Версия за печат

00447-2012-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на лицензи за система за управление база данни Oracle”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предоставените лицензии трябва да дават възможност за: • разтоварване на ресурсоемки дейности от производствената база данни (БД) на една или повече синхронизирани резервни бази данни; • достъп само за четене (read only) до физическата база данни за заявки, сортиране, извличане на информация за отчети, уеб-базиран достъп и т.н., като в същото време непрекъснато се отразяват промените, получени от производствената база данни; • изпълняване на инкрементални архиви с оглед сигурност при работа с данните • споделяне на данните от продукционната среда в тестовата среда от разработчици или тестери на софтуер без да нарушава целостта и конфиденциалността на данните; • автоматично диагностициране и мониторинг, включително: - автоматично хранилище на натоварването (Automatic Workload Repository); - автоматичен мониторинг и диагностика на базата данни (ADDM); - мониторинг на работата (база данни и операционна система) - автоматична нотификация за събития базирани, върху предварително зададени метрики - история на събитията • съвместимост и с други опции и продукти на Oracle БД • лицензите трябва да са процесорни и за неограничен брой потребители • лицензите трябва да са за „вечно” ползване /processor perpetual/ 3. Изпълнението на поръчката включва: Доставка на 24 (двадесет и четири) броя Oracle лицензи за нуждите на Агенция по вписванията, като лицензите трябва да покриват последните версии на Системата за управление на бази данни (СУБД) Oracle към датата на доставка и предоставят възможности за последващо подновяване (upgrade) на версиите. Доставените лицензии да са с включена техническа поддръжка 24 х 7, осигурена от производителя, за срок не по-малък от една година и достъпна по телефон и Интернет.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48218000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на лицензи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на 24 (двадесет и четири) броя Oracle лицензи за нуждите на Агенция по вписванията, като лицензите трябва да покриват последните версии на Системата за управление на бази данни (СУБД) Oracle към датата на доставка и предоставят възможности за последващо подновяване (upgrade) на версиите. Доставените лицензии да са с включена техническа поддръжка 24 х 7, осигурена от производителя, за срок не по-малък от една година и достъпна по телефон и Интернет.

Прогнозна стойност без ДДС
1250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 12 500 (дванадесет хиляди и петстотин) лева. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка IBAN BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREXBGSF, Токуда банк. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се задържа и да се пристъпи към упражняване на правата по нея, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за избор на изпълнител; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 8.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът да е упълномощен партньор на Оракъл ИСЮЛ - клон България. Участникът да има възможност да удостовери, че производителят ще осигури техническа поддръжка на лицензите за срок от една година за Агенция по вписванията, предоставяща безплатно право на ъпгрейд и 24х7 поддръжка, като ъпгрейда включва получаването на нови версии на софтуера, релийзи за поддръжка и софтуерни пачове.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години (2009 - 2011 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 2 500 000 /два милиона и петстотин хиляди/ лева общо за последните три години (2009 - 2011 г.) или от датата, на която е учреден.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2009 - 2011 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника. Упълномощително писмо от Оракъл ИСЮЛ - клон България, доказващо, че последният е член на партньорската програма ОPN (Oracle Partner Network) с право за разпространение на софтуерни лицензи и услуги на територията на Република България. Документ, удостоверяващ, че производителят ще осигури техническа поддръжка на лицензите за срок от една година за Агенция по вписванията, предоставяща безплатно право на ъпгрейд и 24х7 поддръжка, като ъпгрейда включва получаването на нови версии на софтуера, релийзи за поддръжка и софтуерни пачове.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да притежава сертификат за качество ISO 9001:2000 или еквивалентен /валиден към датата на подаване на офертата/. Участниците трябва да имат реализирани договори за доставки на лицензи и услуги, сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Участникът да е упълномощен партньор на Оракъл ИСЮЛ - клон България. Участникът да има възможност да удостовери, че производителят ще осигури техническа поддръжка на лицензите за срок от една година за Агенция по вписванията, предоставяща безплатно право на ъпгрейд и 24х7 поддръжка, като ъпгрейда включва получаването на нови версии на софтуера, релийзи за поддръжка и софтуерни пачове.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.10.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05.11.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.11.2012 г.  Час: 14:00
Място

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1111, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ