Версия за печат

00088-2012-0003

BG-гр.София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен Автотранспорт" ЕАД, ул."Житница" № 21, За: Стефка Доковска;инж.Роберто Мирчев, Република България 1618, гр.София, Тел.: 003592 9554132;003592 8555095, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 003592 9555295

Място/места за контакт: експерт Обществени поръчки;Н-к.отдел "ММР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiabus.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сключване на договор въз основа на сключено рамково споразумение за "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", " MAN SL 232" и " ЧАВДАР 141"."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, ул. "Житница" № 21
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Сключен договор № А-70/21.09.2012г., въз основа на сключено Рамково Споразумение № А-54/02.07.2012г. с предмет:"Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", " MAN SL 232" и " ЧАВДАР 141", срок на действие на настоящото споразумение - три години. Количеството и видовете възли и детайли за всяка конкретна доставка ще се определя от Възложителя в документацията за участие в процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка.Срокът на изпълнение на доставките по отделните поръчки ще се определя с конкретните договори за обществените поръчки, които ще се сключат въз основа на рамковото споразумение. Гаранцията за изпълнение на договор, сключен на основание рамковото споразумение е в размер на 3%.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
117000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 437186 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № А-70 / Обособена позиция №: / Заглавие:Сключване на договор, въз основа на сключено рамково споразумение за "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262","MAN SL 232" и "ЧАВДАР141"
V.1.1) Дата на сключване договора
21.09.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.08.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕРТРАК" ООД ; ЕИК BG130620175, гр.София,П.К.1618, община Столична, район Овча купел,кв. "Овча купел", ул."Любляна" № 9, Република България 1618, гр.София, Тел.: 003592 9555750, Факс: 003592 9558965

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 117000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Сключен договор № А-70/21.09.2012г., въз основа на сключено Рамково споразумение № А-54/02.07.2012г.-подадено в АОП на 06.07.2012г. и с уникален идентификационен № на документа 489910, за срок от 6 (шест) месеца.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП