Версия за печат

00983-2012-0002

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул."Марин Дринов" № 55, За: Румяна Караянчева; Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677036; 052 677035, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Румяна Караянчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител/и за доставка на денталните материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 84
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставки на дентални материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес за учебната 2012/2013 год. във Факултета по дентална медицина - Варна въз основа на писмени заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в зависимост от неговите потребности и финансови възможности съгласно спецификации - Приложение №15 от документацията по следните обособени позиции: № 17 "Принадлежности за хирургични шевове" и № 19 "Санитарни изделия".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
31992 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2012-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485713 от 05.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка по периодични заявки на дентални материали, медикаменти и инструменти по обособени позиции №17 и №19
V.1) Дата на сключване договора
21.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Патриция"ООД 121230532, ж.к. Света Троица, бл.303 Б, вх.Г, ет.2, ап.87, Република България 1000, София, Тел.: 02 9319921

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31992 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор