Версия за печат

02434-2012-0002

BG-гр. Пловдив, ул. "Перущица" 1: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ - Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Перущица" 1, За: Мариана Паунова Наумова GSM 0886/252928, Република България 4000, гр. Пловдив, ул. "Перущица" 1, Тел.: 032 649000, E-mail: rzipd@plov.net, Факс: 032 643438

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. "Перущица" 1

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.rzipd.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Внедряване на интегрирана информационна система и предоставяне на електронни услуги в РЗИ - ПЛОВДИВ" по Оперативна програма "Административен капацитет".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Пловдив, ул. "Перущица" № 1 РЗИ - Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Внедряване на интегрирана информационна система и предоставяне на електронни услуги в РЗИ - ПЛОВДИВ" по Оперативна програма "Административен капацитет", включваща: ДЕЙНОСТ 1. разработване, внедряване и изпитване на интегрираната софтуерна система; актуализиране на интернет страницата на РЗИ - ПЛОВДИВ и привеждане в съответствие с визията и идентичността на държавната администрация; интегриране към среда за електронни разплащания, на стойност в рамките на бюджета на проекта - не повече от 360000лв. ДЕЙНОСТ 2. Обучение - умения за обработка и управление на генерираните от системата информационни ресурси и потоци, специални умения и комуникационни практики на общо 228бр. лица, посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, на стойност в рамките на бюджета на проекта - не повече от 10000лв., като за целта изпълнителят е длъжен да подсигури квалифицирани лектори и консултанти. ДЕЙНОСТ 3. Окончателни настройки и въвеждане в експлоатация. Денонощна администрация и поддръжка на системата. Систематична помощ за потребителите, на стойност в рамките на бюджета на проекта - не повече от 22500лв.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
198400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

02434-2012-0002

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 103 - 172858 от 30.05.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 109 - 180437 от 07.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 24.09.2012 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за софтуерни услуги
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"БАНКСОФТ"ООД, ЕИК 115200716, ул. "Кавала" № 20, ет. 6, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 605200

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 392500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 198400 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

"Внедряване на интегрирана информационна система и предоставяне на електронни услуги в РЗИ - ПЛОВДИВ" по Оперативна програма "Административен капацитет" Договор № А09-31-137/12.06.2009г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ