Версия за печат

00145-2012-0084

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт -Столично управление "Социално осигуряване", бул."Александър Стамболийски" №62-64, За: Красимир Атанасов, Република България 1303, София, Тел.: 02926 1792; 0885 694083, E-mail: Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg, Факс: 02926 1940

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http//www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http//www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на СУСО по две обособени позиции:1/."Периодични доставки на пощенски пликове и папки за досиета" и 2/. "Периодични доставки на офис принадлежности""

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, бул." Ал.Стамболийски" №62-64, административната сграда на НОИ-СУСО
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали по заявки на възложителя за нуждите на СУСО по две обособени позиции: доставки на пощенски пликове и папки за досиета и доставки на офис принадлежности. Артикулите, предмет на доставките са индивидуализирани по видове в ценовите предложения на избрания за изпълнител и по двете обособени позиции участник, които са неразделна част от сключените договори. Посочените в приложените към договорите ценови предложения количества на отделните артикули, предмет на доставките, са ориентировъчни като Възложителят си запазва правото да заявява количества в зависимост от конкретните нужди на управлението за срока на изпълнение на договорите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30199230, 30199711, 22852100, 22850000

Описание:

Принадлежности за офиса
Пощенски пликове
Отпечатани пликове с адресен прозорец
Папки за досиета
Класьори и аксесоари за тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
164000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска цена; тежест: 50
Показател: най-високо качество; тежест: 30
Показател: срок за изпълнение на заявка; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 471279 от 24.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 487001 от 15.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ГД-17 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка за периодични доставки на пощенски пликове и папки за досиета
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98" ООД, бул."Христо Смирненски" №53, Република България 1164, София, Тел.: 02 70010377, E-mail: sales@roel98.com, Факс: 02946 1920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 104000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ГД-18 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка за периодични доставки на офис принадлежности
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98" ООД, бул."Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 70010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02946 1920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор