Версия за печат

00067-2012-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Цв. Цветкова, България 1309, София, Тел.: 02 9211221, E-mail: ccvetkova@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: www.hearthospital.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

доставка, монтаж и пускане в експлоатация на централна мониторна станция и пациентни монитори

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, ул. "Коньовица" 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка, монтаж и пускане в експлоатация на централна мониторна станция и пациентни монитори

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33195000

Описание:

Система за наблюдение на пациенти

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
451858.44 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Крайна цена; тежест: 60
Показател: Качество (технически и функционални характеристики); тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 095 - 157082 от 19.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на централната мониторна станция, 5 броя пациентни монитори и допълнителни модули
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"C & T България" ЕООД, ЕИК: 831131023, бул. "Васил Левски" № 114, БЪЛГАРИЯ 1504, София, Тел.: 02 9651710, Факс: 02 9751600

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 328306.44 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 6 броя пациентни монитори среден клас
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медимаг-МС" ООД, ЕИК: 130871925, ж.к. "Манастирски ливади", сграда Евроцентър N 114, ет. 3, БЪЛГАРИЯ 1404, София, Тел.: 02 9582180, E-mail: medimag@inet.bg, Факс: 02 9582181

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 30960 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на модулен анестезиологичен пациентен монитор за операционна зала и модулен транспортен пациентен монитор
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Дъчмед Интернешанъл" ЕООД, ЕИК: 130928543, ул. "Ген. Паренсов" № 51, ет. 2, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9200123, E-mail: info@dutchmed.bg, Факс: 02 9200384

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 70512 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 8 броя стандартни пациентни монитори
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медицинска Техника Инженеринг" ООД, ЕИК: 831641528, ж.к. "Младост 1", бл. 28Б, БЪЛГАРИЯ 1750, София, Тел.: 02 4627123, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 4627128

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22080 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на ограничена процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП или процедура на договаряне с обявление по чл. 86, ал. 3 от ЗОП, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12; чл. 83г, ал. 11; чл. 83ж, ал. 1; чл. 88, ал. 11; чл. 93ж, ал. 4; чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2 от ЗОП. 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз; 6. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ