Версия за печат

00189-2012-0010

BG-Севлиево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Севлиево, пл. "Свобода" № 1, За: инж. Сабие Ходжева, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396162, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на оборудване по проект „Добре дошли в Севлиево-Столица на тиквата”, по две обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция: Доставка на оборудване за музея на тиквата; ІІ-ра обособена позиция: Доставка на оборудване за кулинарна изложба”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: франко административната сграда на Община Севлиево, с адрес: гр. Севлиево, пл. "Свобода" № 1.
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Доставка на оборудване за музея на тиквата - по договор № 0165/04.09.2012 г. 2. Доставка на оборудване за кулинарна изложба - по договор № 0166/04.09.2012 г. от обществена поръчка с предмет „Доставка на оборудване по проект „Добре дошли в Севлиево-Столица на тиквата”, по две обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция: Доставка на оборудване за музея на тиквата; ІІ-ра обособена позиция: Доставка на оборудване за кулинарна изложба”, в рамките на проект BG161PO001-1.1.10-0006 „Добре дошли в Севлиево-Столица на тиквата”, финансиран по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013, Регистрационен номер на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/026 от 09.08.2011 г., срещу възнаграждение, съгласно техническата спецификация на Възложителя и офертата на изпълнителя в обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000, 39152000, 39112000, 39531310, 31500000, 39121200, 39513100, 39221160, 39221180

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Подвижни стелажи
Столове
Покрития от мокет
Осветителни уреди и електрически лампи
Маси
Покривки
Табли
Готварски принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21178 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 470284 от 17.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0165 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на оборудване за Музея на тиквата
V.1) Дата на сключване договора
04.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Карнавал" ЕООД, ЕИК 107040137, ж.к. "Славовци" № 3, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 805480

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18028 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 0166 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на оборудване за кулинарна изложба
V.1) Дата на сключване договора
04.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Карнавал" ЕООД, ЕИК 107040137, ж.к. "Славовци" № 3, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 805480

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3150 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в рамките на проект „Добре дошли в Севлиево – столица на тиквата”, финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Регистрационен номер на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/026 от 9.08.2011 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С Решение № 0473/07.05.2012 г. на кмета на община Севлиево, в качеството му на Възложите на обществени поръчки, е била прекратена процедурата по възлагане на МОП с предмет: Доставка на техника и оборудване за нуждите на проект „Добре дошли в Севлиево-Столица на тиквата”, по обособени позиции, както следва: I обособена позиция: Доставка на озвучителна техника; II обособена позиция: Доставка на осветителна техника;ІІІ обособена позиция: Доставка на оборудване за Музея на тиквата; ІV обособена позиция: Доставка на оборудване за кулинарна изложба, открита с Решение № 0133/17.03.2012 г. и публикувана в Регистъра на обществените поръчки под № 00189-2012-0005, по отношение на трета и четвърта обособени позиции, а именно Доставка на оборудване за Музея на тиквата и Доставка на оборудване за кулинарна изложба. Фактическото основание за прекратяването е било липсата на подадена оферта за участие по трета и по четвърта позиции от обявената обществена поръчка, което е мотивирало възложителя на основание чл. 24, ал. 1, т. 1, предл. първо от НВМОП (отм.) да я прекрати по отношение на тези две обособени позиции. Тъй като горепосочената обществена поръчка е обявена в резултата на изпълнение на проект „Добре дошли в Севлиево – столица на тиквата”, финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Регистрационен номер на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/026 от 09.08.2011 г., средствата, предвидени в обхвата на трета и четвърта позиция, не могат да бъдат усвоени без провеждане на някоя от предвидените в ЗОП процедури и с оглед обстоятелството, че към момента НВМОП е отменена, а прекратената процедура е била по правилата на Наредбата, то на осн. § 120, ал. 2 от ПЗР към ЗИД на ЗОП, Възложителят има правно основание да проведе процедура без обявление по реда на ЗОП, тъй като са кумулативно изпълнение условията: 1. МОП с предмет: Доставка на техника и оборудване за нуждите на проект „Добре дошли в Севлиево-Столица на тиквата”, по обособени позиции, както следва: I обособена позиция: Доставка на озвучителна техника; II обособена позиция: Доставка на осветителна техника;ІІІ обособена позиция: Доставка на оборудване за Музея на тиквата; ІV обособена позиция: Доставка на оборудване за кулинарна изложба е била прекратена по отношение на трета и четвърта обособени позиции на осн. чл. 24, ал. 1, предл. първо от НВМОП /отм./. 2. След влизане на Закона за изменение и допълнение на ЗОП (ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) възниква необходимост и има основание от прилагането на договаряне с покана по чл. 53, ал. 1, т. 1 и 2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки /отм./ по отношение на прекратените вече обособени позиции по МОП, посочени по-горе в т. 1.