00479-2012-0008
Технически редакции | ||
17.09.2012 16:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2012 16:54 ч. : | 17/09/2012 16:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2012 16:54 ч. : | 17/09/2012 16:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2012 16:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Балчик: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Димитрин Димитров - дир. дирекция ТЕМСЕ, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: Николай Ангелов - КметИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – Oбщина Балчик”, изпълняван по ОП „Околна среда 2007-2013”
В рамките на договора за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Изпълнение на техническа помощ за управление на инвестиционен проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – Oбщина Балчик”, изпълняван по ОП „Околна среда 2007-013” Изпълнителят следва да извърши следните дейности:Оперативно подпомагане на екипа на Звеното за изпълнение на проекта (ЗИП) при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта, включително подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на ОП „Околна среда 2007 – 2013” по време на Първи етап „Подготовка” и Втори етап „Изпълнение” от реализацията на проект „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – община Балчик”. Ангажиментите от Втори етап на Проекта „Изпълнение” ще се извършват само в случай на одобрение на Доклада за изпълнението на Първи етап „Подготовка” на инвестиционния проект и сключването на Споразумение за изпълнение на инвестиционния проект (Втори етап) към Договора за Безвъзмездна финансова помощ. Във връзка с предвидените за изпълнение дейности в рамките на организацията и управлението на проекта, Изпълнителят трябва да извърши следните дейности: • Съблюдава и докладва на ЗИП относно коректното и навременно изпълнение на дейностите по проекта. • Изготвя справките и докладите за напредъка по изпълнение на проекта (технически и финансови), като идентифицира своевременно несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им. • Подпомага ЗИП в процеса на верификация на плащанията и подготвя исканията за плащане и техните приложения. • Съдейства на Възложителя за осигуряване на законосъобразното провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки в процеса на изпълнение на проекта. • Подготвя експертни оценки и становища от административен, финансов, технически и правен характер по всички проблеми, възникващи в процеса на провеждане на процедурите за обществени поръчки; • Предоставя участие на експерти в работата на оценителните комисии за избор на изпълнители на договорите за строителство и за строителен надзор. Изготвя протоколи и доклади за работата на оценителните комисии; • Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите, съгласно изискванията на ЗОП. Обезпечава правно-нормативното обслужване на проекта. При необходимост изготвя на правни становища за защита пред КЗК и ВАС при наличие на евентуално обжалване; • Подготвя експертни съвети и становища в периода на подготовка и сключване на договорите за строителство и услуги; • Привежда в съответствие с разпоредбите на ОПОС и изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ всички инструкции, указания, правилници, заповеди и други вътрешни актове, които се прилагат в Община Балчик и са относими към изпълнението на настоящия проект. • Подготвя необходимите документи за провеждане на заседания на Звеното за управление на проекта, проекти на решения и други административни актове, свързани с изпълнението на проекта (заповеди, решения, протоколи, указания и др.) • Подпомага Община Балчик в организирането на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ, по уреждане на собствеността, промяната на предназначението, съгласуване на изготвените инвестиционни проекти и издаване на разрешително за строеж. • Осъществява юридически консултации, свързани с изпълнението на проекта, по искане на ръководителя и/или на някой от членовете на ЗИП. • При необходимост изготвя правни становища и анализи по въпроси, свързани с проекта. • Съдейства при комуникацията и кореспонденцията с компетентни органи (РИОСВ, Басейнова дирекция, РИОКОЗ, В и К ЕООД – гр.Добрич и др.), в процеса на съгласуване на проекта и дейностите по него. • Идентифицира и докладва своевременно на ръководителя и служителя отговарящ за нередностите на проекта за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности и дава предложения за мерки за отстраняването. и други.
71540000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"Стройконтрол" ООД, ЕИК 115345455, ул. "Криволак" №1, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 632490, E-mail: stk.ltd@dir.bg, Факс: 032 631308
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката е свързана с договор за безвъзмездна финансова помощ: DIR-51011119-С015 за проект DIR-51011119-19-38 „Рехабилитиране на ПСОВ к.к. Албена – общ. Балчик", финансиран от Европейския фонд за развитие на Европейския съюз, Кохезионния фонд и от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма “Околна среда 2007 - 2013”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г