Версия за печат

03586-2012-0001

BG-с. Стряма: Покупка на изплащане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище "Отец Паисий" - с. Стряма, ул. Христо Ботев 3, За: Румен Филипов - директор, Виолета Найденова - "ЗАТС", България 4142, с. Стряма, Тел.: 0884 292906, E-mail: striama_@abv.bg, Факс: 03153 2260

Място/места за контакт: 0884 292906; 03153 22 60

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://otecpaisii-striama.com.

Адрес на профила на купувача: http://otecpaisii-striama.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на готови закуски и готов топъл обяд за учениците в ОУ "Отец Паисий" - с. Стряма за учебните 2012/2013 и 2013/2014 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка на изплащане 
Място на изпълнение: Училищен стол при ОУ "Отец Паисий" - с. Стряма.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на готови закуски и готов топъл обяд, представляващ само основно обедно ястие всеки учебен ден за учениците на ОУ "Отец Паисий" - с. Стряма. Закуските са за децата, посещаващи подготвителна група и за учениците от първи до четвърти клас. Основното обедно ястие е за учениците, които са в полуинтернатни групи по Проект BG051PO001-3.1.06 "Подобряване на качеството на образованиеуто в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес" - съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз по програма "Развитие на човешките ресурси". Закуските се заплащат на изпълнителя с бюджетни средства на възложителя, а основното обедно ястие се заплаща със средства преведени по посочения Проект BG051PO001-3.1.06 и се доплаща от средста от родители на учениците и др. източници, осигурени от "Училищно настоятелство Будител при Основно училище "Отец Паисий - с. Стряма". Единичните цени, които възложителят се задължава да заплаща са, както следва: за един брой закуска - 0.50 л. с ДДС, а за един брой основно обедно топло ястие - 2 лв. с ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Време за реакция след рекламация; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 492273 от 24.07.2012 г. 
Опростено обявление за динамична система за доставки(ДСД)
Номер на обявлението в ДВ 492273 от 24.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История BG051PO001-3.1.06 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка BG051PO001-3.1.06
V.1) Дата на сключване договора
24.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ТАНИТА 2012" ЕООД, ЕИК 201876799, ул. Петър Богдан 75А, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2316, E-mail: tanita_eood@abv.bg, Факс: 03151 9670

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 91200 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-3.1.06 "Подобряване на качеството на образованиеуто в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес" - съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз по програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор