Версия за печат

00116-2012-0007

BG-Лом:

РЕШЕНИЕ

Номер: Д-5 от 14.09.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

ОБЩИНА ЛОМ, ул. "Дунавска" 12, За: Цветелина Миронова, България 3600, Лом, Тел.: 0971 69138, E-mail: lom.municipality@lom.egov.bg, Факс: 0971 66026

Място/места за контакт: Община Лом

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://adm.lom.bg.

Адрес на профила на купувача: http://adm.lom.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

«Доставка на оборудване, изграждане, въвеждане в експлоатация, гаранционно и следгаранционно обслужване на системи за видеонаблюдение и мрежи за интерактивно обучение в сградите на ПГ «Найден Геров» и СОУЧЕМИ «Д. Маринов», ЦДГ №7 «Калинка» и Детска ясла №1 и I-во ОУ «Никола Първанов» град Лом»

II.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на оборудване, изграждане, въвеждане в експлоатация, гаранционно и следгаранционно обслужване на системи за видеонаблюдение и мрежи за интерактивно обучение в сградите на ПГ «Найден Геров» и СОУЧЕМИ «Д. Маринов», ЦДГ №7 «Калинка» и Детска ясла №1 и I-во ОУ «Никола Първанов» град Лом».Проектът включва изграждане на вътрешноучилищна компютърна мрежа за интерактивно обучение за двете сгради на училищата и изграждане на системи за видеоконтрол на трите сгради обект на поръчката, както и извършване на гаранционно обслужване за срок от минимум срока на гаранцията, дадена от производителя на техниката.Технически параметри за изграждане на вътрешноучилищна компютърна мрежа за интерактивно обучение: включва изграждането на структурно окабеляване до всяка стая с възможност за вътрешна локална мрежа и вътрешна училищна телефонна мрежа, която може да бъде на базата на стандартна телефонна централа или съвременна IP централа при следните параметри: осигуряване на достъп на Интернет до всяко помещение в училището, осигуряване на мрежа за управление и захранване на учебно-технически средства /интерактивни дъски, мултимедийни проектори, мултифункционални устройства и др. периферна техника/. Мрежата ще се монтира съгласно съвременните изисквания в кабелни канали съгласно приложената КС; осигуряване на вътрешноучилищна телефонна мрежа до всички помещения на сградата успоредно и заедно с компютърната мрежа. Осигуряване на автоматична защита на мрежите при спиране на електрическото захранване и от пожар чрез прекъсване на захранването при напускане и заключване на съответното помещение. Изграждане на система за видеоконтрол и видеонаблюдение в І ОУ „Никола Първанов”, ЦДГ «Калинка» и ДЯ №1, ПГ „Найден Геров” и СОУЧЕМИ „Димитър Маринов”. Наблюдението и извършващия са едновременно с него запис се реализират, чрез цифров видео рекордер.Броят и капацитетът на твърдите дискове е пряко зависим от продължителността на видео-архива, който ще се съхранява в рекордера, от скоростта на запис, използваната компресия и разделителната способност. Режимите на работа на рекордера позволяват стартиране на запис по седмичен часови график, по сигнал постъпил към вход за аларма или при детектирано движение в кадъра на камерите. Освен тези две функции – визуализация и запис, при наличие на връзка посредством локална компютърна мрежа или интернет, цифровия рекордер предоставя и възможността за отдалечено наблюдение. Общ за всички обекти е и принципа да се поставят под наблюдение основните коридори и фоайета в учебните заведения, както и външния периметър около тях. Посредством кабелни трасета информацията от видеокамерите се подава към цифровите рекордери, а от тях се отвежда до помещението на портиера и се предава към компютърната мрежа или директно към интернет. По този начин при необходимост видеоинформацията може да се наблюдава и от потребители на компютри от локалната мрежа, на които е инсталиран софтуер за видеонаблюдение и притежават права за наблюдение (оторизирани посредством име и парола). В обект №3 с предназначение детска ясла и детска градина, функциониращи самостоятелно, контролът на посетителите е допълнително засилен с предвидено инсталиране на две самостоятелни видеодомофонни системи позволяващи входните врати да са затворени за случайни посетители. Ще се използват разговорни устройства с вградени видеокамери и инфрачервено осветление, осигуряващи видимост и през тъмната част от денонощието Камерите са бронирани и вандалоустойчиви.Видеодомофонните системи позволяват и отдалечено отваряне на входните врати в случай на необходимост. За осъществяване на видеонаблюдение са предвидени видеокамери за външен и вътрешен монтаж. Системите за видеонаблюдение и видеоконтрол в обектите е необходимо да бъдат изградени с най-съвременна техника, със сертификати за качество. Всички външни камери се доставят с алуминиев кожух със степен на прахо и влагозащитеност IP66. Всички вътрешни камери са куполни, т.е. ще бъдат монтирани на таван.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30230000, 35125300, 32550000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване
Охранителни видеокамери
Телефонно оборудване

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: Д-5 от 18.05.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-483567
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 116-2012-7
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

483567

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

18.05.2012 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

С Решение№ C-4 от 09.08.2012 г. на Кмета на Община Лом е прекратена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “СМР по саниране и обновяване на образователната инфраструктура на Община Лом ” по проект на Община Лом „Саниране и енергиен мениджмънт на ПГ „Найден Геров”, ЦДГ №7 „Калинка”, Детска ясла №1 и І-во ОУ „Никола Първанов” град Лом”, финансиран по ОПРР с Договор №BG 161PO001/1.1-01/2007/070. Проектът „Саниране и енергиен мениджмънт на ПГ „Найден Геров”, ЦДГ №7 „Калинка”, Детска ясла №1 и І-во ОУ „Никола Първанов” град Лом”, финансиран по ОПРР с Договор №BG 161PO001/1.1-01/2007/070, включва като неразделна част и доставката на специализирано оборудване, което е обект на откритата процедура с предмет: «Доставка на оборудване, изграждане, въвеждане в експлоатация, гаранционно и следгаранционно обслужване на системи за видеонаблюдение и мрежи за интерактивно обучение в сградите на ПГ «Найден Геров» и СОУЧЕМИ «Д. Маринов», ЦДГ №7 «Калинка» и Детска ясла №1 и I-во ОУ «Никола Първанов» град Лом”. Решението на Възложителя за прекратяване на поръчка с предмет: „СМР по саниране и обновяване на образователната инфраструктура на Община Лом ” по проект на Община Лом „Саниране и енергиен мениджмънт на ПГ „Найден Геров”, ЦДГ №7 „Калинка”, Детска ясла №1 и І-во ОУ „Никола Първанов” град Лом” е влязло в сила. Предвид това обстоятелство, безспорно е отпаднала необходимостта от възлагане на доставка за специализираното оборудване, защото същата е част от един одобрен проект, включващ СМР и доставка на оборудване. Налице е отпадне на необходимостта от провеждане на процедурата в резултат на съществена промяна в обстоятелствата, които възложителят не е могъл да предвиди. От друга страна срокът за отчитане на дейностите по проект „Саниране и енергиен мениджмънт на ПГ „Найден Геров”, ЦДГ №7 „Калинка”, Детска ясла №1 и І-во ОУ „Никола Първанов” град Лом”, финансиран по ОПРР с Договор №BG 161PO001/1.1-01/2007/070 е изтекъл на 03.09.2012г., като е налице и другата хипотеза в чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП, а именно – невъзможност да се осигури финансиране за изпълнението на поръчката, поради обективна невъзможност за усвояване на средства по проекта и непредвиждане в бюджета на Община Лом на суми за неговото финансиране.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

НЕ


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

18.09.2012 г. 


Възложител

Трите имена: ИВО НАЙДЕНОВ ИВАНОВ
Длъжност: КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОМ