00479-2012-0022
Технически редакции | ||
01.10.2012 12:27 ч. : | 01/10/2012 12:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2012 12:27 ч. : | 01/10/2012 12:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Балчик: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Генчо генчев, България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: Директор д."АПИО"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставяне на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””. Независимият финансов одит на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и финализиран до 1 месец след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за независим финансов одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад следва да бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството, Международните счетоводни стандарти, Регламентите на ЕС и ПМС № 62/ 2007 година. Всички технически доклади и финансови отчети, както и друга информация, изисквана от Управляващия орган за извършване на текуща оценка на изпълнението на проекта, ще бъдат подготвени от проектния екип и представени навреме съгласно изискванията на Договора за безвъзмездна помощ. Ще бъде прилагана специална система за администриране на проекта, в рамките на която ще се поддържат два архива – за оперативно изпълнение, в който в хронологичен ред, подредени по месеци, ще бъдат съхранявани всички документи, свързани с техническото изпълнение на проекта, и за финансово изпълнение, в който по бюджетни пера ще бъдат подредени всички разходооправдателни документи и други свързани с финансовото управление доказателствени документи (договори, банкови извлечения, платежни нареждания и др.). За удостоверяване целесъобразността на направените разходи и тяхното съответствие с Договора за безвъзмездна помощ и с приложимото българско законодателство ще бъде извършен независим финансов одит, като докладът ще бъде приложен към финалния финансов отчет.
79212000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката предвижда изготвяне на доклад за независим финансов одит и изготвяне на финансов отчет. Общи задължения на изпълнителя на настоящата обществена поръчка 1) Да извърши проверка на разходите на Община Балчик по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, възлаган в изпълнение на договор с идентификационен номер BG161PO001/1.1-11/2011/013 съгласно Международните одиторски стандарти; 2) Да изготви Доклад за фактически констатации на български език и да ги представи в срок, съобразно график на изпълнение, който е неразделна част от договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка; 3) Доклада за фактически констатации трябва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки; докладът се представя на български език на хартиен носител; 4) Да не използва по никакъв начин, включително за свои нужди или като разгласява пред трети лица, каквато и да било информация за възложителя, негови служители или контрагенти, станала му известна при или по повод изпълнението на договора; 5) Да спазва изискванията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. по отношение на мерките за публичност; 6) Да спре изпълнението по договора тогава, когато получи от възложителя известие за това; 7) Да предостави на възложителя Доклада за фактически констатации в 2 /Два/ напълно комплектовани екземпляра; 8) Да уведоми с писмено известие възложителя за спиране на изпълнението на договора, поради непреодолима сила, като приложи съответните документи, доказващи наличието на непреодолима сила; 9) Да внесе гаранция за изпълнение на договора. 10) При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите, изпълнителят следва да използва експерта/ите, които е посочил в офертата си за участие в обществената поръчка
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 90 (деветдесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Възложителят определя следния начин на плащане: 100 % (сто на сто) след изготвяне на независимия финансов одит на проекта, до 15 работни дни след представяне на Доклад за независимия финансов одит, финансов отчет и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В издаваните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактури във връзка с изпълнението на настоящия договор следва да бъде указано, че разходът се извършва по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, № BG161PO001/1.1-11/2011/013 по приоритетна ос 1 “Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1 „Социална инфраструктура” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. Плащанията се извършват в лева по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, поставя и има изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват представят оригинал или нотариално заверено копие от учредителен документ - споразумение или договор. В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. За целта участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който посочва представляващия. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва са съдържа разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
ДА
Участникът трябва да докаже, съгласно глава Четвърта и Пета на Закона за независимия финансов одит, че е регистриран одитор и/или предприятие на регистриран одитор, съответно вписани в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители и/или специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в Община Балчик - на адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21 септември” № 6, Каса, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Балчик, адрес: гр. Балчик - 9600, пл. „21 септември” № 6, Каса, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Балчик: Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, Клон БАЛЧИК IBAN:BG38UNCR96608497503315 BIC: UNCRBGSF код на плащане 44 70 00 На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Балчик (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.balchik.bg /Обяви/Обществени поръчки.
Български
90
В сградата на Община Балчик - гр. Балчик - 9600, пл. "21- ви септември" № 6
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура” в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-11/2011/013 който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
І. Продължение от раздел ІІІ.2.1. - 5. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. декл. по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказ. за иконом. и фин. състояние и за техн. възможности и квалификация; 8Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Документ за закупена документация за участие; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за извършване проверка на разходите по предмета на поръчката; плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. Всички документит в офертата се представят в оригинал и в едно копие – на електроне носител. Копието на електронен носител следва да съдържа сканирано копие на всички представени документи, във формат „PDF”. Всеки отделен сканиран документ следва да представлява 1 (един) общ файл в електронния вариант, озаглавен с наименованието на документа. Копието, съдържащо се на електронния носител ще бъде използвано от Възложителя, при необходимост от представяне на копие от офертите в съответните институции и компетентни органи. Отговорността относно идентичността на документите, съдържащи се в хартиеното и електронното копие е изцяло на участника. Всички документи в офертата се поставят в картонени папки с твърди корици. Не се допуска представяне на документите в прозрачнин джобове или по друг начин извън указания. ІІ. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на оферти от 40 дни се намалява със седем дни, тъй като от обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлениетов електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса, посочен в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именнно:www.balchik.bg /Обяви/Обществени поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
01.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ