Версия за печат

00479-2012-0022

BG-гр. Балчик: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Генчо генчев, България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Директор д."АПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: на територията на гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставяне на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””. Независимият финансов одит на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и финализиран до 1 месец след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за независим финансов одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад следва да бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството, Международните счетоводни стандарти, Регламентите на ЕС и ПМС № 62/ 2007 година. Всички технически доклади и финансови отчети, както и друга информация, изисквана от Управляващия орган за извършване на текуща оценка на изпълнението на проекта, ще бъдат подготвени от проектния екип и представени навреме съгласно изискванията на Договора за безвъзмездна помощ. Ще бъде прилагана специална система за администриране на проекта, в рамките на която ще се поддържат два архива – за оперативно изпълнение, в който в хронологичен ред, подредени по месеци, ще бъдат съхранявани всички документи, свързани с техническото изпълнение на проекта, и за финансово изпълнение, в който по бюджетни пера ще бъдат подредени всички разходооправдателни документи и други свързани с финансовото управление доказателствени документи (договори, банкови извлечения, платежни нареждания и др.). За удостоверяване целесъобразността на направените разходи и тяхното съответствие с Договора за безвъзмездна помощ и с приложимото българско законодателство ще бъде извършен независим финансов одит, като докладът ще бъде приложен към финалния финансов отчет.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката предвижда изготвяне на доклад за независим финансов одит и изготвяне на финансов отчет. Общи задължения на изпълнителя на настоящата обществена поръчка 1) Да извърши проверка на разходите на Община Балчик по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, възлаган в изпълнение на договор с идентификационен номер BG161PO001/1.1-11/2011/013 съгласно Международните одиторски стандарти; 2) Да изготви Доклад за фактически констатации на български език и да ги представи в срок, съобразно график на изпълнение, който е неразделна част от договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка; 3) Доклада за фактически констатации трябва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки; докладът се представя на български език на хартиен носител; 4) Да не използва по никакъв начин, включително за свои нужди или като разгласява пред трети лица, каквато и да било информация за възложителя, негови служители или контрагенти, станала му известна при или по повод изпълнението на договора; 5) Да спазва изискванията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. по отношение на мерките за публичност; 6) Да спре изпълнението по договора тогава, когато получи от възложителя известие за това; 7) Да предостави на възложителя Доклада за фактически констатации в 2 /Два/ напълно комплектовани екземпляра; 8) Да уведоми с писмено известие възложителя за спиране на изпълнението на договора, поради непреодолима сила, като приложи съответните документи, доказващи наличието на непреодолима сила; 9) Да внесе гаранция за изпълнение на договора. 10) При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите, изпълнителят следва да използва експерта/ите, които е посочил в офертата си за участие в обществената поръчка

Прогнозна стойност без ДДС
9000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 90 (деветдесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следния начин на плащане: 100 % (сто на сто) след изготвяне на независимия финансов одит на проекта, до 15 работни дни след представяне на Доклад за независимия финансов одит, финансов отчет и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В издаваните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактури във връзка с изпълнението на настоящия договор следва да бъде указано, че разходът се извършва по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, № BG161PO001/1.1-11/2011/013 по приоритетна ос 1 “Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1 „Социална инфраструктура” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. Плащанията се извършват в лева по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, поставя и има изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват представят оригинал или нотариално заверено копие от учредителен документ - споразумение или договор. В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. За целта участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който посочва представляващия. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва са съдържа разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана с предмета на възлаганата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязла в сила присъда; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП и посочените в настоящия раздел обстоятелтсва по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); продължава в раздел VІ.3. "Допълнителна информация" от настоящото обявление
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларацията, съдържаща информация (таблица първа) за общ оборот за последните три (2009, 2010 и 2011) години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три (2009, 2010 и 2011) години. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър; 2.Декларация, съдържаща информация за оборота (таблица втора) от предоставянето на услуги като регистриран одитор, за последните три (2009, 2010 и 2011) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие на валидна застраховка „професионална отговорност на регистрираните одитори”. В случай, че застраховката е издадена на юридическото лице, следва да се представи документ към нея, от който да е видно, че съответното физическо лице, което ще извършва одита е включено в застраховката. Когато застраховката изтича по време на действие на договора, участникът трябва да представи декларация, че ще предприеме своевременни действия за продължаване срока на действие на застраховката „професионална отговорност на регистрираните одитори” При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят за участника в обединението, чрез който обединението доказва съответствието си с поставените минимални изисквания. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, посочените в настоящия раздел документи се представят за всеки подизпълнител.
Минимални изисквания: 1. Реализирали общ оборот за последните три (2009, 2010 и 2011) години в размер не по-малко от 18 000 (осемнадесет хиляди) лева; 2.Реализирали оборот от предоставянето на услуги като регистриран одитор, общо за предходните три (2009, 2010 и 2011) години в размер на не по-малко от 9 000 (девет хиляди) лева; 3.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „професионална отговорност на регистрираните одитори”. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2009, 2010 и 2011) години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за посочените по-горе три (2009, 2010 и 2011) години или информация за общия оборот и оборот от услуги като регистриран одитор за последните три (2009, 2010 и 2011) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и оборот от услуги като регистриран одитор от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на сертификат, идентифициращ Специализираното одиторско предприятие, вписано в регистъра на Института на дипломираните експерт -счетоводители, ако участникът е такова предприятие или Удостоверение, издадено от Института на дипломираните експерт-счетоводители за регистрация на регистрирания одитор или друг еквивалентен документ, издаден от компетентен орган, на държавата , в която участникът е установен; 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори за предоставяне на услуги като регистриран одитор, изпълнени през последните три (2009, 2010 и 2011) години, включително стойностите, датите и получателите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 3. декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от: • професионални автобиографии на експертите; • документи, доказващи правата да се извършва независим финансов одит, съгласно ЗНФО – сертификат на института на дипломираните експерт – счетоводители или на еквивалент орган на държавата, в която участникът е установен; • документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация - копия от договори, препоръки, дипломи, сертификати и др.; • декларация от ключовите експерти за липса на конфликт на интереси, по смисъла на ЗНФО. • декларация за ангажираност на експертите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят за участника в обединението, чрез който обединението доказва съответствието си с поставените минимални изисквания. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, посочените в настоящия раздел документи се представят за всеки подизпълнител.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е дипломиран експерт-счетоводител, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или да е Специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители или в еквивалентен регистър на държавата, в която е установен. Одиторът или Специализираното одиторско предприятие са задължени да спазват Международните стандарти за свързаните услуги - International Standard on Related Services (‘ISRS’) 4400 Ангажименти за извършване на предварително съгласувани процедури по отношение на финансова информация, както са публикувани от МФС, както и изискванията на Етичния кодекс на професионалните счетоводители, издаден от МФС. Въпреки, че според МССУ 4400 безпристрастността не е сред изискванията за ангажиментите за предварително съгласувани процедури, се изисква от Одитора да отговаря на изискванията за безпристрастност, както са изложени в Етичния кодекс; 2.Участникът да е изпълнил най-малко eдин договор за предоставянето на одиторски услуги през предходните три (2009, 2010 и 2011) години; 3. Участникът да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка, екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно: 3.1. Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа: Предложеният експерт трябва да бъде регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители или в еквивалентен регистър на държавата, в която участникът е установен; 3.2. Експерт – 1 бр.: Лице, отговарящо на минималните изисквания за професионален опит - най-малко 5 години опит в счетоводството, финансите или прилагането на Международните одиторски стандарти (ISA), включително опит в извършването на ангажименти по договорни процедури. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът трябва да докаже, съгласно глава Четвърта и Пета на Закона за независимия финансов одит, че е регистриран одитор и/или предприятие на регистриран одитор, съответно вписани в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители и/или специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и методология; тежест: 55
Показател: Срок за извършване на независимия финансов одит; тежест: 15
Показател: Финансова оценка; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.11.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в Община Балчик - на адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21 септември” № 6, Каса, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Балчик, адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21 септември” № 6, Каса, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Балчик: Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, Клон БАЛЧИК IBAN:BG38UNCR96608497503315 BIC: UNCRBGSF код на плащане 44 70 00 На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Балчик (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.balchik.bg /Обяви/Обществени поръчки.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.11.2012 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Община Балчик - гр. Балчик - 9600, пл. "21- ви септември" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура” в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-11/2011/013 който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел ІІІ.2.1. - 5. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. декл. по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказ. за иконом. и фин. състояние и за техн. възможности и квалификация; 8Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Документ за закупена документация за участие; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за извършване проверка на разходите по предмета на поръчката; плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. Всички документит в офертата се представят в оригинал и в едно копие – на електроне носител. Копието на електронен носител следва да съдържа сканирано копие на всички представени документи, във формат „PDF”. Всеки отделен сканиран документ следва да представлява 1 (един) общ файл в електронния вариант, озаглавен с наименованието на документа. Копието, съдържащо се на електронния носител ще бъде използвано от Възложителя, при необходимост от представяне на копие от офертите в съответните институции и компетентни органи. Отговорността относно идентичността на документите, съдържащи се в хартиеното и електронното копие е изцяло на участника. Всички документи в офертата се поставят в картонени папки с твърди корици. Не се допуска представяне на документите в прозрачнин джобове или по друг начин извън указания. ІІ. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на оферти от 40 дни се намалява със седем дни, тъй като от обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлениетов електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса, посочен в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именнно:www.balchik.bg /Обяви/Обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ