Версия за печат

00211-2012-0007

BG-Хасково: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. Общински № 1, За: Даяна Добрикова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603378, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ „ПРИЛАГАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ОБЩИНСКАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА ХАСКОВО”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката обхваща дейностите по осъществяване на строителен надзор на ремонтирането на сградите на две училища в гр. Хасково съгласно предписаните енергоспестяващи мерки от извършено детайлно обследване за енергийна ефективност на същите: - Подобект: ГПЧЕ „Проф. Асен Златаров” с местонахождение ПИ №77195.713.4 по КК на гр. Хасково” и - Подобект: СОУ „Васил Левски” с местонахождение ПИ №77195.723.58 по КК на гр. Хасково. Обхватът и съдържанието на строителните дейности по подобектите са подробно описани в разработените и одобрени инвестиционни проекти. Подобект: СОУ „Васил Левски” с местонахождение ПИ №77195.723.58 по КК на гр. Хасково Енергоспестяващите мерки в сградите на СОУ „Васил Левски” включват - топлинно изолиране на външни стени, топлинно изолиране на покрив и топлинно изолиране на под, както и съпътстващите ги строително-монтажни работи по съществуващите сгради, подробно разботени в част «Архитектурна». Предвижда се също реконструкция на котелна и отоплителна инсталации, разработени в Част «О В». Подобект: ГПЧЕ „Проф. Асен Златаров” с местонахождение ПИ №77195.713.4 по КК на гр. Хасково” Енергоспестяващите мерки в сградата на ГПЧЕ „Проф. Асен Златаров” включват - топлинно изолиране на външни стени, топлинно изолиране на покрив и топлинно изолиране на под, които са подробно разботени в част «Архитектурна». Предвижда се също реконструкция на котелна и отоплителна инсталации, разработени в Част «О В». Съществуващата сградна отоплителна инсталация също ще бъде изцяло подменена с нова, съгласно разработения проект по част «ОВ» 2. Описание на дейностите по осъществяване на строителния надзор - Законосъобразно започване на строежите по проект. - Съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в това число – упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР: - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти - изпълнение на строежите съобразно изискванията по чл.169, ал.1 от ЗУТ; - Контрол по спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството и контрол по опазване на околната среда; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - съставяне на констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа - Годността на стоежа за въвеждане в експлоатация - Контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти - Упражняване на инвеститорски контрол м т.ч. проверяване на количеството, качеството и стойността на извършените от изпълнителя на СМР и подлежащи на заплащане видове СМР и подписване на протокол за извършените от изпълнителя СМР и подлежащи на заплащане видове СМР. - Организиране съставянето на екзекутивна документация и внасянето й за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж - Организиране издаването на становища на специализираните контролни и други органи - Изготвяне на окончателен доклад, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ - Изготвяне на технически паспорт на строежа, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13585 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качествени критерии; тежест: 60
Показател: Икономически критерий; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472535 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 482512 от 10.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 256 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор № BG161PO001/1.1-09/2010/028/U-07 за възлагане на обществена поръчка с предмет: "СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ „ПРИЛАГАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ОБЩИНСКАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА ХАСКОВО"
V.1) Дата на сключване договора
04.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ГАРАНТ-ИНВЕСТ" АД, ЕИК 108014907, ул. Волга № 4, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65171

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45282.7 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13585 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-09/2010/028 за проект „Прилагане на мерки за Енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура в Община Хасково” по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”,Операция 1.1 „Социална инфраструктура, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации”

VI.2) Допълнителна информация

ози документ е създаден в рамките на проект „ПРИЛАГАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ОБЩИНСКАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА ХАСКОВО” който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Хасково и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор