Версия за печат

00087-2012-0064

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-09-03-97 от 20.09.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Проучвания, изследвания и анализи по проект "МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ - ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ", във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП "Административен капацитет" 2007-2013г.

II.3) Кратко описание на поръчката

Проучвания, изследвания и анализи по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г., в т.ч. 1. Проучване и анализ по дейност 2.2.: Проучване и анализ на съществуващите нужди в звената по човешки ресурси в районните, столичната и областната администрация на София – град, проучване на тенденциите. Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 2.Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 3.Разработване на методика за извършване на одит на наличния капацитет на персонала по дейност 5.4. „Разработване на методика за одит на наличния капацитет на персонала с компетенции в областта на образованието; анализ с препоръки за ефективно използване на персонала за повишаване на институционалното изпълнение.” 4.Изследване, анализ, доклад с препоръки, инструкция за прилагане и план за действие по дейност 6.1.„Изследване и анализ-оценка на видовете стимули за мотивацията на държавните служители в СО, РА и ОА с компетенции в областта на образованието по методите документален анализ и фокус група” и дейност 6.2. „Разработване на доклад с препоръки, инструкции за прилагане и план за действие в който ще бъдат включени и добри практики от други страни-членки, по отношение на съдържанието на работата (обогатяване на работата, обем, мащаб, трудност, компетенции за вземане на решения), условия на работа и атмосфера (климат на сътрудничество, работа в екип), поведение на ръководството (лидерски функции, професионално и социално признание, споделяне на информация, въвличане на служителите при вземане на решения), перспективи за кариерно развитие, справедливи и обвързани с изпълнението допълнителни възнаграждения.” Минимум проведени интервюта: 62 (50 с представители на Районните администрации +10 представители на администрацията на СО +2 представители на Областна администрация София - град.). Минимум проведени 5 фокус - групи (3 на ниво Районна администрация, 1 на ниво СО + 1 на ниво Област София - град.). Във фокус - групите трябва да бъдат обхванати 6 целеви групи: родители; детски градини; училища; администрация – РА, СО, ОбС-град.; НПО; бизнес 5. Усъвършенстване на процесите и методите за атестация на служителите по дейност 9.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79300000, 79400000

Описание:

Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-09-03-84 от 23.08.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-496853
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2012-64
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

496853

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

24.08.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 9, т. 1 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
17/09/2012
Да се чете:
04/10/2012
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документацията за участие

Вместо:
10/09/2012
Да се чете:
27/09/2012
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на оферти

Вместо:
19/09/2012 10:00
Да се чете:
05/10/2012 10:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

20.09.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община