Версия за печат

02429-2012-0002

BG-село Кърнолово, община Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ "ИГЛИКА", ул."Черноризец Храбър" №4, За: Ваня Ангелова Попова, РБългария 2860, село Кърнолово, община Петрич, Тел.: 0895 675373; 0878 255576, E-mail: odz.iglika.karnalovo@gmail.com

Място/места за контакт: Ваня Ангелова Попова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на пресни зеленчуци и плодове за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово ”, община Петрич”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: - кухнята на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово, ул.”Черноризец Храбър” 4; - кухнята на филиала на ОДЗ в село Михнево, Община Петрич; - кухнята на филиала на ОДЗ в село Рупите, Община Петрич; - кухнята на филиала на ОДЗ в село Старчево, община Петрич.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на пресни зеленчуци и плодове за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово ”, община Петрич” Доставките на пресните зеленчуци и плодове ще бъдат извършвани франко кухнята на детското заведение и неговите филиали, въз основа на предварителни заявки от Възложителя в срок не по-дълъг: срок от 24/двадесет и четири/ часа от получаване на заявката, в рамките на установеното работно време на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ-в интервала от 07:00 часа до 15:00 часа, от понеделник до петък, без официалните празници. Доставките ще се извършват след подаване на заявка от Възложителя за нужния вид и количество по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата–писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; чрез интернет, чрез комбинация от тези средства. При спешни случаи-може и по телефон. Когато Изпълнителят е променил своя адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това възложителя, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/факса известен на Възложителя. При доставяне на заявените от детското заведение пресни зеленчуци и плодове, ще се издава двустранно подписана стокова разписка /приемо-предавателен протокол/, съдържаща наименованието на заведението приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Така изготвената стокова разписка ще се издава в два екземпляра - един за изпълнителя и един за детското заведение(Възложител). Всеки доставен продукт да бъде в срок на годност и придружен от сертификат за качество и/или документ за произход на стоката съгласно изискванията на Закона за храните, доказващи качеството на доставяните стоки съобразно изискванията на Възложителя. Конкретните количества продукти, предмет на доставката са съобразно прогнозните такива и могат да бъдат намалявани или увеличавани, съобразно нуждите на възложителя, но в рамките на общата стойност, предложена от изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16830 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на пресни зеленчуци и плодове
V.1) Дата на сключване договора
27.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БУГАРПЛОД 99"ЕООД, ЕИК-101156601, ул."Охрид" №35, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64185, E-mail: rupanov88@abv.bg, Факс: 0745 64185

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16830 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Българиоя 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

При провеждане на открита процедура Възложителят прекратява процедурата, когато не е подадена нито една оферта. Предвид дадената на Възложителя възможност да прекрати процедурата, когато няма подадена нито една оферта, с Решение №4 от 28.06.2012 г.е прекратена процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет «Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово, община Петрич», вписана в регистъра на РОП с партиден номер 02429-2012-0001 само по Обособена позиция №3 „Доставка на пресни зеленчуци и плодове за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово ”, тъй като за останалите обособени позиции е определен и обявен изпълнител с Решение №3 от 28.06.2012 г. Предвид на това, че откритата процедура е прекратена съгласно чл. 39, ал.1,т.1 от ЗОП и Възложителят не променя първоначално обявените условия, касаещи тази обособена позиция, налице е хипотезата на чл. 90, ал.1, т.1 от ЗОП, т.е възлагането на обществената поръччка с предмет „Доставка на пресни зеленчуци и плодове за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово ” се извършва чрез провеждане на договаряне без обявление, регламентирано в ЗОП.