Версия за печат

00684-2012-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Болница "Лозенец", ул. "Козяк" №1, За: Григор Манчев, България 1407, София, Тел.: 02 9607270, E-mail: hq@uni-hospital.government.bg, Факс: 02 9624771

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-hospital.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Комплексна доставка на обзавеждане и оборудване на помещение за разливане на болнична храна и доставка на обзавеждане, оборудване, компютърна техника и периферни устройства, включваща и изработка на идеен проект за интериорно разположение на обзавеждането в Център за трансфузионна хематология и помещение за разливане на болнична храна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София Козяк 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Комплексна доставка на обзавеждане и оборудване на помещение за разливане на болнична храна и доставка на обзавеждане, оборудване, компютърна техника и периферни устройства, включваща и изработка на идеен проект за интериорно разположение на обзавеждането в Център за трансфузионна хематология и помещение за разливане на болнична храна”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 44115800, 42964000, 39100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Вътрешно обзавеждане на сгради
Офис оборудване
Мебелировка

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
925512.38 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена ; тежест: 50
Показател: срок за изпълнение ; тежест: 5
Показател: разсрочено плащане; тежест: 20
Показател: качество на изпълнението ; тежест: 20
Показател: гаранционен срок ; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 42 - 068312 от 01.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 153 - 255709 от 10.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: VII-21-17 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Комплексна доставка на обзавеждане и оборудване на помещение за разливане на болнична храна и доставка на обзавеждане, оборудване, компютърна техника и периферни устройства, включваща и изработка на идеен проект за интериорно разположение на обзавеждането в Център за трансфузионна хематология и помещение за разливане на болнична храна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.09.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Бионика” ЕООД ЕИК 130339462, гр. Сoфия, ул. Милин камък 57 ет 1, България 1164, София, Тел.: 02 8582623, Факс: 02 8582623

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 925512.38 BGN без ДДС
В брой месеци: 6
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 15%
Кратко описание

Доставка на компютърна техника и периферни устройства за офис помещенията


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ