Версия за печат

00797-2012-0041

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Калина Тошева - Ганева, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: k.ganeva@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: отдел "ООПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Изработване на информационни материали за популяризиране резултатите от следните проекти, изпълнявани от Община Бургас и финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г: 1. „Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Бургас“, Договор № BG161PO001/1.4-07/2010/004, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-07/2010 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, Операция 1.4 „Подобряване на физическата среда и превенция на риска“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“; 2. „Интегриран градски транспорт на Бургас“, Договор № BG161РО001/1.5-01/2010/001, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-01/2010 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в Община Бургас”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”; 3. „Реконструкция и оборудване на Комплексен Онкологичен Център – Бургас“, Договор № BG161PO001/1.1-11/2011/006, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”; 4. „Културно-историческото наследство на о-в „Света Анастасия” и град Бургас - атрактивна и конкурентоспособна туристическа дестинация“, Договор № BG161PO001/3.1-03/2010/008, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Операция 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”.“ 5. „Изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на територията на Община Бургас в подкрепа на социалната интеграция на деца в риск“ , Договор № BG161PO001/1.1-12/2011/036, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

С цел осигуряване публичност на проект: „Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Бургас“,в рамките на заложените в проекта дейности, се предвижда избор на изпълнител, който да изработи следните материали за популяризиране резултатите по проекта: • Подготовка и разпространение на информационна брошура за популяризиране резултатите от проекта • Ролбанер за поставяне по време на публичните събития. С цел публичност на проект: „Интегриран градски транспорт на Бургас“,в рамките на заложените в проекта дейности, се предвижда избор на изпълнител, който да изработи следните материали за популяризиране резултатите по проекта: • Информационни брошури за отчитане резултатите по проекта • Стикери за обозначаване на закупеното оборудване • Билбордове • Изготвяне и монтаж на билбордове по време на строителството • Изготвяне и монтаж на постоянни обяснителни табели след края на проекта С цел осигуряване публичност на проект: Реконструкция и оборудване на Комплексен Онкологичен Център – Бургас“,в рамките на заложените в проекта дейности, се предвижда избор на изпълнител, който да изработи следните материали за популяризиране резултатите по проекта: • Подготовка и разпространение на листовка при стартиране на проекта- двуезична, популяризираща целите на проекта и финансовия принос на ЕС • Подготовка и отпечатване на промоционална брошура - двуезична, чрез която ще се популяризират постигнатите в рамките на проекта резултати. • Подготовка и отпечатване на банери с конструкция • Изготвяне и монтаж на 1 билборд по време на строителството • Изготвяне и монтаж на 1 постоянна обяснителна табела след края на проекта • Стикери за обозначаване на закупеното оборудване (200 броя) • Изготвен и отпечатан информационен банер, популяризиращ проекта и приноса на ЕС и ОПРР. С цел осигуряване публичност на проект: „Културно-историческото наследство на о-в „Света Анастасия” и град Бургас - атрактивна и конкурентоспособна туристическа дестинация“,в рамките на заложените в проекта дейности, се предвижда избор на изпълнител, който да изработи следните материали за популяризиране резултатите по проекта: • Подготовка и разпространение на информационна брошура, популяризираща целите на проекта и финансовия принос на ЕС; • Изготвяне и монтаж на 5 билборда по време на строителството • Изготвяне и монтаж на 5 постоянни информационни табели. • Изготвяне и отпечатване на 4 информационни банера, популяризиращи проекта и приноса на ЕС и ОПРР. С цел осигуряване публичност на проект: „Изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на територията на Община Бургас в подкрепа на социалната интеграция на деца в риск“ в рамките на заложените в проекта дейности, се предвижда избор на изпълнител, който да изработи следните материали за популяризиране резултатите по проекта: • Изработване и монтаж на 3 билборда за трите терена в кв. Лазур, кв. Меден Рудник, и кв. Ветрен по време на строителството. • Изработване и монтаж на 5 постоянни обяснителни табели за всеки от новоизградените Центрове за настаняване от семеен тип. • Отпечатване на информационен банер на проекта. • Стикери за обозначаване на закупеното оборудване по правилата на ОПРР. • Отпечатване на промоционални брошури за популяризиране на целите и постигнатите резултати • Отпечатване на бележници и календари.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
87810 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническа оценка; ; тежест: 60
Показател: финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-7

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Опростено обявление за динамична система за доставки(ДСД)
Номер на обявлението в ДВ 483411 от 17.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-7(26) / Обособена позиция №: / Заглавие:«Изработване на информационни материали за популяризиране резултатите от следните проекти, изпълнявани от Община Бургас и финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г: 1. „Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Бургас“, Договор № BG161PO001/1.4-07/2010/004, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-07/2010 „Подкрепа за интегрир
V.1) Дата на сключване договора
02.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„МАГ АДВЪРТАЙЗИНГ“ ООД; 103117045, ул. „Тича“ № 1, Р.България 9000,, гр. Варна, Тел.: 02 8548092, E-mail: office@mag.bg, Факс: 02 8548093

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 109195 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 87810 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

1. „Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Бургас“, Договор № BG161PO001/1.4-07/2010/004; 2. „Интегриран градски транспорт на Бургас“, Договор № BG161РО001/1.5-01/2010/001; 3. „Реконструкция и оборудване на Комплексен Онкологичен Център – Бургас“, Договор № BG161PO001/1.1-11/2011/; 4. „Културно-историческото наследство на о-в „Света Анастасия” и град Бургас - атрактивна и конкурентоспособна туристическа дестинация“, Договор № BG161PO001/3.1-03/2010/. 5. „Изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на територията на Община Бургас в подкрепа на социалната интеграция на деца в риск“ , Договор № BG161PO001/1.1-12/2011/036, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”. 5. „Изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на територията на Община Бургас в подкрепа на социалната интеграция на деца в риск“ , Договор № BG161PO001/1.1-12/2011/036, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120, ал. 4,ал.5 и ал.6 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие. На основание чл. 121 от ЗОП жалба се подава едновременно до КЗК и до Възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор