Версия за печат

00037-2012-0016

BG-Тетевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, пл. "Сава Младенов" №9, За: Мила Герджикова - Управител звено "СУ-ДСП", Република България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52361, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588

Място/места за контакт: Община Тетевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ПО ПРОЕКТ “СЪЗДАВАНЕ НА СОЦИАЛНО ПРЕДПРИЯТИЕ – ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ В ОБЩИНА ТЕТЕВЕН” ФИНАНСИРАН С ДОГОВОР № BG051PO001-5.1.02-0023-C0001, СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ “НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ”, № BG051PO001-5.1.02 НА ОП”РЧР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Територията на Община Тетевен, местонахождение на обекта/адрес: гр.Тетевен, ул.”Васил Йонков” №14
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Текуща доставка на хранителни продукти по Проект “Създаване на социално предприятие – обществена трапезария в Община Тетевен” финансиран с договор № BG051PO001-5.1.02-0023-C0001, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ “Нови възможности”, № BG051PO001-5.1.02 на ОП”РЧР” Текущата доставка на хранителни продукти е за обособени позиции: №1 „Хляб и тестени изделия”; №2 „Консерви”; №4 „Месо и месни продукти”; №5 „Плодове и зеленчуци”; №6 „Млечни продукти”. Периодичността на извършване на доставките е: - ежедневно за хранителни продукти от група „Хляб и тестени изделия”; - два пъти седмично за хранителни продукти от група „Плодове и зеленчуци”; - един път седмично за хранителните продукти от останалите групи; Прогнозните количества хранителни продукти са посочени в спецификации, приложени в документацията за участие. Остойностените спецификации за обособени позиции: №1 „Хляб и тестени изделия”, №2 „Консерви”, №4 „Месо и месни продукти”, №5 „Плодове и зеленчуци” и №6 „Млечни продукти” са приложение - неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000, 15811000, 15850000, 15897000, 15100000, 15200000, 15300000, 15500000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Хлебни изделия
Тестени изделия
Консервирани хранителни продукти и полеви дажби
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00037-2012-0016

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 490916 от 12.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 360 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Текуща доставка на хранителни продукти по Проект “Създаване на социално предприятие – обществена трапезария в Община Тетевен” финансиран с договор № BG051PO001-5.1.02-0023-C0001,схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ“Нови възможности”на ОП”РЧР”за обособени позиции: №1"Хляб и тестени изделия", №2 "Консерви", №4 "Месо и месни продукти", №5 "Плодове и зеленчуци" и №6"Млечни продукти".
V.1) Дата на сключване договора
28.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ярис" ЕООД гр.Ловеч ЕИК 110524027, ул."Любен Каравелов" №16, ап.3, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 0898 621415

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 48333 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Схема на плащане по договора. Финансирането е в размер на общо 72 174,33 лева /седемдесет и две хиляди сто седемдесет и четири лева и 33 ст./ без включен ДДС за всички обособени позиции, осигурено по проект „Създаване на социално предприятия – обществена трапезария в община Тетевен”, финансиран по Договор № BG051PO001-5.1.02-0023-C0001 сключен между Агенцията за социално подпомагане и Община Тетевен за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма: „Развитие на човешките ресурси”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.02, „НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по който Община Тетевен е бенефициент, Приоритетна ос 5 – „Социално включване и насърчаване на социалната икономика”, Основна област на интервенция 5.1: „Подкрепа на социалната икономика”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор