00044-2012-0034
Технически редакции | ||
01.10.2012 13:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2012 13:27 ч. : | 01/10/2012 12:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2012 13:27 ч. : | 01/10/2012 12:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2012 13:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.06.2014 15:27 ч. : | РД-33-29/24.09.2012 г. | служебно вписване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.government.bg, Факс: 02 9173398
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.government.bg/orubrik.php?r=11.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ОБЕКТ: ПЪТНА ВАРИАНТА И МОСТ НАД РЕКА СТРЯМА НА ПЪТ ІІ–56 "БРЕЗОВО – ПЛОВДИВ" ПРИ КМ 84+540".
"ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ОБЕКТ: ПЪТНА ВАРИАНТА И МОСТ НАД РЕКА СТРЯМА НА ПЪТ ІІ–56 "БРЕЗОВО – ПЛОВДИВ" ПРИ КМ 84+540". Път II-56 в участъка "Брезово – Пловдив" е основна пътна връзка на Общини Брезово и Раковски с областния център, както и за връзка на североизточната част на Пловдивска област с Шипченския проход. В следствие интензивните валежи през месец ноември 2007 г. и покачване нивото на р. Стряма, аварира мостово съоръжение на републиканския път при км 84+540. Това налага проектиране и изграждане на нов мост над р. Стряма с пътна варианта в участъка. Новото съоръжение е със 7 отвора, с обща дължина 143,50 м, с връхна конст-я от предварително напрегнати широкофланшови греди и монолитно изпълнена ст.бет. плоча. Фундирането е пилотно. Строителството включва и изграждане на пътна варианта с дължина 1,50 км и малък мост (монолитен плочест водосток) с дължина 4,00 м, както и реконструкция на газопровод и оптичен кабел, в обхвата на вариантата. Началото на проекта е при км 83+500, а краят – при км 85+044,95. Нивелетата на пътя е проектирана с прави и вертикални криви при максимално следване на нивелетата на същ. път в началото и в края на участъка, като е повдигната над терена на същ. трасе на височина, позволяваща изпълнението на пластовете на конструкцията на новата пътна настилка, както следва: изравнителни пластове от битумизиран трошен камък с мин. дебелина 4 см и 2 пласта неплътен и плътен асфалтобетон с дебелини по 4 см. Максималният надлъжен наклон е 1,55%, а минималния - 0,30%. Габаритът е Г-10,50 м и включва: ленти за движение: 2 х 3,50 м = 7,00 м; водещи ивици: 2 х 0,25 м = 0,50 м и банкети: 2 х 1,50 м = 3,00 м. Конструкцията на пътната настилка в нов терен и в уширенията е оразмерена за категория на движението "тежко" за модул на повърхността на настилката 230 МРа и има следните конструктивни пластове: плътен асфалтобетон тип А - 4 см с Е = 1200 МРа; неплътен асфалтобетон 0/16 - 4 см с Е = 1000 МРа; битумизиран трошен камък Ао - 12 см с Е = 800 МРа; трошен камък (0-40) за основа - 40 см с Е = 250 МРа; всичко общо - 60 см. Модулът на земната основа в нов терен и в уширенията е Ео = 30 МРа. За подобряване на качествените показатели на земната основа в насип последните 50 см от насипа в зона "А" и последните 50 см под нивото на основния конструктивен пласт на настилката от трошен камък с непр. зърнометрия (0-40) се предвижда да се изпълнят от несортиран трошен камък с фракции (0-75) мм. Пътната настилка е оразмерена за осов товар 11,5 т/ос при диаметър на кръговия отпечатък D = 34,2 см, като са направени проверки за мразоустойчивост, за срязване на земната основа и за опън в асф.бет. пластове. Отводняването на пътното тяло от повърхностни води се осъществява посредством надлъжните и напречните наклони към облицованите отводнителни окопи от бетонови плочи 55/40/5 см. Предвижда се изграждане на бетонови бордюри 8/16 см и отводнителни улеи тип "Италиански" в зоната на високия над 3 м насип. Предвидено е поставянето на нова стоманена предпазна ограда в участъците от км 84+240 до км 84+430 и от км 84+580 до км 84+760 двустранно, където височината на насипа надвишава 3 м. Мостът отстои на около 12,5 км от устието на р. Стряма при вливането й в р. Марица. Габаритът му е 10,90 м и съответства на път ІІ клас в т.ч.: ленти за движение: 2 бр.x 3,50 м = 7,00 м; зони за маркировка: 2 бр.x 0,50 м = 1,00 м; тротоари: 2 бр.x 1,45 м = 2,90 м. Настилката на платното за движение е асфалтобетонова и се състой от износващ пласт плътен асфалтобетон тип "А" с дебелина 4 см и долен плътен асфалтобетон тип "А" с дебелина 6,50 см, поставен непосредствено над хидроизолацията. При км 83+846,78 се предвижда изграждане и на мост над канал със светъл отвор 4,00 м. Връхната му конструкция е плоча. Устоите са плътни, а фундирането е плоскостно. Строителството на пътния участък ще се извърши при отбито движение, като строителят ще изработи проект за временна организация на движението за отбивни маршрути.
45221111, 45233000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Технически редакции | ||
17.06.2014 15:27 ч. : | РД-33-29/24.09.2012 г. | служебно вписване |
затвори |
6
Хидрострой АД, ЕИК 103029862, ул. "Андрей Сахаров" №1, Република България 9000, Варна, Тел.: 02 8435011, Факс: 02 8468175
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
01.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г