Версия за печат

00325-2012-0012

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Джамбазов, д.м.; Рангел Христозов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 264170, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно сервизно обслужване на медицинска техника (апаратура и оборудване) на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив по обособени позиции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив бул. "Пещерско шосе" № 66 и бул. "Васил Априлов" № 15А
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно сервизно обслужване на медицинска техника (апаратура и оборудване) на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив по обособени позиции съгласно Приложение №1

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
501946.56 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена (месечна абонаментна вноска за изпълнение предмета на договора) по обособени позиции; тежест: 60
Показател: Срок за отзоваване при сигнал за авария или повреда; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок на влаганите резеврни части; тежест: 5
Показател: Внедрена система за управление на качеството; тежест: 5
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 476861 от 27.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-146-12 / Обособена позиция №:75 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №75, 76, 79, 84
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Перфект медика” ООД, ЕИК 833101609, ул. „Новозагорско шосе”, бл. 1, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 610230, Факс: 042 601585

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10820.16 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-150-12 / Обособена позиция №:35 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №35, 37, 39, 40, 43, 45, 48, 74, 93
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Александър Медика" ЕООД, ЕИК 123620328, ул. Граф Игнатиев №33А, ап. 9, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 0886 770032, Факс: 042 253184

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56162.4 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-144-12 / Обособена позиция №:44 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №44, 105
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кардиотех съпорт" ЕООД, ЕИК 201036446, ул. Мърфи №25, ет. 4, Република България 1505, София, Тел.: 0887 524997, Факс: 02 9437108

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9360 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-143-12 / Обособена позиция №:30 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №30, 57, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 71, 72, 73, 101, 102, 103, 106
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АМС" ООД, ЕИК 108683620, ул. „Джордж Вашингтон” №1, Комплекс „Пентагон”, вх.В, ет.3, ап.13, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 032 666022, Факс: 032 666022

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41304 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Стойност, без ДДС 9900 BGN
Дял %
Кратко описание
Сервизно обслужване за апаратите от СОП №30 - Ехограф GE
ДОГОВОР № ОП-145-12 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №8, 9, 12, 15, 16, 17, 20, 21, 42, 68
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Нова Медикъл” ООД, ЕИК 201250941, район Оборище Бачо Киро №5Б, ап. 7, Република България 1360, София, Тел.: 02 9894249, Факс: 02 9894249

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14544 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-147-12 / Обособена позиция №:11 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №11, 14, 18, 19, 22, 23, 25, 26, 28, 29, 31, 32, 33, 34, 50, 51, 52, 53, 69, 89, 98, 107, 108
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Пълмед” АД, ЕИК 115258559, бул. Пещерско шосе №67Б, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 644475, Факс: 032 644505

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 91560 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-148-12 / Обособена позиция №:96 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №96
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Савена БГ” ЕООД, ЕИК 200826569, кв. Борово, бл. 12, ап. 23, Република България 1680, София, Тел.: 02 8594389, Факс: 02 8594389

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4521.6 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ОП-151-12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване - СОП №1, 2, 3, 4, 10
V.1) Дата на сключване договора
13.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

24

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“СИМЕНС” ЕООД, ЕИК 121746004, ул. „Кукуш” №2, Република България 1309, София, Тел.: 02 8115611, Факс: 02 8115660

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 273674.4 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор