването на изискв. за закрила на заетостта, включ и мин. цена на труда по Обр.17;Съдържание на ПЛИК № 2:-Предлож. за изпълн. на поръчката по Обр.18, в което участникът предлага и срок за изпълн. на поръчката, както и гаранц. срок за обслужване;Съдържание на ПЛИК № 3:-Ценово предлож.по Обр 19; Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от извършената дейност от участника за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 9 и заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009г., 2010г. и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по следния ред и начин: Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице; Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, закупили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да се закупува от други заинтересовани лица. В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало;
Минимални изисквания: 1. Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2009г., 2010г. и 2011г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 200 000.00 (двеста хиляди лева) лева без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по следния ред и начин: Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице; Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, закупили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да се закупува от други заинтересовани лица. В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - Образец № 10; 2. Заверено копие на притежаван лиценз за РМR мрежа. 3.Заверено копие на документ за собственост или наем на обект, в който е изграден мониторингов център. Мониторинговия център трябва да е на разположение на участника за извършване на дейността през целия период на срока на изпълнение на договора за обществената поръчка в това число и периода на гаранционното обслужване. В случай, че участникът не разполага с такъв център е длъжен да представи Декларация по негов образец, че се задължава в случай че бъде избран за изпълнител да изгради и въведе в експлоатация мониторингов център съобразно нуждите за изпълнение на поръчката и изискванията на Възложителя. 4. Списък на техническите лица - Образец № 11 Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, трудови договори). Чуждестранните лица могат да удостоверят съответствието си с поставените изисквания за екипа от експерти, чрез представяне на еквивалентни документи, според законодателството на държавата, където участникът е установен. 5. Декларация за притежавани специализирани автомобили и оборудването към тях - Образец № 12.
Минимални изисквания: 1.През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, да е изпълнил договори с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от 83 333.00 лв. (осемдесет и три хилади триста тридесет и три лева) без ДДС. Договорите трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от кандидата. За "договори с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчката" възложителят ще приема договори за доставка, монтаж и поддръжка на системи за контрол на достъп и видеонаблюдение. За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят: Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на изпълнение, наименование и стойност на поръчката, както и дали е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания - представят се заверени от участника копия. 2.Участникът трябва да има изградена собствена РМR мрежа, покриваща и най – отдалечените охранявани обекти предмет на поръчката. 3.Участникът да има изграден мониторинг център с отстояние не повече от 25 км. от най – далечният обслужван от системата обект. 4.Участникът трябва да разполага с технически екип на разположение за 24 (двадесет и четири) часови дежурства за поддръжка на обектите, като същият е дислоциран на отстояние не повече от 25 км. от най – отдалечения /или от повечето /обслужван от системата обект. Технически екип трябва да бъдат на трудови договори към участника и да се състои от минимум 6 (шест) души, необходими за извършване на монтаж и поддръжка на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение. Членовете на екипа да притежават средно техническо образование. 5. Участникът да разполага с минимум два специализирани автомобила, притежаващи монтирани системи за локализиране на местоположението им / GPS /. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
Показател: Месечна такса за охрана със СОТ и видеонаблюдение; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.11.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Банско от 9.00 часа до 16.30 часа, всеки работен ден.Краен срок за закупуване на документацията за участие: 05.11.2012г. Цената на документацията е 24.00 лв. с ДДС; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, телефон: 0749 88611, факс: 0749 88633, лице за контакт: Сашка Въчкова – зам. Кмет на община Банско, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.11.2012 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа на 01.11.2012г., в община Банско, гр. Банско, площад "Никола Вапцаров" № 1, сградата на общинската администрация.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично на него могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ