I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Владимир Тончев, Р.България 1092, София, Тел.: 02 9220669, E-mail: v.tonchev@mod.bg, Факс: 02 9515169
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали, видове хартия, търговски формуляри и консумативи за печатащи устройства и резервни части за хардуер.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Министерство на отбраната - гр.София и военни формирования на Българската армия.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Сключването на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на консумативи за печатащи устройства и резервни части за хардуер
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30000000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
149240.58 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 148 - 228650 от 03.08.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: УД-11-4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на консумативи и принадлежности за компютри
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Ронос" ООД, ЕИК:831176328, бул. „Александър Стамболийски” № 84, Бизнес сграда „Urban Model”, ет. 7, офис 38-39, Р.България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 0700 17017
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9407.76 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: УД-11-5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Рез. части за компютри”;ОП №6-„Рез. части за прен. компютри”; ОП №7-„Рез. части за сървъри”; ОП №8-„Аксесоари за компютри”; ОП №10-„Аксесоари за поддър. и разш. на мрежата”; ОП №14-„Консум. за печ. устройства CANON"; ОП №18-„Консум. за печ. устройства НР”; ОП №20-„Консум. за печ. устройства LEXMARK”; ОП №21-„Консум. за принтери MINOLTA”;ОП №22-„Консум.за печ.устройства PANASONIC”.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Специализирани бизнес системи АД, ЕИК:121814067, ул. „Бесарабия” № 24, Р.България 1517, София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs@sbs.bg, Факс: 02 9455959
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 118390.4 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: УД-11-6 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:„Консумативи за поддържане и разширение на мрежата”; ОП №13-„Консумативи за печатащи устройства с марка BROTHER”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„Роел – 98” ООД; ЕИК: 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, Р.България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21442.42 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Договорите са сключени възоснова на сключените рамкови споразумение в Министерството на отбраната по предмета на поръчката.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ