00028-2012-0032
Технически редакции | ||
26.09.2012 09:40 ч. : | 25/09/2012 18:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.09.2012 09:40 ч. : | 25/09/2012 18:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул." Кирил и Методий" № 17–19, За: Андрей Дилов, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405334, E-mail: ADilov@mrrb.government.bg, Факс: 02 940478
Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mrrb.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=profile_customer&invitation=0.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: регионално развитие и благоустройство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Извършване на консултантски услуги по отношение анализ на възможностите и вариантите за въвеждането на интегрирана електронна система за предоставяне на европейска услуга за електронно събиране на такси (ЕУЕСТ) при ползване на пътна инфраструктура от републиканската пътна мрежа в Република България“.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е извършване на консултантски услуги по отношение анализ на възможностите и вариантите за въвеждането на интегрирана електронна система за предоставяне на европейска услуга за електронно събиране на такси (ЕУЕСТ) при ползване на пътна инфраструктура от републиканската пътна мрежа в Република България. Главните цели на обществената поръчка са: -Изготвяне на анализ и варианти за преобразуване на съществуващата винетна система в електронна система за събиране на пътни такси -Изработване на детайлна спецификация на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСT; -Изработване на цялостна визия и бизнес модел за прилагане на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ (инженерно-техническа част, финансово планиране и т.н.); -Изработване на документация (техническа част) за избор на доставчик на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ и съдействие при провеждане на процедурата за избор на доставчик; -Подпомагане, мониторинг и осигуряване на качеството през периода на внедряване и опериране на системата.
79421000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Ключовите дейности по поръчката ще бъдат разпределени в етапи, както следва: Етап I – Изработване на цялостна визия за въвеждане на Електронна система за събиране на пътни такси, включващ следните модули: Модул 1. Изготвяне на анализ на възможностите и вариантите за преобразуване на съществуващата винетна система в електронна система за събиране на пътни такси и изработване на детайлна спецификация на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ. Модул 2. Изработване на стратегия и бизнес модел за прилагане на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ и финансово планиране. Етап II - Подпомагане на Възложителя при избор на доставчик на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ, включващ следните модули: Модул 3. Подготовка и изработване на документация за избор на доставчик на електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ. Модул 4. Подпомагане и консултиране на възложителя при провеждане на процедурата за избор на доставчик на електронната система за предоставяне на ЕУЕСТ. Етап III - Подпомагане на Възложителя през периода на изграждане на системата, включващ следните модули: Модул 5. Мониторинг за осигуряване на качеството през периода на внедряване на системата. Модул 6. Подпомагане и консултиране по време на финалното тестване за приемане Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ. Модул 7. Подпомагане и консултиране по време на първите 6 месеца на опериране на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата си документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 41 000.00 лв. (четиридесет и една хиляди лева), която трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на МРРБ: БНБ АД- Централно управление, IBAN: BG24 BNBG 96613300166301, BIC CODE: BNBGBGSD или оригинал на банкова гаранция за участие в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Банковата гаранция за участие следва да бъде изготвена по образец на възложителя или по образец на обслужващата банка на участника, който съдържа същите условия за възложителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС,която трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума,платима по следната банкова сметка на МРРБ:БНБ АД- Централно управление,IBAN: BG24 BNBG 96613300166301,BIC CODE: BNBGBGSD или оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора,издадена в полза на възложителя,валидна 30 дни след изтичане на срока за последното плащане по договора.Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде изготвена по образец на възложителя или по образец на обслужващата банка на участника,който съдържа същите условия за възложителя.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка,е длъжен да представи гаранция за обезпечаване на авансово плащане в размер на 5% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка в срок от 10 работни дни от получаване на писмено уведомление от Възложителя за влизане на договора в сила.Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане по договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция заобезпечаване на авансовото плащане по договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на МРРБ: БНБ АД - Централно управление, IBAN: BG24 BNBG 96613300166301, BIC CODE: BNBGBGSD или оригинал на банкова гаранция за авансово плащане по договора, издадена в полза на възложителя, валидна до 11 месеца от влизане в сила на договора. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде изготвена по образец на възложителя или по образец на обслужващата банка на участника,който съдържа същите условия за възложителя. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнението на договора и гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане по договора се задържат и освобождават в съответствие с условията на проекто-договора.Разходите по откриването на гаранцията за участие,гаранцията за изпълнение на договора и гаранцията за обезпечаване на авансовот плащане по договора са за сметка на участника,съответно на определения изпълнител.Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на всички гаранции така,че техния размер да бъде не по-малък от определения от възложителя.Възложителят освобождава гаранцията за участие, гаранцията за авансово плащане по договора и гарацията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Общата цена на договора представлява цена за изпълнението на всички дейности по Етапи І, ІІ и ІІІ (с техните модули), като в нея се включват всички разходи за пълното изпълнение на поръчката, както и всички данъци, дължими на територията на Република България, с изключение на ДДС. Тя не подлежи на изменение, освен в хипотезите на чл. 43, ал. 2 от ЗОП. Възложителят заплаща на Изпълнителя договорената цена на части след изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Размерът на плащанията се изчислява в процент от общата цена, независимо от цената за отделните дейности от Ценовото предложение на Изпълнителя. Плащанията се извършват, както следва:1. Авансово плащане – 5% (пет процента) от общата сума,в 14-дневен срок след получаване на уведомление от възложителя за влизане в сила на договора и представяне на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, покриваща 100% стойността на аванса и оригинална данъчна фактура; 2. Второ плащане за дейностите от Етап І (модул 1 и 2) – 25% (двадесет и пет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на работата за посочените дейности с приемо-предавателен протокол; 3. Трето плащане за дейностите по модул 3 – 25% (двадесет и пет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на работата за посочените дейности с приемо-предавателен протокол; 4. Четвърто плащане за дейностите по модул 4 – 20% (двадесет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от решение от възложителя за избор на доставчик; 5. Пето плащане за дейностите по модул 5 – 10% (десет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на доклад на Изпълнителя за изпълнение на дейностите по модул 5 с приемо-предавателен протокол; 6. Шесто плащане за дейностите по модул 6 – 5% (пет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на доклад на Изпълнителя за изпълнение на дейностите по модул 6 с приемо-предавателен протокол; 7. Окончателно плащане за цялостно изпълнение на договора – 10% (десет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на доклад на Изпълнителя за изпълнение на дейностите по модул 7 с приемо-предавателен протокол и приемане на окончателния доклад с приемо-предавателен протокол, но не по-късно от 30 дни от изтичане на oбщия срок за изпълнение на договорa, респективно – на удължения срок по договора. Плащанията по договора се извършват чрез банков превод в лева по банкова сметка на Изпълнителя. Възложителят извършва всички плащания след представяне и на оригинални данъчни фактури, съгласно изискванията на чл.7, ал.1 от Закона за счетоводството.Заплащането се извършва при фиксиран курс на лева към еврото: 1 EUR = 1,95583 BGN.
Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение за участие в откритата процедура. В този договор/споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението и какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:а)съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката;б)обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка;в)всички членове на обединението са солидарно отговорни за качественото изпълнение на обществената поръчк, независимо от срока, за който е създадено обединението;г)всеки член от обединението ще вземе участие при изпълнението на обществената поръчка като изпълни определени видове дейности от техническата спецификация.Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора или в отделно пълномощно лице/а, което ще представлява обединението (консорциум) пред възложителя, и ще отговоря за оперативното управление при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението за създаване на обединение (консорциум), както и пълномощното следва да бъдат нотариално заверени.Когато участникът е представил договор/споразумение за създаване на обединение, чието съдържание не отговаря на изискванията, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.
НЕ
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
120
МРРБ, гр. София - 1202, ул." Кирил и Методий" № 17 - 19.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Транспорт".
в областта на инф.техника(събиране, съхраняване, анализ и трансфер на данни),опериране на комуникационни системи, с-ми за контрол и защита на данни,СПО в планирането, програмирането или внедряването на системи от типа „свободен поток”; да е участвал през последните 5 г.в изпълнението на минимум 1 завършен подобен проект и/или не по-малко от 5 бр.експертизи и/или проучвания в тази област;Експерт-юрист:ВО,МОС "магистър"„право”;придобита юридическа провоспособност;ОПОне по-малко от 7 г. в областта на правото и юридическата проблематика и по-специално опит в поне в 4 от следните области:европейско право,дружествено право,облигационно право,вещно право,обществени поръчки,концесии и публично-частно партньорство,защита на лични данни,административно право СПОне по-малко от 3 г.в изготвянето на проекти за изменение на европейски и/или български нормативни актове,структуриране на компании,консултиране на инвестиционни проекти и публично-частно партньорство.Експерт–юрист:ВО,МОС"магистър",С „право”;придобита юридическапровоспособност;ОПОне по-малко от 7 г. в областта на правото и юридическата проблематика и по-специално опит в поне 4 от следните области: европейско право,дружествено право,облигационно право,вещно право,обществени поръчки,концесии и публично-частно партньорство,защита на лични данни,административно право;СПОне по-малко от 3 г. в изготвяне на бълг.норм.актове,консултиране в областта на концесии и публично-частно партньорство,обществени поръчки,дружественото и договорното право.Експерт по финанси и финансово планиране:ВО,МОС"магистър"„финанси” или друга специалност,свързана с финансовото планиране;ОПО не по-малко от 5 г. в изработването на финансови модели,СПОне по-малко от 5 г. в изготвянето на фин.прогнози, анализи,модели и становища за възвръщаемост на инвестициите при реализиране на големи технико-технологични проекти.Желателен е опит в проекти на публично-частно партньорство;да е участвал през последните 5 г в мин.1 завършен проект в областта на изготвяне или одитиране на финансови модели в областта на транспорта или инфрастраструктурата.Участниците могат да предложат в офертата и други експерти. Екипът на участниците трябва да включва и подходящ помощен персонал,който да подпомага изпълнението на проекта.3.За периода на изпълнение на проекта участниците трябва да разполагат с офис,разположен на територията на гр. София.Необходимото офис оборудване за изпълнение на предмета на общ. поръчка следва да се осигури от Изпълнителя на поръчката и включва мин. персонални компютри, принтери, факс машина, консумативи, канцеларски материали и други, свързаните с проекта телекомуникационни такси и разходите за поддръжка на офис,разходи за транспорт и командировки в страната и чужбина,а също така,всички необходими разходи,произтичащи от спецификата на задачите и техническото предложение на Участника.При участие на обединения, които не са юридически лица изискванията за технически и възможности и квалификация на участника се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в негo.6.Възложителят ще отстранява от участие всеки участник,който не отговаря на общите и специалните изисквания от документацията за участие.Ръководителят и членовете на екипа на участника не могат да бъдат включени в повече от 1 оферта за участие.Ако Възложителят установи,че един член на екип и/или ръководител е предложен в офертите на повече от един участник,отстранява всички тези участници.9.Възложителят си запазва правото,при необходимост да възложи повторение на услугата,предмет на обществената опръчка, по реда и при условията на чл.90 ал.1,т.9ЗОП.Документацията е безплатна и е достъпна на aдрес: http://mrrb.government.bg,Профил на купувача.Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, защото обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промянав 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП , като срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
Дирекция "Правна", ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517
Интернет адрес/и:
URL: www.mrrb.government.bg.
25.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ