Версия за печат

02071-2012-0018

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Дирекция "Международни проекти" - Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" 29, стая 295, За: Кирчо Киров, Република България 1000, София, Тел.: 02 9827412, E-mail: dmp@mvr.bg, Факс: 02 9822818

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dmp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dmp.mvr.bg/Targove/EUFond_za_vunshni_granici/default.htm.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Поддръжка на доставеното програмно и техническо осигуряване за Националната визова система и интерфейсите на Визовата информационна система на ЕС – VIS и мрежата за консултиране на визи VISION” Обособена позиция/лот 1 – „Абонаментна поддръжка и администриране на доставеното програмно и техническо осигуряване на Визовата информационна система”; Обособена позиция/лот 2 „Абонаментна поддръжка и администриране на специализирания софтуер SIB (Steria Interconnection box for VIS), Oracle Database Servers и Oracle Web Logic Application Servers

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ще се осигури поддръжка и администриране на техника и програмни продукти, обслужващи Националната визова система и Визовата информационна система на ЕС. Поръчката е разделена на две обособени позиции/лота: Обособена позиция/лот 1 „Абонаментна поддръжка и администриране на доставеното програмно и техническо осигуряване на Визовата информационна система” Обособена позиция/лот 2 „Абонаментна поддръжка и администриране на специализирания софтуер SIB (Steria Interconnection box for VIS), Oracle Database Servers и Oracle Web Logic Application Servers”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50800000

Описание:

Различни услуги по ремонт и поддържане


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
528000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 10 - 015310 от 17.01.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 103 - 172880 от 01.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ДЕС-103 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Абонаментна поддръжка и администриране на специализирания софтуер SIB (Steria Interconnection box for VIS), Oracle Database Servers и Oracle Web Logic Application Servers”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Индекс България" ООД, жк. Младост 1, бл. 54, България 1784, София, Тел.: 02 9743898, E-mail: ib@indexbg.bg, Факс: 02 9753681

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 529117 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 528000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Поръчката е съфинансирана в рамките на Годишна програма 2011 по Фонд за външните граници

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ