Версия за печат

00164-2010-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Владимир Тончев, Р.България 1092, София, Тел.: 02 9220669, E-mail: v.tonchev@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Отбрана

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали, видове хартия, търговски формуляри и консумативи за печатащи устройства и резервни части за хардуер.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Министерство на отбраната - гр.София и военни формирования на Българската армия.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на консумативи за печатащи устройства и резервни части за хардуер

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
149240.58 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 148 - 228650 от 03.08.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: УД-11-4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на консумативи и принадлежности за компютри
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос" ООД, ЕИК:831176328, бул. „Александър Стамболийски” № 84, Бизнес сграда „Urban Model”, ет. 7, офис 38-39, Р.България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 0700 17017

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9407.76 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: УД-11-5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Рез. части за компютри”;ОП №6-„Рез. части за прен. компютри”; ОП №7-„Рез. части за сървъри”; ОП №8-„Аксесоари за компютри”; ОП №10-„Аксесоари за поддър. и разш. на мрежата”; ОП №14-„Консум. за печ. устройства CANON"; ОП №18-„Консум. за печ. устройства НР”; ОП №20-„Консум. за печ. устройства LEXMARK”; ОП №21-„Консум. за принтери MINOLTA”;ОП №22-„Консум.за печ.устройства PANASONIC”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Специализирани бизнес системи АД, ЕИК:121814067, ул. „Бесарабия” № 24, Р.България 1517, София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs@sbs.bg, Факс: 02 9455959

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 118390.4 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: УД-11-6 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:„Консумативи за поддържане и разширение на мрежата”; ОП №13-„Консумативи за печатащи устройства с марка BROTHER”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Роел – 98” ООД; ЕИК: 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, Р.България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21442.42 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорите са сключени възоснова на сключените рамкови споразумение в Министерството на отбраната по предмета на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ