Версия за печат

00087-2012-0072

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж. Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. "Париж" №3, стая 1, За: инж.Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Външна техническа помощ за осигуряване на подкрепа и съдействие при организация и управление на инвестиционен проект "Изграждане на 5 главни канализационни клонове в кв. Суходол и подмяна на съществуващите водопроводи, попадащи по трасетата им", във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между Столична община и МОСВ № DIR-51011116-C006 по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г.", Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” , Приоритетна ос 1: "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени консултантски услуги свързани с осигуряване на подкрепа на Екипа за управление на проект, създаден в рамките на Столична община при организацията и управлението на проект „Изграждане на 5 главни канализационни клонове в кв. Суходол и подмяна на съществуващите водопроводи, попадащи по трасетата им”, включително осигуряване на подкрепа и техническо съдействие във връзка с изпълнението на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта. В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните основни задачи: Задача 1: Разработване на детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите в рамките на проекта. Задача 2: Провеждане на периодични обучения и практически занятия с цел повишаване на административния капацитет на Екипа за управление на проекта; Задача 3: Осъществяване на дейностите по верификации и подготовка на искания за средства по проекта (с изключение на верификации на документи по договора за външна консултантска помощ при организация и управление на проекта). Задача 4: Осъществяване на дейностите по мониторинг на изпълнението на проекта и докладване за целите на проекта (с изключение на мониторинг по договора за външна консултанска помощ при организация и управление на проекта). Задача 5: Координация и съблюдаване на напредъка по изпълнение на проекта, посредством контрол и анализ на времевите графици по отделните дейности в рамките на проекта; Задача 6: Разработване на Стратегия за управление на риска в рамките на проекта; Задача 7: Предоставяне на юридически консултации на всички етапи на изпълнение на проекта; Задача 8: Осъществяване на периодични срещи с членовете на ЕУП за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта и проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството, както и подготовка на експертни становища за тяхното преодоляване и решаването им; Задача 9: Осъществяне на редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта и изготвяне на доклади за изпълнение на възложените на изпълнителите задачи. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя и изисванията към всяка една от тях са посочени в Техническите спецификации от документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно описанието на поръчката и техническите спесификации.

Прогнозна стойност без ДДС
72674.96 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

02.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 720.00 /седемстотин и двадесет / лева, представена в една от следните форми: - банкова гаранция за срока на валидност на офертата на участника /оригинал/ или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена при подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се осъществява на 8 вноски (а именно едно авансово плащане, шест междинни и едно окончателно плащане); Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка и се осъществява след одобрението на встъпителния доклад за изпълнение на поръчката или на неговия коригиран вариант, в срок от 30 (тридесет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура за авансово плащане; (4) Междинните плащания, всяко в размер на 10% (десет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка се осъществяват след одобрението на съответните междинни доклади за изпълнение на поръчката или техните коригирани варианти, в срок до 30(тридесет) дни от дата на одобряването на представените от Изпълнителя фактури за междинни плащания; (5) Окончателното плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на настоящия договор за обществена поръчка, е платимо след приемането на окончателния доклад за изпълнение на поръчката или неговия коригиран вариант, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, , т.2а, т.3 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2а. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние –датата на издаване трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; -всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят(упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.2. За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи следните документи към офертата си: •копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. •Информация за оборота от извършени услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2009, 2010 и 2011г.) по Образец № 7, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.1.В случай, че участникът в процедурата е обединение документите по т.1.2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите по т.1.2 се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да отговаря на следните изисквания за финансово състояние: 1.1. Участникът трябва да има реализиран оборот за последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011г.) на стойност не по-малко от 150 000лв. (сто и петдесет хиляди лева), сумарно за трите години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си от услуги, сходни с предмета на поръчката. Услуги сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с подготовка и/или управление и/или контрол на програми и проекти. 2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.1. За доказване на минималните изисквания по т.1.1, участниците трябва да представят Декларация списък по Образец № 8 с договорите за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите, получателите. Списъка да е придружен с минимум 2 броя препоръки за добро изпълнение, с посочен обхват на дейностите, за съответния договор. 2.1.1. За доказване на минималните изисквания по т.2.1, участникът трябва да представи: •списък на експертите по Образец № 9, които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка; •декларации за разположение от ключовите експерти; •документи, удостоверяващи образование, квалификация, професионален опит и необходимата правоспособност за изпълнение на съответната дейност от Ръководителя на екипа и ключовите експерти, в т.ч.: автобиография; копия от дипломи за завършено образование; копия от удостоверения за професионално обучение; сертификати за придобита професионална квалификация; копия от трудови/служебни книжки; копия от договори – трудови и/или граждански; препоръки за добро изпълнение на Ръководителя на екипа и ключови експерти; други, които участниците считат за приложими, във връзка с доказване на изискуемата квалификация. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по точка 1. се отнасят за обединението като цяло. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите, с които обединението доказва съответствието си с изискванията за техническите възможности и квалификация на участника (т.1.1.1, 2.1.1) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието с критериите за подбор. Когато участникът в процедурата предвижда участие на подизпълнители документите по т.1.1.1, т.2.1.1. се представят от всеки от подизпълнителят, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните технически изисквания: 1.1.Участникът трябва да е изпълнил успешно поне 2 (два) договора за предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката през последните три години и да представи 2 броя препоръки за добро изпълнение. Услуги сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с подготовка и/или управление и/или контрол на програми и проекти. Възложителят ще приеме договори, изпълнението на които е приключило, до датата за подаване на офертите. 2.1. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага най-малко със следните експерти: • Ръководител на екип; • Трима ключови експерти, както следва: o Ключов експерт - икономист; o Ключов експерт – инженер; o Ключов експерт – юрист; Ръководителят на екипа и Ключовите експерти следва да отговарят на следните изисквания: Изисквания към ръководителя на екипа Образование и квалификация: Висше образование, образователно квалификационна степен магистър по някоя от следните специалности: икономика, финанси, право, инженерство или еквивалентна; Професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит; минимум 3 години опит в областта на подготовка и/или управление и/или контрол на програми и/или проекти; опит като ръководител на консултантски екип на процеса на подготовка и/или управление на не по малко от един проект; Изисквания към ключовия експерт - икономист Образование и квалификация: Висше образование, образователно квалификационна степен магистър по някоя от следните специалности: икономика, финанси, счетоводство и контрол, международни икономически отношения или еквивалентна; Професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит; минимум 3 години опит в областта на подготовка и/или управление и/или контрол на програми и/или проекти. Изисквания към ключовия експерт – инженер Образование и квалификация: Висше техническо образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“, образователно квалификационна степен магистър; Професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит; минимум 3 години опит в областта на подготовка и/или управление и/или контрол на програми и/или проекти. Изисквания към ключовия експерт – юрист Образование и квалификация: Висше юридическо образование, образователно квалификационна степен магистър по специалност „Право”; Професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит; минимум 3 години опит в областта на подготовка и/или управление и/или контрол на програми и/или проекти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.10.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.10.2012 г.  Час: 14:00
Място

ул." Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект №DIR -5101116-2-24 „Изграждане на 5 главни канализационни клонове в кв. Суходол и подмяна на съществуващите водопроводи, попадащи по трасетата им” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 екв. ж.” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ