Версия за печат

01044-2012-0002

BG-Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Областна администрация - област Смолян, бул. "България" № 14, За: инж. Чавдар Фурлански - Заместник областен управител на област Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 60192, E-mail: governor@region-smolyan.org, Факс: 0301 62333

Място/места за контакт: бул. "България" № 14

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.region-smolyan.org ; www.project-connection.eu.

Адрес на профила на купувача: www.region-smolyan.org ; www.project-connection.eu.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Създаване на система от информационни терминални устройства"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на област Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчка е „ДОСТАВКА” по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП с наименование:"Създаване на система от информационни терминални устройства". Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включват: 1. Доставка на 7 /седем/ външни информационни терминални устройства „Киоск” и съпътстващите ги монтаж, инсталация, поддръжка и обучение за работа. 2. Доставка на 7 /седем/ вътрешни информационни терминални устройства „Киоск” и съпътстващите ги монтаж, инсталация, поддръжка и обучение за работа. 3. Доставка на допълнително и необходимо оборудване за система от информационни терминални устройства, включващо изпълнението на следните поддейности: 3.1. Доставка, инсталация и поддръжка на сървър. 3.2. Доставка и монтаж на сървърен шкаф. 3.3. Осигуряване на непрекъсваемо токово захранване за сървъра /UPS в превод от английски “Uninterruptible power supply”/. 4. Разработка, интеграция и поддръжка на софтуерна система за информационните терминални устройства. 5. Разработване на база данни на български език за информационни терминални устройства. 6. Представяне на базата данни в 5 чуждоезикови версии: гръцки, английски, френски, немски и руски език. Срокът за изпълнение на доставката е 45 календарни дни, считани от датата на подписване на договора за изпълнение.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30231100, 48522000, 48600000, 48780000

Описание:

Компютърни терминали
Софтуерни пакети за виртуална клавиатура
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети
Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
195585.6 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Гаранционен срок на хардуерни компоненти на създадената система от информационни терминални устройства; тежест: 15
Показател: Гаранционен срок на софтуерни компоненти на създадената система от информационни терминални устройства ; тежест: 15
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 41 - 066566 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: АП - 03 - 33 - 1227 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"КОНТРАКС" ЕАД, гр. София, район Изгрев, ул. "Тинтява" № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: office@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 195585.6 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява по проект „Трансгранични транспортни връзки и комуникации – основа за подобряване качеството на живота в пограничните райони” (CONNECTION) по Оперативна програма за европейско териториално сътрудничество “Гърция – България 2007 – 2013”, Приоритетна ос 2: Достъпност, Област на интервенция 2.1: Развитие на пътната и железопътната мрежа, Бенефициент: Областна администрация - Смолян, Договор № B1.21.03 от 14.03.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между Министерството на икономиката, конкурентоспособността и търговския флот на Р. Гърция и Областна администрация – Смолян, който проект се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Европейско териториално сътрудничество „Гърция-България 2007-2013”, съфинансирана от Европейския сьюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и национален принос на България и Гърция.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в „Официален вестник” на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. 4. Жалба може да се подава от: 4.1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 3.1 и 3.3; 4.2. всеки заинтересован участник - в случаите по т. 3.2.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ