Версия за печат

00479-2012-0008

BG-Балчик: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Димитрин Димитров - дир. дирекция ТЕМСЕ, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Николай Ангелов - Кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – Oбщина Балчик”, изпълняван по ОП „Околна среда 2007-2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на договора за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Изпълнение на техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – Oбщина Балчик”, изпълняван по ОП „Околна среда 2007-013” Изпълнителят следва да извърши следните дейности:Оперативно подпомагане на екипа на Звеното за изпълнение на проекта (ЗИП) при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта, включително подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на ОП „Околна среда 2007 – 2013” по време на Първи етап „Подготовка” и Втори етап „Изпълнение” от реализацията на проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – община Балчик”. Ангажиментите от Втори етап на Проекта „Изпълнение” ще се извършват само в случай на одобрение на Доклада за изпълнението на Първи етап „Подготовка” на инвестиционния проект и сключването на Споразумение за изпълнение на инвестиционния проект (Втори етап) към Договора за Безвъзмездна финансова помощ. Във връзка с предвидените за изпълнение дейности в рамките на организацията и управлението на проекта, Изпълнителят трябва да извърши следните дейности: • Съблюдава и докладва на ЗИП относно коректното и навременно изпълнение на дейностите по проекта. • Изготвя справките и докладите за напредъка по изпълнение на проекта (технически и финансови), като идентифицира своевременно несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им. • Подпомага ЗИП в процеса на верификация на плащанията и подготвя исканията за плащане и техните приложения. • Съдейства на Възложителя за осигуряване на законосъобразното провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки в процеса на изпълнение на проекта. • Подготвя експертни оценки и становища от административен, финансов, технически и правен характер по всички проблеми, възникващи в процеса на провеждане на процедурите за обществени поръчки; • Предоставя участие на експерти в работата на оценителните комисии за избор на изпълнители на договорите за строителство и за строителен надзор. Изготвя протоколи и доклади за работата на оценителните комисии; • Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите, съгласно изискванията на ЗОП. Обезпечава правно-нормативното обслужване на проекта. При необходимост изготвя на правни становища за защита пред КЗК и ВАС при наличие на евентуално обжалване; • Подготвя експертни съвети и становища в периода на подготовка и сключване на договорите за строителство и услуги; • Привежда в съответствие с разпоредбите на ОПОС и изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ всички инструкции, указания, правилници, заповеди и други вътрешни актове, които се прилагат в Община Балчик и са относими към изпълнението на настоящия проект. • Подготвя необходимите документи за провеждане на заседания на Звеното за управление на проекта, проекти на решения и други административни актове, свързани с изпълнението на проекта (заповеди, решения, протоколи, указания и др.) • Подпомага Община Балчик в организирането на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ, по уреждане на собствеността, промяната на предназначението, съгласуване на изготвените инвестиционни проекти и издаване на разрешително за строеж. • Осъществява юридически консултации, свързани с изпълнението на проекта, по искане на ръководителя и/или на някой от членовете на ЗИП. • При необходимост изготвя правни становища и анализи по въпроси, свързани с проекта. • Съдейства при комуникацията и кореспонденцията с компетентни органи (РИОСВ, Басейнова дирекция, РИОКОЗ, В и К ЕООД – гр.Добрич и др.), в процеса на съгласуване на проекта и дейностите по него. • Идентифицира и докладва своевременно на ръководителя и служителя отговарящ за нередностите на проекта за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности и дава предложения за мерки за отстраняването. и други.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71540000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
289000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: (ТО) – качество и пълнота на техническата оферта на участника. Техническата оценка се формира от показател П1 - Встъпителен анализа и стратегия на Изпълнението и Показател П2 - Методология на изпълнението; тежест: 70
Показател: (ФО) – предложена от участника цена в лева, без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 481038 от 25.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 317 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – община Балчик”, изпълняван по ОП „Околна среда 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Стройконтрол" ООД, ЕИК 115345455, ул. "Криволак" №1, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 632490, E-mail: stk.ltd@dir.bg, Факс: 032 631308

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 340000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 289000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с договор за безвъзмездна финансова помощ: DIR-51011119-С015 за проект DIR-51011119-19-38 „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик", финансиран от Европейския фонд за развитие на Европейския съюз, Кохезионния фонд и от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма “Околна среда 2007 - 2013”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор