01044-2012-0002
Технически редакции | ||
25.09.2012 11:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2012 11:24 ч. : | 24/09/2012 17:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2012 11:24 ч. : | 24/09/2012 17:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2012 11:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.11.2012 15:52 ч. : | АП-03-33-1227 | служебно вписване |
затвори |
BG-Смолян: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Областна администрация - област Смолян, бул. "България" № 14, За: инж. Чавдар Фурлански - Заместник областен управител на област Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 60192, E-mail: governor@region-smolyan.org, Факс: 0301 62333
Място/места за контакт: бул. "България" № 14Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.region-smolyan.org ; www.project-connection.eu.
Адрес на профила на купувача: www.region-smolyan.org ; www.project-connection.eu.
регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Създаване на система от информационни терминални устройства"
Обект на обществената поръчка е „ДОСТАВКА” по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП с наименование:"Създаване на система от информационни терминални устройства". Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включват: 1. Доставка на 7 /седем/ външни информационни терминални устройства „Киоск” и съпътстващите ги монтаж, инсталация, поддръжка и обучение за работа. 2. Доставка на 7 /седем/ вътрешни информационни терминални устройства „Киоск” и съпътстващите ги монтаж, инсталация, поддръжка и обучение за работа. 3. Доставка на допълнително и необходимо оборудване за система от информационни терминални устройства, включващо изпълнението на следните поддейности: 3.1. Доставка, инсталация и поддръжка на сървър. 3.2. Доставка и монтаж на сървърен шкаф. 3.3. Осигуряване на непрекъсваемо токово захранване за сървъра /UPS в превод от английски “Uninterruptible power supply”/. 4. Разработка, интеграция и поддръжка на софтуерна система за информационните терминални устройства. 5. Разработване на база данни на български език за информационни терминални устройства. 6. Представяне на базата данни в 5 чуждоезикови версии: гръцки, английски, френски, немски и руски език. Срокът за изпълнение на доставката е 45 календарни дни, считани от датата на подписване на договора за изпълнение.
30231100, 48522000, 48600000, 48780000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
03.07.2012 г.
6
"КОНТРАКС" ЕАД, гр. София, район Изгрев, ул. "Тинтява" № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: office@kontrax.bg, Факс: 02 9609797
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява по проект „Трансгранични транспортни връзки и комуникации – основа за подобряване качеството на живота в пограничните райони” (CONNECTION) по Оперативна програма за европейско териториално сътрудничество “Гърция – България 2007 – 2013”, Приоритетна ос 2: Достъпност, Област на интервенция 2.1: Развитие на пътната и железопътната мрежа, Бенефициент: Областна администрация - Смолян, Договор № B1.21.03 от 14.03.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между Министерството на икономиката, конкурентоспособността и търговския флот на Р. Гърция и Областна администрация – Смолян, който проект се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Европейско териториално сътрудничество „Гърция-България 2007-2013”, съфинансирана от Европейския сьюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и национален принос на България и Гърция.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в „Официален вестник” на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. 4. Жалба може да се подава от: 4.1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 3.1 и 3.3; 4.2. всеки заинтересован участник - в случаите по т. 3.2.
24.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г