Версия за печат

00530-2012-0064

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Димитър Джумалийски, България 1000, София, Тел.: 02 98593226, E-mail: d.djumalijski@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция УЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване профилактични прегледи на служителите на Националната агенция за приходите

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Централно управление на Националната агенция за приходите и структурите на агенцията в страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка „Осигуряване профилактични прегледи на служителите на Националната агенция за приходите” включва: Провеждане на профилактични медицински прегледи на служителите на НАП (около 8200 души). Вида на профилактичните прегледи се определя съгласно приложение 5, към чл. 8 от Наредба № 3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и чл. 9 от Наредба № 7 от 15 август 2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. С оглед спазването на изискванията на закона видовете медицински прегледи, които изпълнителя следва да има възможност да осигури са следните: - общ преглед от интернист (цялостен соматичен статус с ЕКГ и RR); - изследвания на урина с политест по показатели – pH, специфично тегло, албумин /белтък/, захар, ацетон, билирубин, уробилиноген, кръв, левкоцити / или нитрити; - общ преглед при офталмолог. Профилактичните прегледи се извършват еднократно за периода от 01.09.2012 г. до 01.12.2012 г. по съгласуван при сключването на договора график между възложителя и изпълнителя. Профилактичните медицински прегледи се извършват в сградите на НАП в областните центрове и по-големите градове съгласно приложението. За посочения период на изпълнение прегледите на служителите на НАП в гр. София следва да се извършат в рамките на един месец, а за останалите градове за период от два месеца, с четирите екипа на изпълнителя, които ще работят едновременно. В срок от седем дни, от датата на извършване на профилактичните медицински прегледи, обработената информация от тях да бъде предадена, под формата на картон от профилактичен медицински преглед, за всеки прегледан работещ, на обслужващата Служба по трудова медицина, с цел включване на данните от профилактичните медицински прегледи в обобщения анализ на здравословното състояние на работещите в НАП за съответната година. Приложение към документацията за участие в процедурата - адреси на сградите на НАП, в които ще се извършват прегледи на служителите

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

85120000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за извънболнична лекарска помощ

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 132 - 219863 от 12.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 128 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване профилактични прегледи на служителите на Националната агенция за приходите
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.09.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„МЕДИКО-ДЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР ОЗОК” ЕООД, ЕИК 201109620, ул."Атанас Далчев" 93-96, България 1113, гр.София,, Тел.: 02 4951341

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 150000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ