00092-2012-0007
Технически редакции | ||
08.10.2012 10:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.10.2012 10:29 ч. : | 03/10/2012 14:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.10.2012 10:29 ч. : | 03/10/2012 14:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.10.2012 10:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Смолян: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Смолян, бул."България " № 12, За: Валентина Василева, РБългария 4700, Смолян, Тел.: 0301 67654, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426
Място/места за контакт: Дирекция ОДЗИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smolyan.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предоставяне на услуги, свързани с маркетинга и рекламата на иновативното културно събитие „Родопи фест”, както и осигуряване на публичността по проект „Родопи фест”, финансиран по Оперативна програма Регионално развитие 2007 – 2013 г., Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”, Договор за безвъзмездно финансиране BG161PO001/1.1-10/2010/005 от 09.08.2011 г.
Обект на поръчката е изпълнението на Дейност 4 Публичност на проекта и Дейност 6 Маркетинг и реклама на „Родопи фест” по проект «Родопи фест», които се изпълнява по Оперативна програма Регионално развитие 2007 – 2013 г., Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”, Договор за безвъзмездно финансиране BG161PO001/1.1-10/2010/005 от 09.08.2011 г. Конкретните резултати, които следва да бъдат постигнати от Изпълнителя са както следва: • По отношение на осигуряване на публичността на проекта (Дейност 4 Публичност на проекта) Изработване на рол банери – 4 бр. Организиране и провеждане на начална пресконференция за популяризиране на проекта – 1 бр. Организиране и провеждане на финална пресконференция за популяризиране на проекта – 1 бр. Изготвяне и публикуване на статии в местната преса – (4 бр. за целия проект) Изработване и отпечатване на информационни брошури – (600 бр. за целия проект) • По отношение на осигуряване на маркетинга и рекламата на иновативното културно събитие «Родопи фест» (Дейност 6 Маркетинг и реклама на реклама на „Родопи фест”) Иновативното културно събитие „Родопи фест” ще се проведе 2 пъти в продължение на 2 години (по едно на година). Маркетинга и рекламата ще бъде провеждан за всяко от изданията на Родопи фест. По-долу е посочено количественото измерение на очакваните резултати за всяко едно от събитията и като обща бройка. Организиране и провеждане на 2 бр. местни пресконференции за рекламиране на иновативното културно събитие «Родопи фест»– 1 бр. преди всяко събитие (общо 2) Изготвяне на лого на събитието – 1 бр. Изработване на интернет страница на събитието – 1 бр. Изготвяне и отпечатване на 2 публикации в национална медия – 1 бр. на събитие (общо 2) Изготвяне и отпечатване на публикации в регионални издания – 6 бр. на събитие (общо 12 за проекта) Изработване и излъчване на 2 серии радио спотове – 1 серия на събитие (общо 2 за проекта) Изработване и излъчване на 2 серии телевизионнен клип – 1 серия на събитие (общо 2 за проекта) Осигуряване на интернет реклама - Изготвяне на рекламни банери и публикуване в български сайтове 1 серия за събитието (2 серии за проекта) - Изготвяне на рекламен банер и публикуване в гръцки сайтове (1 бр. на събитие, 2 за проекта) Осигуряване на журналистическо отразяване на събитието – 1 бр. (2 за проекта) Изготвяне на дизайн и отпечатани рекламни плакати – 500 бр. (1000 за проекта) Изготвяне и отпечатване на дипляни с програма на събитието – 2500 бр. (5000 бр. за проекта) Осигуряване на фотографско заснемане на събитието – 1 бр. на събитие (2 за проекта) Изготвяне на дизайн и монтиране на рекламни пана на билбордове – 7 бр. на събитие (общо 14 за проекта) Изготвяне на дизайн и отпечатване на рекламни трансперанти – 4 бр. за проекта Изготвяне на филм за събитието – 1 бр. (2 за проекта) Изготвене и на рекламни сувенири – 4000 бр. Изготвяне на дизайн и отпечатване на грамоти – 100 бр (общо 200 за проекта).
79340000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
00092-2012-0007
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Консорциум"Промо Родопи Фест"ДЗЗД,Булстат - 176256996, ул."Оборище" № 82-84, вх.Б, ет.2, РБългария 1505, София, Тел.: 0887 137033
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането се осигурява по проект „Родопи фест” по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”, Договор за безвъзмездно финансиране BG161PO001/1.1-10/2010/005 от 09.08.2011 г., който проект се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), съфинансирана от Европейския сьюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Финансирането на поръчката е в рамките на размера на допустимите разходи по горепосочения проект.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша " № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
03.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г