Версия за печат

00028-2012-0032

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул." Кирил и Методий" № 17–19, За: Андрей Дилов, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405334, E-mail: ADilov@mrrb.government.bg, Факс: 02 940478

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=profile_customer&invitation=0.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на консултантски услуги по отношение анализ на възможностите и вариантите за въвеждането на интегрирана електронна система за предоставяне на европейска услуга за електронно събиране на такси (ЕУЕСТ) при ползване на пътна инфраструктура от републиканската пътна мрежа в Република България“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на настоящата обществена поръчка е извършване на консултантски услуги по отношение анализ на възможностите и вариантите за въвеждането на интегрирана електронна система за предоставяне на европейска услуга за електронно събиране на такси (ЕУЕСТ) при ползване на пътна инфраструктура от републиканската пътна мрежа в Република България. Главните цели на обществената поръчка са: -Изготвяне на анализ и варианти за преобразуване на съществуващата винетна система в електронна система за събиране на пътни такси -Изработване на детайлна спецификация на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСT; -Изработване на цялостна визия и бизнес модел за прилагане на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ (инженерно-техническа част, финансово планиране и т.н.); -Изработване на документация (техническа част) за избор на доставчик на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ и съдействие при провеждане на процедурата за избор на доставчик; -Подпомагане, мониторинг и осигуряване на качеството през периода на внедряване и опериране на системата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79421000

Описание:

Услуги по управление на проекти, без строителните

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Ключовите дейности по поръчката ще бъдат разпределени в етапи, както следва: Етап I – Изработване на цялостна визия за въвеждане на Електронна система за събиране на пътни такси, включващ следните модули: Модул 1. Изготвяне на анализ на възможностите и вариантите за преобразуване на съществуващата винетна система в електронна система за събиране на пътни такси и изработване на детайлна спецификация на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ. Модул 2. Изработване на стратегия и бизнес модел за прилагане на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ и финансово планиране. Етап II - Подпомагане на Възложителя при избор на доставчик на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ, включващ следните модули: Модул 3. Подготовка и изработване на документация за избор на доставчик на електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ. Модул 4. Подпомагане и консултиране на възложителя при провеждане на процедурата за избор на доставчик на електронната система за предоставяне на ЕУЕСТ. Етап III - Подпомагане на Възложителя през периода на изграждане на системата, включващ следните модули: Модул 5. Мониторинг за осигуряване на качеството през периода на внедряване на системата. Модул 6. Подпомагане и консултиране по време на финалното тестване за приемане Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ. Модул 7. Подпомагане и консултиране по време на първите 6 месеца на опериране на Електронна система за предоставяне на ЕУЕСТ.

Прогнозна стойност без ДДС
4166666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата си документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 41 000.00 лв. (четиридесет и една хиляди лева), която трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на МРРБ: БНБ АД- Централно управление, IBAN: BG24 BNBG 96613300166301, BIC CODE: BNBGBGSD или оригинал на банкова гаранция за участие в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Банковата гаранция за участие следва да бъде изготвена по образец на възложителя или по образец на обслужващата банка на участника, който съдържа същите условия за възложителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС,която трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума,платима по следната банкова сметка на МРРБ:БНБ АД- Централно управление,IBAN: BG24 BNBG 96613300166301,BIC CODE: BNBGBGSD или оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора,издадена в полза на възложителя,валидна 30 дни след изтичане на срока за последното плащане по договора.Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде изготвена по образец на възложителя или по образец на обслужващата банка на участника,който съдържа същите условия за възложителя.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка,е длъжен да представи гаранция за обезпечаване на авансово плащане в размер на 5% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка в срок от 10 работни дни от получаване на писмено уведомление от Възложителя за влизане на договора в сила.Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане по договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция заобезпечаване на авансовото плащане по договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на МРРБ: БНБ АД - Централно управление, IBAN: BG24 BNBG 96613300166301, BIC CODE: BNBGBGSD или оригинал на банкова гаранция за авансово плащане по договора, издадена в полза на възложителя, валидна до 11 месеца от влизане в сила на договора. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде изготвена по образец на възложителя или по образец на обслужващата банка на участника,който съдържа същите условия за възложителя. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнението на договора и гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане по договора се задържат и освобождават в съответствие с условията на проекто-договора.Разходите по откриването на гаранцията за участие,гаранцията за изпълнение на договора и гаранцията за обезпечаване на авансовот плащане по договора са за сметка на участника,съответно на определения изпълнител.Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на всички гаранции така,че техния размер да бъде не по-малък от определения от възложителя.Възложителят освобождава гаранцията за участие, гаранцията за авансово плащане по договора и гарацията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общата цена на договора представлява цена за изпълнението на всички дейности по Етапи І, ІІ и ІІІ (с техните модули), като в нея се включват всички разходи за пълното изпълнение на поръчката, както и всички данъци, дължими на територията на Република България, с изключение на ДДС. Тя не подлежи на изменение, освен в хипотезите на чл. 43, ал. 2 от ЗОП. Възложителят заплаща на Изпълнителя договорената цена на части след изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Размерът на плащанията се изчислява в процент от общата цена, независимо от цената за отделните дейности от Ценовото предложение на Изпълнителя. Плащанията се извършват, както следва:1. Авансово плащане – 5% (пет процента) от общата сума,в 14-дневен срок след получаване на уведомление от възложителя за влизане в сила на договора и представяне на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, покриваща 100% стойността на аванса и оригинална данъчна фактура; 2. Второ плащане за дейностите от Етап І (модул 1 и 2) – 25% (двадесет и пет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на работата за посочените дейности с приемо-предавателен протокол; 3. Трето плащане за дейностите по модул 3 – 25% (двадесет и пет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на работата за посочените дейности с приемо-предавателен протокол; 4. Четвърто плащане за дейностите по модул 4 – 20% (двадесет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от решение от възложителя за избор на доставчик; 5. Пето плащане за дейностите по модул 5 – 10% (десет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на доклад на Изпълнителя за изпълнение на дейностите по модул 5 с приемо-предавателен протокол; 6. Шесто плащане за дейностите по модул 6 – 5% (пет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на доклад на Изпълнителя за изпълнение на дейностите по модул 6 с приемо-предавателен протокол; 7. Окончателно плащане за цялостно изпълнение на договора – 10% (десет процента) от общата сума, в 30-дневен срок от приемане без забележки на доклад на Изпълнителя за изпълнение на дейностите по модул 7 с приемо-предавателен протокол и приемане на окончателния доклад с приемо-предавателен протокол, но не по-късно от 30 дни от изтичане на oбщия срок за изпълнение на договорa, респективно – на удължения срок по договора. Плащанията по договора се извършват чрез банков превод в лева по банкова сметка на Изпълнителя. Възложителят извършва всички плащания след представяне и на оригинални данъчни фактури, съгласно изискванията на чл.7, ал.1 от Закона за счетоводството.Заплащането се извършва при фиксиран курс на лева към еврото: 1 EUR = 1,95583 BGN.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение за участие в откритата процедура. В този договор/споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението и какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:а)съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката;б)обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка;в)всички членове на обединението са солидарно отговорни за качественото изпълнение на обществената поръчк, независимо от срока, за който е създадено обединението;г)всеки член от обединението ще вземе участие при изпълнението на обществената поръчка като изпълни определени видове дейности от техническата спецификация.Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора или в отделно пълномощно лице/а, което ще представлява обединението (консорциум) пред възложителя, и ще отговоря за оперативното управление при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението за създаване на обединение (консорциум), както и пълномощното следва да бъдат нотариално заверени.Когато участникът е представил договор/споразумение за създаване на обединение, чието съдържание не отговаря на изискванията, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За да удостовери,че отговаря на нормативноустановените изисквания,посочени в Търговския закон,Закона за обществените поръчки (ЗОП),Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ), Закона за търговския регистър (ЗТР),Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП),както и на изисквания,определени в документацията за участие участникът в процедурата трябва да представи следните документи:документ за регистрация (нотариално заверено копие) или декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР,а когато участник е физическо лице–нотариално заверено копие от документа за самоличност.Когато участникът е обединение на физически или юридически лица,което не е юридическо лице,участникът трябва да представи оригинал или нотариално заверено копие от договора/споразумението за учредяване на обединението;Административни данни за участника.Когато не е представена декларация с ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР,участниците следва да представят и удостоверение за актуално състояние-оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите.Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ от съдебен или административен орган от държавата,в която са установени,издаден не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите-в оригинал или нотариално заверено копие,както и в официален превод;декларация за приемане на условията в проекта на договор;декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т.1, б.„а-д“ и ал.2,т.5 от ЗОП,чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2а, т.3 и т.4 от ЗОП;чл.47,ал. 5 от ЗОП; декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.55,ал.5 ЗОП;когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,съдружниците в обединението представят декларация по чл.55, ал.6 от ЗОП; декларация по чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; декларации за екипа експерти,професионалната биография на експертите и за офис и техн.оборудване;списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от участника;предложение за изпълнение на поръчката;предлагана цена;документ за валидна застраховка за професионална отговорност за предоставяне на консултантски услуги на стойност минимум 4 000 000.00 лв.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за който са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал. 5 ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47,ал.2 ЗОП:е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или участникът е преустановил дейността си;който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка;има задължения по смисъла на чл.162, ал.2,т.1ДОПК към държавата и към община, в която се намира седалището на участника, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен;който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.От участние в процедурата се отстранява и участник,който не отговаря на изискванията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние, участникът трябва да представи следните документи: 1. копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците, които са представили ЕИК не са длъжни да представят посочените документи, ако те са публикувани в Търговския регистър при Агенция по вписванията към Министерство на правосъдието. 2. декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните 3 (три) финансово приключили години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както и за оборота за последните 3 (три) финансово приключили години (2009, 2010 и 2011 г.) от изпълнени договори и/или проекти с предмет,идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. 2. заверено от участника копие от застрахователната полица за професионална отговорност на участника за предоставяне на консултантски услуги. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица доказателствата за икономическото и финансовото състояние, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минималните изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците трябва да имат общ оборот от дейността си за последните3 (три) финансово приключили години (2009, 2010 и 2011 г.) не по-малко от 12 300 000.00 лв. (дванадесет милиона и триста хиляди лева). 2. Участниците трябва да имат специализиран оборот за последните 3 (три) финансово приключили години (2009, 2010 и 2011 г.) от изпълнени договори и/или проекти с предмет, идентичен и/или сходен с предмета на обществената поръчка, на обща стойност не по-малко от 2 000 000 лв. (два милиона лева). За сходни с предмета на поръчката ще се приемат договори и проекти с предмет анализи, концепции, стратегии за или при въвеждане на електронна система за събиране на пътни такси от типа „свободен поток” чрез микровълнова или сателитна система за събиране на тол такси; изработване на бизнес модели за прилагане на електронна система за събиране на пътни такси от типа „свободен поток” чрез микровълнова или сателитна система за събиране на тол такси и/или техническо задание за избор на доставчик на електронна система за събиране на тол такси; консултиране при въвеждане в експлоатация на електронна система за събиране на пътни такси от типа „свободен поток” чрез микровълнова или сателитна система за събиране на тол такси; мониторинг, оценка и осигуряване на качеството при реализация на такава система. 3. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност за предоставяне на консултантски услуги на стойност минимум 4 000 000.00 (четири милиона лева). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, специалните изисквания към участниците, се прилагат и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения, които не са юридически лица изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Декларация за изпълнени договори и/или проекти с идентичен предмет на обществената поръчка, изпълнени от участника с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение и възложителите.Не по-малко от 2 (две) референции (препоръки) за добро изпълнение, удостоверяващи цялостното изпълнение на поне 2 (два) договора и/или проекта от списъка с предмет: изработване на стратегия и бизнес план за внедряване на електронна система за събиране на тол такси от типа „свободен поток” на национална пътна мрежа чрез микровълнова технология, подготовка на документация за участие за избор на доставчик на електронна система и мониторинг на изпълнението на системата и въвеждане в експлоатация на системата или 1 (една) референция (препоръка) за цялостно изпълнение на 1 (един) договор/проект за изработване на стратегия и бизнес план за внедряване на електронна система за събиране на тол такси от типа „свободен поток” на национална пътна мрежа чрез сателитна технология, подготовката документация за участие за избор на доставчик на електронна система и мониторинг на изпълнението на системата и въвеждане в експлоатация на системата 2. Декларация за екипа от експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, с приложени към нея документи за образованието, професионалната квалификация, придобитата юридическа правоспособност (за юристите) и опита на експертите, като дипломи, сертификати, удостоверения, трудови книжки, подписан списък на граждански договори с посочени предмет, срокове за изпълнение и възложители, референции, декларации или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и опит за изпълнение на съответната дейност от предмета на обществената поръчка; Декларация за професионална биография от всеки експерт от екипа на участника; 3. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за офиса на участника и техническото оборудване.В случаи че участникът е обединение доказателствата за техническите възможности и/или квалификация, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минималните изисквания за техническите му възможности и квалификация.Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участниците трябва да са приключили изпълнението на поне 2 договора и/или проекта от декларацията с предмет:изработване на стратегия и бизнес план за внедряване на електронна система за събиране на тол такси от типа „свободен поток” на национална пътна мрежа чрез микровълнова технология, подготовка на документация за участие за избор на доставчик на електронна система и мониторинг на изпълнението на системата и въвеждане в експлоатация на системата или 1 договор/проект за изработване на стратегия и бизнес план за внедряване на електронна система за събиране на тол такси от типа „свободен поток” на национална пътна мрежа чрез сателитна технология,подготовката документация за участие за избор на доставчик на електронна система и мониторинг на изпълнението на системата и въвеждане в експлоатация на системата;2.Да имат екип от експерти,вкл.най-малко следните ключови експерти:Ръководител на екипа:висше образование(ВО),минимална образователна степен(МОС) "магистър", специалност (С) „инженерство”,„икономика” или „мениджмънт”;основен професионален опит (ОПО) не по-малко от 7 г. в обл. на транспортното планиране и/или транспортната политика;специфичен професионален опит(СПО) мин. 5 години в изготвяне на анализи, концепции,стратегии за имплементиране на толинг система от типа „свободен поток”,опит в имплементиране на толинг системи и опит в управлението на транспортни инфраструктурни проекти;да е участвал в изпълнението на мин. 1 проект за внедряване на система за електронно събиране на такси;Експерт по анализ,прогнозиране, статистика и планиране в пътния транспорт:ВО,МОС "магистър",С „инженерство” или „икономика”;ОПО не по-малко от 5 г. в областта на маркетинга, анализа и прогнозиране на трафика в пътния транспорт;СПО най-малко 3 г. опит в изготвяне на иконометрични анализи, стратегии, свързани с пътния транспортен сектор-пътнически превози, товарни превози, пътна инфраструктура, изработване на модели за изчисление и статистики във връзка със системи за събиране на пътни такси;да е участвал през последните 5 г. в изпълнението на мин. 1 проект,идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка(ПОП) и/или да е изготвил не по-малко от 5 бр.експертизи(анализ,статистика,модели за изчисление, оценка и др) и/или проучвания;Експерт по пътното строителство:ВО,МОС"магистър",С„транспортностроителство”,„транспортно инженерство” или друга инженерна специалност в областта на транспорта;ОПО не по-малко от 5 г. в областта на анализа на състоянието или проектирането на пътната инфраструктура;СПО не по-малко от 3 г. в изготвяне и/или оценка на технически експертизи, проучвания,проекти и/или анализи, в областта на пътната инфраструктура;да е участвал през последните 5 г. в изпълнението на минимум 1 проект, идентичен или сходен с ПОП или да е изготвил не по-малко от 5 бр. експертизи(анализ, проверка, становища, оценка и др.) и/или проучвания в съответната област;Експерт по транспортни съоръжения и толинг техника:ВО, МОС "магистър",С„транспортно строителство”, „транспортно инженерство” или друга инженерна специалност в областта на транспорта; ОПО не по-малко от 5 г. в обл. на опериране на транспортни съоръжения, на информационна техника, техническо развитие и имплементиране, опериране на контролни системи за защита на данни; СПО не по-малко от 3 г. в обл. на опериране на транспортни съоръжения,на информационна техника,техническо развитие и имплементиране,опериране на контролни системи за защита на данни;да е участвал през последните 5 г. в изпълнението на мин. 1 проект,идентичен или сходен с ПОП или да изготвил не по-малко от 5 бр. експертизи и/или проучвания в съответната област;Експерт по транспортна телематика (сигнализация и телекомуникации):ВО,МОС "магистър", С в сферата на технологиите, телекомуникациите, информатика и компютърни науки или транспортно инженерство; ОПО не по-малко от 4 г. (поради недостиг на място за изписване, продължението на изложението е в раздел VI.3. "Допълнителна информация).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Методология и организация за изпълнение на обществената поръчка (ОП): подпоказател 1-Обосновка на участника:макс.20т. и подпоказател 2-Стратегия за изпълнение на ОП:макс.50т.; тежест: 70
Показател: Предложена от участника цена:макс. 30т.; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070356 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.10.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05.11.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.11.2012 г.  Час: 13:00
Място

МРРБ, гр. София - 1202, ул." Кирил и Методий" № 17 - 19.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Транспорт".

VI.3) Допълнителна информация

в областта на инф.техника(събиране, съхраняване, анализ и трансфер на данни),опериране на комуникационни системи, с-ми за контрол и защита на данни,СПО в планирането, програмирането или внедряването на системи от типа „свободен поток”; да е участвал през последните 5 г.в изпълнението на минимум 1 завършен подобен проект и/или не по-малко от 5 бр.експертизи и/или проучвания в тази област;Експерт-юрист:ВО,МОС "магистър"„право”;придобита юридическа провоспособност;ОПОне по-малко от 7 г. в областта на правото и юридическата проблематика и по-специално опит в поне в 4 от следните области:европейско право,дружествено право,облигационно право,вещно право,обществени поръчки,концесии и публично-частно партньорство,защита на лични данни,административно право СПОне по-малко от 3 г.в изготвянето на проекти за изменение на европейски и/или български нормативни актове,структуриране на компании,консултиране на инвестиционни проекти и публично-частно партньорство.Експерт–юрист:ВО,МОС"магистър",С „право”;придобита юридическапровоспособност;ОПОне по-малко от 7 г. в областта на правото и юридическата проблематика и по-специално опит в поне 4 от следните области: европейско право,дружествено право,облигационно право,вещно право,обществени поръчки,концесии и публично-частно партньорство,защита на лични данни,административно право;СПОне по-малко от 3 г. в изготвяне на бълг.норм.актове,консултиране в областта на концесии и публично-частно партньорство,обществени поръчки,дружественото и договорното право.Експерт по финанси и финансово планиране:ВО,МОС"магистър"„финанси” или друга специалност,свързана с финансовото планиране;ОПО не по-малко от 5 г. в изработването на финансови модели,СПОне по-малко от 5 г. в изготвянето на фин.прогнози, анализи,модели и становища за възвръщаемост на инвестициите при реализиране на големи технико-технологични проекти.Желателен е опит в проекти на публично-частно партньорство;да е участвал през последните 5 г в мин.1 завършен проект в областта на изготвяне или одитиране на финансови модели в областта на транспорта или инфрастраструктурата.Участниците могат да предложат в офертата и други експерти. Екипът на участниците трябва да включва и подходящ помощен персонал,който да подпомага изпълнението на проекта.3.За периода на изпълнение на проекта участниците трябва да разполагат с офис,разположен на територията на гр. София.Необходимото офис оборудване за изпълнение на предмета на общ. поръчка следва да се осигури от Изпълнителя на поръчката и включва мин. персонални компютри, принтери, факс машина, консумативи, канцеларски материали и други, свързаните с проекта телекомуникационни такси и разходите за поддръжка на офис,разходи за транспорт и командировки в страната и чужбина,а също така,всички необходими разходи,произтичащи от спецификата на задачите и техническото предложение на Участника.При участие на обединения, които не са юридически лица изискванията за технически и възможности и квалификация на участника се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в негo.6.Възложителят ще отстранява от участие всеки участник,който не отговаря на общите и специалните изисквания от документацията за участие.Ръководителят и членовете на екипа на участника не могат да бъдат включени в повече от 1 оферта за участие.Ако Възложителят установи,че един член на екип и/или ръководител е предложен в офертите на повече от един участник,отстранява всички тези участници.9.Възложителят си запазва правото,при необходимост да възложи повторение на услугата,предмет на обществената опръчка, по реда и при условията на чл.90 ал.1,т.9ЗОП.Документацията е безплатна и е достъпна на aдрес: http://mrrb.government.bg,Профил на купувача.Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, защото обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промянав 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП , като срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ