Версия за печат

00479-2012-0022

BG-гр. Балчик:

РЕШЕНИЕ

Номер: 62 от 01.10.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Балчик, пл. „21 септември” № 6, За: Генчо Генчев, България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Директор д."АПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставяне на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””. Независимият финансов одит на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и финализиран до 1 месец след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за независим финансов одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад следва да бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството, Международните счетоводни стандарти, Регламентите на ЕС и ПМС № 62/ 2007 година. Всички технически доклади и финансови отчети, както и друга информация, изисквана от Управляващия орган за извършване на текуща оценка на изпълнението на проекта, ще бъдат подготвени от проектния екип и представени навреме съгласно изискванията на Договора за безвъзмездна помощ. Ще бъде прилагана специална система за администриране на проекта, в рамките на която ще се поддържат два архива – за оперативно изпълнение, в който в хронологичен ред, подредени по месеци, ще бъдат съхранявани всички документи, свързани с техническото изпълнение на проекта, и за финансово изпълнение, в който по бюджетни пера ще бъдат подредени всички разходооправдателни документи и други свързани с финансовото управление доказателствени документи (договори, банкови извлечения, платежни нареждания и др.). За удостоверяване целесъобразността на направените разходи и тяхното съответствие с Договора за безвъзмездна помощ и с приложимото българско законодателство ще бъде извършен независим финансов одит, като докладът ще бъде приложен към финалния финансов отчет.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвения от Община Балчик и одобрен от Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 г. - 2013 г. бюджет по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-11/2011/013, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на услугата, предмет на настоящата поръчка е 9 000 лв. (девет хиляди лева) без вкл. ДДС или 10 800 лв. (десет хиляди и осемстотин лева) с вкл. ДДС. В рамките на настоящата календарна година възложителят ще проведе няколко процедури за избор за независим финансов одит, чиято обща стойност, съобразно нормата на чл. 15, ал. 3-7 от ЗОП, надвишава 66 000 лв. Предвид изложеното и съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуги е равна или по-висока от 66 000 (шестдесет и шест хиляди) лева без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в ЗОП формални процедури. Предвид обстоятелството, че естеството на услугата позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в Закона за обществените поръчки ред за открита процедура, чрез прилагане на предвидените в ЗОП опростени правила.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

01.10.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Николай Добрев Ангелов
Длъжност: кмет на Община Балчик